Skocz do zawartości
  • 0

Szybsze bicie


KaWaNoS

Pytanie

Witam. mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak poprzez skrypta przyśpieszyć prędkość bicia na wersje 1.8 tzn. mniejszy cooldown pomiędzy uderzeniami.

Tutaj wstawiam jak chciałbym, żeby to wyglądało https://www.youtube.com/watch?v=zHgfXNOIh0s&feature=youtu.be

 

Edytowane przez KaWaNoS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
23 minuty temu, KaWaNoS napisał:

Witam. mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak poprzez skrypta przyśpieszyć prędkość bicia na wersje 1.8 tzn. mniejszy cooldown pomiędzy uderzeniami.

Tutaj wstawiam jak chciałbym, żeby to wyglądało https://www.youtube.com/watch?v=zHgfXNOIh0s&feature=youtu.be

 

Musisz zmienić atrybuty broni, a dokładniej wartość atrybutu genericAttackSpeed na przykładowo 100. Ustawiasz je poprzez nadawanie NBT.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 minuty temu, KaWaNoS napisał:

Czyli nadać większą prędkość bicia do pojedynczego itemu, nie da się tego generalnie zmienić dla wszystkich przedmiotów?

Jeżeli chcesz brak cooldownu, polecam chociażby plugin OldCombatMechanics.

EDIT:

Natomiast jeżeli planujesz to zrobić w Skript'cie... nie, po prostu nie.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie chodzi mi o brak cooldownu, chodzi o to żeby go zmniejszyć tak, jak jest pokazane na filmie, żeby usprawnić nieco system pvp (W dodatku jest napisane, że używam wersji 1.8 gdzie jest jeszcze stary system pvp). Tylko łatwiej by mi było gdyby dało się ogólnie dla gracza przypisać zwiększoną prędkość ataku, a nie do konkretnego itemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, KaWaNoS napisał:

Nie chodzi mi o brak cooldownu, chodzi o to żeby go zmniejszyć tak, jak jest pokazane na filmie, żeby usprawnić nieco system pvp (W dodatku jest napisane, że używam wersji 1.8 gdzie jest jeszcze stary system pvp). Tylko łatwiej by mi było gdyby dało się ogólnie dla gracza przypisać zwiększoną prędkość ataku, a nie do konkretnego itemu.

Hmm... możesz spróbować z tym kodem. Wymagany skript-mirror lub skript-reflect.

import:
	org.bukkit.attribute.Attribute

on join:
	player.getAttribute(Attribute.GENERIC_ATTACK_SPEED).setBaseValue(16)

EDIT:

W ostatniej linijce ustawiasz wartość atrybutu. Im wyższa, tym szybciej gracz powinien móc uderzać z pełną siła.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, KaWaNoS napisał:

Cóż, możliwe, że skript-mirror/skript-reflect nie jest w stanie ustawiać atrybutów gracza, w takim wypadku pozostaje albo plugin i nasłuchiwać do eventu PlayerJoinEvent, albo poszukać po prostu czegoś w odmętach internetu.

8 godzin temu, xAxee napisał:

efekt "combo" można osiągnąć efektami haste i speed

Można, tylko to właściwie nie ma praktycznego zastosowania. Załóżmy, że autor wątku wyważył sobie system enchantów na kilofach, taki haste może zrujnować wiele. Tak samo speed zmieni oblicze walki. Mimo wszystko mam wrażenie, że podałeś to jedynie w charakterze ciekawostki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, KaWaNoS napisał:

Dobra, w takim razie zostanę przy nadawaniu nbt. 

Tutaj masz przykładową komendę dająca ci miecz z attackSpeed równym 100.

/give KaWaNoS diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackSpeed",Name:"generic.attackSpeed",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:205092,UUIDMost:756749,Slot:"mainhand"}],display:{Name:"Dobry Miecz",Lore:["To jest niezwykle","potężny miecz."]}}

Możliwe, że ustawienie jedynie jednego atrybutu spowoduje wyczyszczenie innych atrybutów (u mnie kilka razy zdarzyła się taka sytuacja), w takim wypadku należy również ustawić genericAttackDamage, w tym przypadku również ustawia i jego wartość na 100.

