KaWaNoS 24 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 (edytowane) Witam. mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak poprzez skrypta przyśpieszyć prędkość bicia na wersje 1.8 tzn. mniejszy cooldown pomiędzy uderzeniami. Tutaj wstawiam jak chciałbym, żeby to wyglądało Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 30 października 2020 przez KaWaNoS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 (edytowane) 23 minuty temu, KaWaNoS napisał: Witam. mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak poprzez skrypta przyśpieszyć prędkość bicia na wersje 1.8 tzn. mniejszy cooldown pomiędzy uderzeniami. Tutaj wstawiam jak chciałbym, żeby to wyglądało Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Musisz zmienić atrybuty broni, a dokładniej wartość atrybutu genericAttackSpeed na przykładowo 100. Ustawiasz je poprzez nadawanie NBT. Edytowane 30 października 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 30 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 Czyli nadać większą prędkość bicia do pojedynczego itemu, nie da się tego generalnie zmienić dla wszystkich przedmiotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 (edytowane) 23 minuty temu, KaWaNoS napisał: Czyli nadać większą prędkość bicia do pojedynczego itemu, nie da się tego generalnie zmienić dla wszystkich przedmiotów? Jeżeli chcesz brak cooldownu, polecam chociażby plugin OldCombatMechanics. EDIT: Natomiast jeżeli planujesz to zrobić w Skript'cie... nie, po prostu nie. Edytowane 30 października 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 30 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 Nie chodzi mi o brak cooldownu, chodzi o to żeby go zmniejszyć tak, jak jest pokazane na filmie, żeby usprawnić nieco system pvp (W dodatku jest napisane, że używam wersji 1.8 gdzie jest jeszcze stary system pvp). Tylko łatwiej by mi było gdyby dało się ogólnie dla gracza przypisać zwiększoną prędkość ataku, a nie do konkretnego itemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 (edytowane) 3 minuty temu, KaWaNoS napisał: Nie chodzi mi o brak cooldownu, chodzi o to żeby go zmniejszyć tak, jak jest pokazane na filmie, żeby usprawnić nieco system pvp (W dodatku jest napisane, że używam wersji 1.8 gdzie jest jeszcze stary system pvp). Tylko łatwiej by mi było gdyby dało się ogólnie dla gracza przypisać zwiększoną prędkość ataku, a nie do konkretnego itemu. Hmm... możesz spróbować z tym kodem. Wymagany skript-mirror lub skript-reflect. import: org.bukkit.attribute.Attribute on join: player.getAttribute(Attribute.GENERIC_ATTACK_SPEED).setBaseValue(16) EDIT: W ostatniej linijce ustawiasz wartość atrybutu. Im wyższa, tym szybciej gracz powinien móc uderzać z pełną siła. Edytowane 30 października 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 30 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 Nie działa Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 31 października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 efekt "combo" można osiągnąć efektami haste i speed nwse i Kormic 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 13 godzin temu, KaWaNoS napisał: Nie działa Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Cóż, możliwe, że skript-mirror/skript-reflect nie jest w stanie ustawiać atrybutów gracza, w takim wypadku pozostaje albo plugin i nasłuchiwać do eventu PlayerJoinEvent, albo poszukać po prostu czegoś w odmętach internetu. 8 godzin temu, xAxee napisał: efekt "combo" można osiągnąć efektami haste i speed Można, tylko to właściwie nie ma praktycznego zastosowania. Załóżmy, że autor wątku wyważył sobie system enchantów na kilofach, taki haste może zrujnować wiele. Tak samo speed zmieni oblicze walki. Mimo wszystko mam wrażenie, że podałeś to jedynie w charakterze ciekawostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 31 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 Dobra, w takim razie zostanę przy nadawaniu nbt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 3 minuty temu, KaWaNoS napisał: Dobra, w takim razie zostanę przy nadawaniu nbt. Tutaj masz przykładową komendę dająca ci miecz z attackSpeed równym 100. /give KaWaNoS diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackSpeed",Name:"generic.attackSpeed",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:205092,UUIDMost:756749,Slot:"mainhand"}],display:{Name:"Dobry Miecz",Lore:["To jest niezwykle","potężny miecz."]}} Możliwe, że ustawienie jedynie jednego atrybutu spowoduje wyczyszczenie innych atrybutów (u mnie kilka razy zdarzyła się taka sytuacja), w takim wypadku należy również ustawić genericAttackDamage, w tym przypadku również ustawia i jego wartość na 100. /give KaWaNoS diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:524197,UUIDMost:743164,Slot:"mainhand"},{AttributeName:"generic.attackSpeed",Name:"generic.attackSpeed",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:205092,UUIDMost:756749,Slot:"mainhand"}],display:{Name:"Dobry Miecz",Lore:["To jest niezwykle","potężny miecz."]