Skocz do zawartości
  • 0

Skript na rpg mi nie działa


EnderAdam

Pytanie

Spoiler

[10:49:22] [Server thread/INFO]: [Skript] Reloading main.sk...
[10:49:22] [Server thread/WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (main.sk, line 18: if {maxmob} is greater than 10:')
[10:49:22] [Server thread/ERROR]: Can't understand this condition/effect: spawn 1 cow named "&aZwykla Krowa &7[&eLvL 1&7]" at {krowa1spawn} (main.sk, line 20: spawn 1 cow named "&aZwykla Krowa &7[&eLvL 1&7]" at {krowa1spawn}')
[10:49:22] [Server thread/ERROR]: Can't understand this condition/effect: set last spawned entity max health to 20 (main.sk, line 21: set last spawned entity max health to 20')
[10:49:22] [Server thread/ERROR]: Can't understand this condition/effect: apply slowness 2 to the last entity (main.sk, line 22: apply slowness 2 to the last entity')
[10:49:22] [Server thread/ERROR]: Can't compare an entity with 'cow named "&aZwykla Krowa &7[&eLvL 1&7]"' (main.sk, line 25: victim is cow named "&aZwykla Krowa &7[&eLvL 1&7]":')
[10:49:22] [Server thread/ERROR]: Can't understand this expression: {exp::%player%}&a/ (main.sk, line 34: send "&7EXP: &a%{exp::%player%}&a/%{expm::%player%}"')
[10:49:22] [Server thread/ERROR]: The percent sign is used for expressions (e.g. %player%). To insert a '%' type it twice: %%. (main.sk, line 35: send "&7LVL: &a%{lvl::%player%}"')
[10:49:22] [Server thread/ERROR]: There's no world in a periodic event if no world is given in the event (e.g. like 'every hour in "world"') (main.sk, line 43: send "&7Gratulacje! Awansowa│eť/ať na &a%{lvl::%player%}% &7poziom!"')
[10:49:22] [Server thread/INFO]: [Skript] Encountered 7 errors while reloading main.sk!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, EnderAdam napisał:

[10:49:22] [Server thread/WARN]: Empty configuration section! You might want to indent one or more of the subsequent lines to make them belong to this section or remove the colon at the end of the line if you don't want this line to start a section. (main.sk, line 18: if {maxmob} is greater than 10:')

Zamiast robić pusty warunek i do niego else, lepiej zrób warunek 'is less than or equal to'.

7 minut temu, EnderAdam napisał:

[10:49:22] [Server thread/ERROR]: Can't understand this condition/effect: spawn 1 cow named "&aZwykla Krowa &7[&eLvL 1&7]" at {krowa1spawn} (main.sk, line 20: spawn 1 cow named "&aZwykla Krowa &7[&eLvL 1&7]" at {krowa1spawn}')

Nie można od razu zespawnować moba z daną nazwą. Należy go zamiast tego zrespić i użyć wyrażenia 'last spawned cow' oraz ustawić mu osobno nazwę.

8 minut temu, EnderAdam napisał:

[10:49:22] [Server thread/ERROR]: Can't understand this condition/effect: set last spawned entity max health to 20 (main.sk, line 21: set last spawned entity max health to 20')

"last spawned entity's", taka jest poprawna forma.

9 minut temu, EnderAdam napisał:

[10:49:22] [Server thread/ERROR]: Can't understand this condition/effect: apply slowness 2 to the last entity (main.sk, line 22: apply slowness 2 to the last entity')

1. 'last spawned entity', tak powinno być.

2. Musisz podać na końcu linijki 'for %timespan%', gdzie %timespan% oznacza na jak długo ma być nadany efekt.

10 minut temu, EnderAdam napisał:

[10:49:22] [Server thread/ERROR]: Can't compare an entity with 'cow named "&aZwykla Krowa &7[&eLvL 1&7]"' (main.sk, line 25: victim is cow named "&aZwykla Krowa &7[&eLvL 1&7]":')

Tutaj należy albo sprawdzić osobno typ victima i jego nazwę lub jedynie samą nazwę.

11 minut temu, EnderAdam napisał:

[10:49:22] [Server thread/ERROR]: Can't understand this expression: {exp::%player%}&a/ (main.sk, line 34: send "&7EXP: &a%{exp::%player%}&a/%{expm::%player%}"')

Masz źle wstawione procenty. Sprawdź tę linijkę jeszcze raz i popraw procenty.

12 minut temu, EnderAdam napisał:

[10:49:22] [Server thread/ERROR]: The percent sign is used for expressions (e.g. %player%). To insert a '%' type it twice: %%. (main.sk, line 35: send "&7LVL: &a%{lvl::%player%}"')

Brakuje procenta na końcu linijki.

