Hej, ostatnio zacząłem pisać skrypt na nokaut.
Wzorowałem się tym co napisałeś @Kormic do @Koksu123
Cytat
Nasłuchujesz do eventu 'on damage of player', sprawdzasz czy 'final damage' jest większy od życia gracza. Jeżeli tak, anulujesz event i stawiasz w miejscu głowy victima jakikolwiek blok (najlepsza będzie bariera). Zmusi go to do rozpoczęcia animacji pływania. Następnie ustawiasz mu zmienną i jednocześnie używasz eventu 'on swim toggle', gdzie sprawdzasz czy gracz posiada tę zmienną. Jeżeli tak, anulujesz event. Po starcie ów animacji nadajesz mu efekt blindness i wysyłasz 10 razy title. Tyle w temacie.
command /test:
trigger:
set {_blok} to block above player
set {_blok} to barrier
wait 1 tick
set {_blok} to air
I napisałem takie coś:
variables:
{nokaut::%player%} = false
{czas::%player%} = 50
on damage of player:
attacker is a player:
victim is a player:
if final damage >= victim's health:
cancel event
send title "&cNokaut" to victim for 50 seconds
send subtitle "&f00:%{czas.%victim%}%" to victim for 50 seconds
send "test" to all players
set {_blok} to block above victim
set {_blok} to barrier
wait 15 ticks
set {_blok} to air
every 1 second:
loop all players:
if {nokaut.%loop-player%} is true:
set {czas.%loop-player%} to {czas.%loop-player%} - 1
Nie ma tu błędów, a przynajmniej nie wyskakują, ale, gdy piszę taki skrypt:
variables:
{nokaut::%player%} = false
{czas::%player%} = 50
on damage of player:
attacker is a player:
victim is a player:
if final damage >= victim's health:
if {nokaut.%victim%} is false: # <--------------------------- TUTAJ ZMIENILEM Z POPRZEDNIEGO
set {nokaut.%victim%} to true # <--------------------------- TUTAJ ZMIENILEM Z POPRZEDNIEGO
cancel event
send title "&cNokaut" to victim for 50 seconds
send subtitle "&f00:%{czas.%victim%}%" to victim for 50 seconds
send "test" to all players
set {_blok} to block above victim
set {_blok} to barrier
wait 15 ticks
set {_blok} to air
every 1 second:
loop all players:
if {nokaut.%loop-player%} is true:
set {czas.%loop-player%} to {czas.%loop-player%} - 1
No i nie ma błędów, ale nie dodaje się blok nad graczem.
A w subtitle jest "<none>", a najważniejsze, że to jak dodaje te 2 linijki kodu to gracz może dednać nie wiem, dlaczego jakbyś @Kormic ogarnąłem czemu tak jest to jesteś totalnym kozakiem.
Pytanie
Adaspo 1
Hej, ostatnio zacząłem pisać skrypt na nokaut.
Wzorowałem się tym co napisałeś @Kormic do @Koksu123
oraz tym co pisałeś do @Nesoo czyli
command /test: trigger: set {_blok} to block above player set {_blok} to barrier wait 1 tick set {_blok} to air
I napisałem takie coś:
Nie ma tu błędów, a przynajmniej nie wyskakują, ale, gdy piszę taki skrypt:
No i nie ma błędów, ale nie dodaje się blok nad graczem.
A w subtitle jest "<none>", a najważniejsze, że to jak dodaje te 2 linijki kodu to gracz może dednać nie wiem, dlaczego jakbyś @Kormic ogarnąłem czemu tak jest to jesteś totalnym kozakiem.
Z góry dzięki!
Edytowane przez CountingDogsUsuwam formatowanie.
Notatka dodana przez CountingDogs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.