BakuQ 1 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 Zrobi mi ktoś zeby to mozna bylo stawiac od 80 poziomu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BakuQ 1 Opublikowano 9 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 (edytowane) Teraz w ogóle nie działa XD Edytowane 9 listopada 2020 przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 3 minuty temu, BakuQ napisał: Teraz wogule niedziala XD Od 80 czyli powyżej tak? Jakieś błędy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BakuQ 1 Opublikowano 9 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 Teraz przestaly dzialac kompletnie nic sie niedzieje Nie ma żadnych błędów powyżej i poniżej niedziala a ma dzialac poniżej 80 Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 (edytowane) 8 minut temu, xAxee napisał: Od 80 czyli powyżej tak? Jakieś błędy? Źle zrobiłeś, tak powinno być: if player's y-loc < 80: stop W twoim przypadku gdy koordynat Y był powyżej koordynatu 80, wtedy skrypt się zatrzymywał. EDIT: To ma w końcu powyżej czy poniżej? Zdecyduj się. Jeżeli ma być powyżej, używasz tego co podałem wyżej, natomiast jeżeli poniżej, odwracasz znak większości. Edytowane 9 listopada 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 9 listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 on script load: register new shaped recipe for enchantment table named "&3&lKopaczFosy" using stone, stone, stone , stone, diamond pickaxe, stone, stone, stone, stone on place of enchantment table: if event-block's y-loc >= 80: stop if player's tool is enchantment table named "&3&lKopaczFosy": loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to air on script load: register new shaped recipe for ender portal frame named "&1&lBoyFarmer" using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, lava bucket, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian on place of ender portal frame: if event-block's y-loc >= 80: stop if player's tool is ender portal frame named "&9&lBoyFarmer": loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to obsidian on script load: register new shaped recipe for sand stone named "&e&lSandFarmer" using sand, sand, sand, sand, lava bucket, sand, sand, sand, sand on place of sand stone: if event-block's y-loc >= 80: stop if player's tool is sand stone named "&e&lSandFarmer": loop blocks under event-block: if loop-block is bedrock: stop set loop-block to sand teraz sprawdza lokalizacje postawionego bloku, wcześniej gracza. Pod poziomem 80 powinno działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 BakuQ 1 Opublikowano 9 listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2020 (edytowane) Nadal się nic nie dzieje A błędów brak Edytowane 9 listopada 2020 przez BakuQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
BakuQ 1
Zrobi mi ktoś zeby to mozna bylo stawiac od 80 poziomu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.