12 minut temu, EnderAdam napisał:

[10:49:22] [Server thread/ERROR]: There's no world in a periodic event if no world is given in the event (e.g. like 'every hour in "world"') (main.sk, line 43: send "&7Gratulacje! Awansowa│eť/ať na &a%{lvl::%player%}% &7poziom!"')

Popraw %player% na %loop-player%.

Informacja ode mnie:

Za każdym razem gdy używasz jakiegoś efektu i nie jesteś pewien w jaki sposób działa, sprawdzaj dokumentację.

6 minut temu, Helios1993 napisał:

Użyj plugin mythicmobs i mój skrypt helioslvls.

Zamiast poprawić go i dać mu się czegoś nauczyć, dajesz mu całkiem inne rozwiązanie. Według mnie jest to zbędny komentarz, który właściwie nic nie wnosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 godzin temu, Kormic napisał:

Zamiast robić pusty warunek i do niego else, lepiej zrób warunek 'is less than or equal to'.

Nie można od razu zespawnować moba z daną nazwą. Należy go zamiast tego zrespić i użyć wyrażenia 'last spawned cow' oraz ustawić mu osobno nazwę.

"last spawned entity's", taka jest poprawna forma.

1. 'last spawned entity', tak powinno być.

2. Musisz podać na końcu linijki 'for %timespan%', gdzie %timespan% oznacza na jak długo ma być nadany efekt.

Tutaj należy albo sprawdzić osobno typ victima i jego nazwę lub jedynie samą nazwę.

Masz źle wstawione procenty. Sprawdź tę linijkę jeszcze raz i popraw procenty.

Brakuje procenta na końcu linijki.

Popraw %player% na %loop-player%.

Informacja ode mnie:

Za każdym razem gdy używasz jakiegoś efektu i nie jesteś pewien w jaki sposób działa, sprawdzaj dokumentację.

Zamiast poprawić go i dać mu się czegoś nauczyć, dajesz mu całkiem inne rozwiązanie. Według mnie jest to zbędny komentarz, który właściwie nic nie wnosi.

Wszystko git poprawione, zmienilem troche levelowanie ALE.
Krowy sie nie respia 

 

 

bez bledow

 w konsoli

 

Niewazne, naprawilem ale jak zabijam krowe to wiciaz nic sie nie dzieje

 

 

Juz naprawione wszystko dziękuje bardzo serdecznie tylko mam pytanie jak zrobic zeby exp wyskakiwal nad ekwipunkiem jak zabijasz? Cos w stylu action bara, jak cos zapros na discordzie dik#0690 duzo sie od ciebie naucze:D

 

set action bar of attacker to "&8[&ePOZIOM&8] &a%1+ EXP"
zrobilem cos takiego, nie dziala

wiktorm12

Łącze posty

Notatka dodana przez wiktorm12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, EnderAdam napisał:

Wszystko git poprawione, zmienilem troche levelowanie ALE.
Krowy sie nie respia 

To dobrze, że poprawiłeś i to bez mojej dodatkowej pomocy. Świetnie, oby tak dalej :)

Co do tego, że krowy się nie respią... upewnij się, że zmienna w linijce nr 18 jest ustawiona na 10.

Teraz, EnderAdam napisał:

Niewazne, naprawilem ale jak zabijam krowe to wiciaz nic sie nie dzieje

 

Niepotrzebnie w linijce 26 sprawdzasz ponownie czym jest 'victim'. Jest to już zawarte w event'cie 'on death of cow'.

W linijce nr 27 zamień "name of entity" na "name of victim".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, EnderAdam napisał:

Juz naprawione wszystko dziękuje bardzo serdecznie tylko mam pytanie jak zrobic zeby exp wyskakiwal nad ekwipunkiem jak zabijasz? Cos w stylu action bara, jak cos zapros na discordzie dik#0690 duzo sie od ciebie naucze:D

Na tym forum są lepsi skrypterzy ode mnie, zapewniam cię.

Teraz, EnderAdam napisał:

set action bar of attacker to "&8[&ePOZIOM&8] &a%1+ EXP"
zrobilem cos takiego, nie dziala

Jeżeli posiadasz wersję Skripta poniżej 2.3, musisz użyć dodatku SkRayFall i składnię z niego właśnie zastosowałeś.

Natomiast dla Skripta 2.3 i wyżej jest action bar:

send action bar %text% to %players%

# Przykłady:
send action bar "&6Test" to all players
send action bar arg-1 to player # arg-1 jest już tekstem, więc niepotrzebnym jest umieszczanie go w kolejnym

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...