Skocz do zawartości
  • 0

Podłączenie exp pod moby


Maniekkk
 Udostępnij

Pytanie

Chciałbym, aby ktoś podłączył mi kod pod 2 moby i pokazać w jakie miejsca należy później dodawać poszczególne moby oraz ich exp z kolejnych expowisk. Proszę również o wykonanie mnożnika exp, który zwiększa się o np. x1.5(150%) lub x2(200%) za zabitego moba. Do mnożnika najlepiej żeby była osobna komenda typu /boostexp 150 lub 200 dodajaca do 100% podstawowego expa ten mnożnik.

 

Tutaj kod, którym się posługuję:

 

Na dole linijki które trzeba wstawić do skryptu:

on death:
    if attacker is a player:
        if victim's name is "&7Mroczny Demon &aLvl. 4":
            addExp(20, attacker)

on death:
    if attacker is a player:
        if victim's name is "&7Potezny Minotaur &aLvl. 16":
            addExp(100, attacker)
 


 

Edytowane przez CountingDogs
CountingDogs

Wstawiam w code.skript.pl

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 6.11.2020 o 15:16, Maniekkk napisał:

Chciałbym, aby ktoś podłączył mi kod pod 2 moby i pokazać w jakie miejsca należy później dodawać poszczególne moby oraz ich exp z kolejnych expowisk. Proszę również o wykonanie mnożnika exp, który zwiększa się o np. x1.5(150%) lub x2(200%) za zabitego moba. Do mnożnika najlepiej żeby była osobna komenda typu /boostexp 150 lub 200 dodajaca do 100% podstawowego expa ten mnożnik.

1. Co do tych dwóch mobów, nie rozumiem dlaczego prosiłeś o podłączenie ich pod kod skoro już były podłączone wywoływaniem funkcji. Prosiłeś również o wyjaśnienie jak je (moby) dodawać w kodzie, już wyjaśniam.

# Sprawdzanie nazwy zabitego moba
else if victim's name is "&7Herszt Bandytow &aLvl. 18":

	# Przydzielanie danej ilości expa graczowi (attacker). Zauważ proszę, że tutaj exp jest podany jako 200, a w dodatku jest pomnożony przez mnożnik expa zapisany w zmiennej {lvl::expBooster}
	addExp((200 * {lvl::expBooster}), attacker)

Tutaj główne skrzypce gra linijka rozpoczynająca się na addExp. Odpowiada ona za przydzielanie graczowi expa za zabicie danego moba. Dodałem więcej przykładów dla zrozumienia, abyś się w tym połapał.

2. Mnożnik exp jak już wyżej zauważyłeś, zrobiłem. Służy do tego komenda /boostexp [liczba całkowita]. Jak ta komenda działa?

Nie można w niej podać jako pierwszy argument liczby mniejszej niż 100, bo wiadomo, wtedy gracze otrzymywaliby mniej expa. Następnie argument nr 1 jest dzielony przez 100 i tak otrzymujemy mnożnik. Dla przykładu:

Podajemy w argumencie komendy liczbę 150. Nie jest ona większa od 100, więc błędu nie ma. Dalej, jest dzielona przez 100 i w ten sposób otrzymujemy mnożnik 1,5x, który jest zapisany w zmiennej, którą pokazałem wyżej.

3. Cały kod również nieco skróciłem.

Końcowy kod:

PS. Aby kod poprawnie działał, wymagany jest Skript 2.5 lub wyższy ze względu na to, że użyłem działań arytmetycznych jako argumentów w komendzie.

Jeżeli mimo wszystko nie zadziała (nie zgłaszaj się z takimi banałami jak zmiana kolorków), daj znać i podaj mi wersję serwera, silnik serwera oraz wersję Skripta wraz z posiadanymi dodatkami.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...