/give KaWaNoS diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:524197,UUIDMost:743164,Slot:"mainhand"},{AttributeName:"generic.attackSpeed",Name:"generic.attackSpeed",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:205092,UUIDMost:756749,Slot:"mainhand"}],display:{Name:"Dobry Miecz",Lore:["To jest niezwykle","potężny miecz."]}}

Jeżeli ID "diamond_sword", przed tym dodaj "minecraft:", czyli "minecraft:diamond_sword".

Możesz również chcieć użyć tego w skrypcie, wystarczy, że z tej komendy weźmiesz całe NBT, podwoisz każdy cudzysłów i wkleisz to do ustawiania NBT w skrypcie. Oczywiście Skript nie obsługuje ustawiania własnego NBT, należy to zrobić poprzez jakiś dodatek, których jest wiele (np. SkStuff, SkNBeeT, SkBee (tego używam i polecam)). Dodawanie wygląda następująco:

%item stack% with nbt "%nbt%"

# Przykład:
give player 1 diamond_sword named "&aTest" with lore "&7Test" with nbt "{Unbreakable:1}"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Spoko, wiem jak obsługiwać nbt. Bardziej będzie chodzić o to żeby na chwilę zwiększyć attack speed, ale mam już pomysł jak to zrobić.

 

9 godzin temu, Kormic napisał:

 




%item stack% with nbt "%nbt%"

# Przykład:
give player 1 diamond_sword named "&aTest" with lore "&7Test" with nbt "{Unbreakable:1}"

 

command /gs:
	trigger:
		give player 1 diamond_sword with nbt "{AttributeModifiers:[{AttributeName:""generic.attackSpeed"",Name:""generic.attackSpeed"",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:205092,UUIDMost:756749,Slot:""mainhand""}]}"

Spróbowałem z takim kodem, ale nie chce działać. Zamiast '+100 Attack Speed' wyświetla się: https://imgur.com/a/eXf0fLx (Nie zmienia też oczywiście prędkości bicia).

CountingDogs

Łączę posty.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 minuty temu, KaWaNoS napisał:

command /gs:
	trigger:
		give player 1 diamond_sword with nbt "{AttributeModifiers:[{AttributeName:""generic.attackSpeed"",Name:""generic.attackSpeed"",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:205092,UUIDMost:756749,Slot:""mainhand""}]}"

Spróbowałem z takim kodem, ale nie chce działać. Zamiast '+100 Attack Speed' wyświetla się: https://imgur.com/a/eXf0fLx (Nie zmienia też oczywiście prędkości bicia).

Podałem NBT dla wersji 1.12, więc zapewne masz nowszą (albo i starszą) wersję serwera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, KaWaNoS napisał:

Napisałem nawet w temacie, że posiadam wersję 1.8

Faktycznie, nie zauważyłem. W takim razie...

Modyfikator szybkości ataku:

/give KaWaNoS diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackSpeed",Name:"generic.attackSpeed",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:60768,UUIDMost:351091,Slot:"mainhand"}],display:{Name:"Dobry miecz",Lore:[Lorem ipsum]}}

Modyfikator szybkości ataku oraz modyfikator obrażeń:

/give KaWaNoS diamond_sword 1 0 {AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.attackDamage",Name:"generic.attackDamage",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:199373,UUIDMost:997257,Slot:"mainhand"},{AttributeName:"generic.attackSpeed",Name:"generic.attackSpeed",Amount:100,Operation:0,UUIDLeast:60768,UUIDMost:351091,Slot:"mainhand"}],display:{Name:"Dobry miecz",Lore:[Lorem ipsum]}}

W obu przypadkach wartości zostały ustawione na 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
30 minut temu, Tymekd napisał:

@Kormic mu chodzi o wyłączenie ograniczenia prędkości "hitów" z starego pvp, bo stare pvp też miało ograniczenia bicia

a do pytania, prędkość bicia chyba możesz w pliku paper bądź spigot edytować

Nieprawda, chce zmniejszyć cooldown. Cytuję:

23 godziny temu, KaWaNoS napisał:

Nie chodzi mi o brak cooldownu, chodzi o to żeby go zmniejszyć

Co do samego skryptu i NBT...

Godzinę temu, KaWaNoS napisał:

Wciąż dzieje się to samo.

Przetestuję i zobaczę, czy u mnie na serwerze ustawianie wyżej podanych NBT działa (serwer jest na wersji 1.12.2).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...