}} Jeżeli ID "diamond_sword", przed tym dodaj "minecraft:", czyli "minecraft:diamond_sword". Możesz również chcieć użyć tego w skrypcie, wystarczy, że z tej komendy weźmiesz całe NBT, podwoisz każdy cudzysłów i wkleisz to do ustawiania NBT w skrypcie. Oczywiście Skript nie obsługuje ustawiania własnego NBT, należy to zrobić poprzez jakiś dodatek, których jest wiele (np. SkStuff, SkNBeeT, SkBee (tego używam i polecam)). Dodawanie wygląda następująco: %item stack% with nbt "%nbt%" # Przykład: give player 1 diamond_sword named "&aTest" with lore "&7Test" with nbt "{Unbreakable:1}" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 31 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 Spoko, wiem jak obsługiwać nbt. Bardziej będzie chodzić o to żeby na chwilę zwiększyć attack speed, ale mam już pomysł jak to zrobić. 9 godzin temu, Kormic napisał: %item stack% with nbt "%nbt%" # Przykład: give player 1 diamond_sword named "&aTest" with lore "&7Test" with nbt "{Unbreakable:1}" command /gs: trigger: give player 1 diamond_sword with nbt "{AttributeModifiers:[{AttributeName:""generic.attackSpeed"",Name:""generic.attackSpeed"",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:205092,UUIDMost:756749,Slot:""mainhand""}]}" Spróbowałem z takim kodem, ale nie chce działać. Zamiast '+100 Attack Speed' wyświetla się: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (Nie zmienia też oczywiście prędkości bicia). Łączę posty. Notatka dodana przez CountingDogs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 23 minuty temu, KaWaNoS napisał: command /gs: trigger: give player 1 diamond_sword with nbt "{AttributeModifiers:[{AttributeName:""generic.attackSpeed"",Name:""generic.attackSpeed"",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:205092,UUIDMost:756749,Slot:""mainhand""}]}" Spróbowałem z takim kodem, ale nie chce działać. Zamiast '+100 Attack Speed' wyświetla się: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! (Nie zmienia też oczywiście prędkości bicia). Podałem NBT dla wersji 1.12, więc zapewne masz nowszą (albo i starszą) wersję serwera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 31 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 Napisałem nawet w temacie, że posiadam wersję 1.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 14 minut temu, KaWaNoS napisał: Napisałem nawet w temacie, że posiadam wersję 1.8 Faktycznie, nie zauważyłem. W takim razie... Modyfikator szybkości ataku: /give KaWaNoS diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackSpeed",Name:"generic.attackSpeed",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:60768,UUIDMost:351091,Slot:"mainhand"}],display:{Name:"Dobry miecz",Lore:[Lorem ipsum]}} Modyfikator szybkości ataku oraz modyfikator obrażeń: /give KaWaNoS diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:199373,UUIDMost:997257,Slot:"mainhand"},{AttributeName:"generic.attackSpeed",Name:"generic.attackSpeed",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:60768,UUIDMost:351091,Slot:"mainhand"}],display:{Name:"Dobry miecz",Lore:[Lorem ipsum]}} W obu przypadkach wartości zostały ustawione na 100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 31 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 Wciąż dzieje się to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tymekd 149 Opublikowano 31 października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 @Kormic mu chodzi o wyłączenie ograniczenia prędkości "hitów" z starego pvp, bo stare pvp też miało ograniczenia bicia a do pytania, prędkość bicia chyba możesz w pliku paper bądź spigot edytować MineCastZaprasza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KaWaNoS 24 Opublikowano 31 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 W pliku spigot znalazłem tylko wartość 'attackDamage', ale nic o prędkości bicia. W dodatku gdybym zmienił to w pliku cały czas by się biło szybciej, a mnie chodzi o włączenie tego na np. 10 sekund. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 31 października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 października 2020 30 minut temu, Tymekd napisał: @Kormic mu chodzi o wyłączenie ograniczenia prędkości "hitów" z starego pvp, bo stare pvp też miało ograniczenia bicia a do pytania, prędkość bicia chyba możesz w pliku paper bądź spigot edytować Nieprawda, chce zmniejszyć cooldown. Cytuję: 23 godziny temu, KaWaNoS napisał: Nie chodzi mi o brak cooldownu, chodzi o to żeby go zmniejszyć Co do samego skryptu i NBT... Godzinę temu, KaWaNoS napisał: Wciąż dzieje się to samo. Przetestuję i zobaczę, czy u mnie na serwerze ustawianie wyżej podanych NBT działa (serwer jest na wersji 1.12.2). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
KaWaNoS 24
Witam. mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak poprzez skrypta przyśpieszyć prędkość bicia na wersje 1.8 tzn. mniejszy cooldown pomiędzy uderzeniami.
Tutaj wstawiam jak chciałbym, żeby to wyglądało Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.