Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na wyłączenie obsydianu.


xVelu
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Dzisiaj napotkałem się z kłopotem, otóż jak zablokować jakiekolwiek powstawanie obsydianu? Stawianie i niszczenie wyłączyłem, lecz nachodzi tu problem, ponieważ jak większość, jak nie wszyscy, z nas wiedzą że obsydian powstaje również z zalania pełnego "bloku" lawy wodą, on spread i on form nie działa. Proszę o pomoc. Kod: 

 

Edytowane przez xVelu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
5 minut temu, xVelu napisał:

Witam. Dzisiaj napotkałem się z kłopotem, otóż jak zablokować jakiekolwiek powstawanie obsydianu? Stawianie i niszczenie wyłączyłem, lecz nachodzi tu problem, ponieważ jak większość, jak nie wszyscy, z nas wiedzą że obsydian powstaje również z zalania pełnego "bloku" lawy wodą, on spread i on form nie działa. Proszę o pomoc.

A to dziwne. 'on form' nie poskutkowało? Jak wyglądał ten kod?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
12 minut temu, Kormic napisał:

Czy spróbowałeś tak?


on form of obsidian:
	cancel event

Zobacz również event 'on flow'.

nadal nic
Kod na akt chwile:
 

on break of obsidian:
	if gamemode of player is not creative:
		cancel event
		set event-block to air
		send "&9&lObsydian &bjest &f&lWYLACZONY &bna tym serwerze." to player

on form of obsidian:
	cancel event

on spread:
	if event-block is obsidian:
		cancel event

on flow:
	cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Godzinę temu, xVelu napisał:

nadal nic

Ostatnia szansa... wymagany skript-mirror lub skript-reflect (ten drugi jest nowszy).

import:
	org.bukkit.event.block.BlockFormEvent

on BlockFormEvent:
	if event.getNewState().getType() == Material.OBSIDIAN:
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 6.11.2020 o 20:45, Kormic napisał:

Ostatnia szansa... wymagany skript-mirror lub skript-reflect (ten drugi jest nowszy).


import:
	org.bukkit.event.block.BlockFormEvent

on BlockFormEvent:
	if event.getNewState().getType() == Material.OBSIDIAN:
		cancel event

 

dalej nic, wersja skripta 2.2-dev37c, wildskripta 1.8 a skript-reflecta 2.10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
28 minut temu, xVelu napisał:

tylko jak sie rozlewa woda/lava albo jak sie robi cobble, z obsieem nic, probowalem on flow, on spread i on form, nic

 

Wpadłem na jeszcze jeden pomysł jak wykorzystać event 'on flow'. Jest tam wartość 'future event-block', więc można coś z tym pokombinować.

Przykładowy kod:

on flow:
	event-block is water
	future event-block is lava
	broadcast "Obsydian utworzył się w świecie &6%event-world%&f!"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Wpadłem na jeszcze jeden pomysł jak wykorzystać event 'on flow'. Jest tam wartość 'future event-block', więc można coś z tym pokombinować.

Przykładowy kod:


on flow:
	event-block is water
	future event-block is lava
	broadcast "Obsydian utworzył się w świecie &6%event-world%&f!"

 

nie dziala nadal ten kod :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
25 minut temu, xVelu napisał:

nie dziala nadal ten kod :(

 

Właśnie sprawdziłem kod, który wczoraj podałem, mianowicie:

on form of obsidian:
	cancel event

Bez tego kodu obsydian się tworzy, natomiast z tym kodem już się nie tworzy, a więc działa. Dodam, że używam Skripta 2.5.1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, Kormic napisał:

Właśnie sprawdziłem kod, który wczoraj podałem, mianowicie:


on form of obsidian:
	cancel event

Bez tego kodu obsydian się tworzy, natomiast z tym kodem już się nie tworzy, a więc działa. Dodam, że używam Skripta 2.5.1.

na jaka wersje jest skript 2.5.1 bo na 1.8.8 nie moge znalesc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, PanMaruda napisał:

dobra... W takim razie podaj wersje i nazwy wszystkiego co masz na serwerze.

wszystkie wersje ktore wyswietlaja sie pod /ver skript juz podalem (wersja skripta 2.2-dev37c, wildskripta 1.8 a skript-reflecta 2.10) mam jeszcze skDragon, skRayFall, skQuery i TuSKe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, xVelu napisał:

nic nie dziala gdy dodalem tego skripta i w ogole nic nie dziala

 

Czy są jakieś błędy w konsoli? Jeśli tak, to jakie?

Czy usunąłeś folder "Skript" po starym Skript'cie? Oczywiście pamiętaj o kopii zapasowej skryptów i zmiennych jeżeli nie chcesz ich stracić.

Co do wersji 2.5, na niej WildSkript jest już całkowicie bezużyteczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 minut temu, Kormic napisał:

Czy są jakieś błędy w konsoli? Jeśli tak, to jakie?

Czy usunąłeś folder "Skript" po starym Skript'cie? Oczywiście pamiętaj o kopii zapasowej skryptów i zmiennych jeżeli nie chcesz ich stracić.

Co do wersji 2.5, na niej WildSkript jest już całkowicie bezużyteczny.

nie usunalem, blad jest: tu byly linki ale koniec posta wiec no

Edytowane przez xVelu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...