Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na Wejście na spawn po upływie czasu


DeepesT

Pytanie

Witam czy może ktoś mi pomóc i wykonać dla mnie skrypt na: Jest region Spawn gracz wchodzi na ten region (spawna) wychodzi i jak chce wrócić to już nie może bo będzie go blokowało i pisało na spawn możesz wrócić za pozostały czas (Czas: 30m) jak ten czas się skączy to będzie mógł wejść ponownie na spawn a jak wyjdzie i chciał jeszcze raz wejść to musi odczekać 30 m i czy może ten pozostały czas do wejścia na Spawn pisać nad ekwipunkiem. W razie wątpliwości proszę pisać. Dziękuję Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
28 minut temu, DeepesT napisał:

Witam czy może ktoś mi pomóc i wykonać dla mnie skrypt na: Jest region Spawn gracz wchodzi na ten region (spawna) wychodzi i jak chce wrócić to już nie może bo będzie go blokowało i pisało na spawn możesz wrócić za pozostały czas (Czas: 30m) jak ten czas się skączy to będzie mógł wejść ponownie na spawn a jak wyjdzie i chciał jeszcze raz wejść to musi odczekać 30 m i czy może ten pozostały czas do wejścia na Spawn pisać nad ekwipunkiem. W razie wątpliwości proszę pisać. Dziękuję Pozdrawiam

Proszę, oto skrypt.

function translateTimespan(t: timespan) :: text:
	set {_t} to "%{_t}%"
	replace all "seconds" with "sekund" in {_t}
	replace all "second" with "sekundę" in {_t}
	replace all "minutes" with "minut" in {_t}
	replace all "minute" with "minutę" in {_t}
	replace all "hours" with "godzin" in {_t}
	replace all "hour" with "godzinę" in {_t}
	replace all "months" with "miesięcy" in {_t}
	replace all "month" with "miesiąc" in {_t}
	replace all "years" with "lat" in {_t}
	replace all "year" with "rok" in {_t}
	replace all "and" with "," in {_t}
	return "%{_t}%"

on leaving of region "spawn":
	set {leaveSpawn::leave::%player%} to now
	
on entering of region "spawn":
	{leaveSpawn::leave::%player%} is set
	cancel event
	if difference between {leaveSpawn::leave::%player%} and now is less than 30 minutes:
		set {_t} to {leaveSpawn::leave::%player%}
		add 30 minutes to {_t}
		send action bar "&6Możesz wejśc na spawn ponownie za: &e%translateTimespan(difference between {_t} and now)%" to player
	else:
		clear {leaveSpawn::leave::%player%}

EDIT:

Zauważyłem, że chciałeś, aby po każdym wyjściu gracz musiał odczekać 30 minut. Poprawiłem skrypt.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Kormic napisał:

Proszę, oto skrypt.


function translateTimespan(t: timespan) :: text:
	set {_t} to "%{_t}%"
	replace all "seconds" with "sekund" in {_t}
	replace all "second" with "sekundę" in {_t}
	replace all "minutes" with "minut" in {_t}
	replace all "minute" with "minutę" in {_t}
	replace all "hours" with "godzin" in {_t}
	replace all "hour" with "godzinę" in {_t}
	replace all "months" with "miesięcy" in {_t}
	replace all "month" with "miesiąc" in {_t}
	replace all "years" with "lat" in {_t}
	replace all "year" with "rok" in {_t}
	replace all "and" with "," in {_t}
	return "%{_t}%"

on leaving of region "spawn":
	set {leaveSpawn::leave::%player%} to now
	
on entering of region "spawn":
	{leaveSpawn::leave::%player%} is set
	cancel event
	if difference between {leaveSpawn::leave::%player%} and now is less than 30 minutes:
		set {_t} to {leaveSpawn::leave::%player%}
		add 30 minutes to {_t}
		send action bar "&6Możesz wejśc na spawn ponownie za: &e%translateTimespan(difference between {_t} and now)%" to player
	else:
		clear {leaveSpawn::leave::%player%}

EDIT:

Zauważyłem, że chciałeś, aby po każdym wyjściu gracz musiał odczekać 30 minut. Poprawiłem skrypt.

wiem wiem... mogłem to zaznaczyć w zleceniu  czy może pan dodać iż permisja: spawn.adm może wchodzić na spawn bez ograniczeń i są errory Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, DeepesT napisał:

wiem wiem... mogłem to zaznaczyć w zleceniu  czy może pan dodać iż permisja: spawn.adm może wchodzić na spawn bez ograniczeń i są errory Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 

1. Fragment z permisją, podmieniasz go i tyle.

on leaving of region "spawn":
	player doesn't have permission "spawn.adm"
	set {leaveSpawn::leave::%player%} to now

2. Błędy występują dlatego, że regiony podane w kodzie nie istnieją. Tak samo dzieje się w przypadku, gdy w kodzie masz chociażby teleportację do nieistniejącego świata.

Rozwiązaniem tego jest albo zmiana nazwy regionu w kodzie, albo zmiana nazwy regionu na spawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...