Skocz do zawartości
  • 0

[Pomoc] Skrypt na nokaut


Adaspo
 Udostępnij

Pytanie

Hej, ostatnio zacząłem pisać skrypt na nokaut.
Wzorowałem się tym co napisałeś @Kormic do @Koksu123

Cytat

Nasłuchujesz do eventu 'on damage of player', sprawdzasz czy 'final damage' jest większy od życia gracza. Jeżeli tak, anulujesz event i stawiasz w miejscu głowy victima jakikolwiek blok (najlepsza będzie bariera). Zmusi go to do rozpoczęcia animacji pływania. Następnie ustawiasz mu zmienną i jednocześnie używasz eventu 'on swim toggle', gdzie sprawdzasz czy gracz posiada tę zmienną. Jeżeli tak, anulujesz event. Po starcie ów animacji nadajesz mu efekt blindness i wysyłasz 10 razy title. Tyle w temacie.

oraz tym co pisałeś do @Nesoo czyli

command /test:
	trigger:
		set {_blok} to block above player
		set {_blok} to barrier
		wait 1 tick
		set {_blok} to air

I napisałem takie coś:

variables:
	{nokaut::%player%} = false
	{czas::%player%} = 50

on damage of player:
	attacker is a player:
		victim is a player:
			if final damage >= victim's health:
				cancel event
				send title "&cNokaut" to victim for 50 seconds
				send subtitle "&f00:%{czas.%victim%}%" to victim for 50 seconds
				send "test" to all players
				set {_blok} to block above victim
				set {_blok} to barrier
				wait 15 ticks
				set {_blok} to air

every 1 second:
	loop all players:
		if {nokaut.%loop-player%} is true:
			set {czas.%loop-player%} to {czas.%loop-player%} - 1

Nie ma tu błędów, a przynajmniej nie wyskakują, ale, gdy piszę taki skrypt:
 

variables:
	{nokaut::%player%} = false
	{czas::%player%} = 50

on damage of player:
	attacker is a player:
		victim is a player:
			if final damage >= victim's health:
				if {nokaut.%victim%} is false: # <--------------------------- TUTAJ ZMIENILEM Z POPRZEDNIEGO
					set {nokaut.%victim%} to true # <--------------------------- TUTAJ ZMIENILEM Z POPRZEDNIEGO
					cancel event
					send title "&cNokaut" to victim for 50 seconds
					send subtitle "&f00:%{czas.%victim%}%" to victim for 50 seconds
					send "test" to all players
					set {_blok} to block above victim
					set {_blok} to barrier
					wait 15 ticks
					set {_blok} to air

every 1 second:
	loop all players:
		if {nokaut.%loop-player%} is true:
			set {czas.%loop-player%} to {czas.%loop-player%} - 1

No i nie ma błędów, ale nie dodaje się blok nad graczem.
A w subtitle jest "<none>", a najważniejsze, że to jak dodaje te 2 linijki kodu to gracz może dednać nie wiem,  dlaczego jakbyś @Kormic ogarnąłem czemu tak jest to jesteś totalnym kozakiem.

Z góry dzięki! :P

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Usuwam formatowanie.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
48 minut temu, Adaspo napisał:

dodaje się blok nad graczem

Tutaj jest to dość dziwne. Możesz spróbować z tym fragmentem tak:

set {_blok} to block at head location of player
set {_blok} to barrier
wait 1 tick
set {_blok} to air

Możliwe, że 'wait 1 tick' będzie zbyt krótkie, w takim wypadku należy wydłużyć ten delay.

48 minut temu, Adaspo napisał:

A w subtitle jest "<none>"

Spójrz na te zmienne:

{nokaut::%player%} i {nokaut.%victim%}
{czas::%player%} i {czas.%victim%}

One nie są tym samym, w pierwszym przypadku są to listy (podwójne dwukropki), a w drugim to są zwykłe zmienne (kropki). Tak więc należy zamienić kropki na podwójne dwukropki i problem zostanie zażegnany.

48 minut temu, Adaspo napisał:

jak dodaje te 2 linijki kodu to gracz może dednać nie wiem

Dlatego, że sprawdzasz czy zmienna {nokaut.%victim%} jest ustawiona na false. Oczywiście przy nokaucie gracz ma ustawioną tę zmienną na true, co powoduje, to że warunek ten nie przechodzi, przez co event nie jest anulowany, a gracz ginie.

PS.

Nie wyciągaj konkretnych osób do pomocy, dziękuje oczywiście za komplement, ale zauważ, że dla innych jest to właściwie chamskie splunięcie im w twarz i niechęć do pomocy.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...