Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na repair all


SkrytyZiomus
 Udostępnij

Pytanie

Siemka, mam skrypt na repair all 

repair all items in player's inventory

i mianowicie problem jest taki ze np. glowy graczy zmienia w glowy szkieleta prosze o zrobienie zeby naprawialo tylko:

sword or pickaxe or bow or hoe or flint and steel or axe or shovel or shears or fishing rod or helmet or chestplate or leggings or boots:

(z zwyklego repair kopiuje sorki XD)

lub po prostu zeby glow nie repairowalo, dzieki pzodrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 godziny temu, SkrytyZiomus napisał:

Siemka, mam skrypt na repair all 

Bardzo dziwne, aż sam będę musiał później przetestować.

W każdym bądź razie oto skrypt, wrzuć to w skład jakiejś prostej komendy.

loop all items in player's inventory:
	if loop-item's type is player head:
		continue
	repair loop-item

Możliwe, że jakimś cudem alias nie będzie się zgadzał, w takim wypadku w drugiej linijce zamień "player head" na "skull".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 godzin temu, Kormic napisał:

Bardzo dziwne, aż sam będę musiał później przetestować.

W każdym bądź razie oto skrypt, wrzuć to w skład jakiejś prostej komendy.


loop all items in player's inventory:
	if loop-item's type is player head:
		continue
	repair loop-item

Możliwe, że jakimś cudem alias nie będzie się zgadzał, w takim wypadku w drugiej linijce zamień "player head" na "skull".

Niestety return may only be used in custom effects and conditions. continue

 

7 godzin temu, xAxee napisał:

command /repairall [<text>]:
	trigger:
		loop all items in player's inventory:
			if damage of loop-item > 0:
				repair loop-item

 

Wciaz zmienia glowki.

CountingDogs

Łączę posty.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, SkrytyZiomus napisał:

Niestety return may only be used in custom effects and conditions. continue

Mogę wiedzieć jaką posiadasz wersję Skripta? Słówko 'continue' pochodzi ze Skripta 2.2-dev37.

Jeżeli rzeczywiście masz niższą wersję Skripta, zaktualizuj do 2.5 forku Matocolotoe.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Kormic napisał:

Mogę wiedzieć jaką posiadasz wersję Skripta? Słówko 'continue' pochodzi ze Skripta 2.2-dev37.

Jeżeli rzeczywiście masz niższą wersję Skripta, zaktualizuj do 2.5 forku Matocolotoe.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

2.2 fix jakis tam, juz pobieram ten sk;P

 

Pobralem i w ogole moich skryptow nie wykrywa;/

 

niby dziala sk reload itd.. ale kodu z niego w ogole nie czyta;/

CountingDogs

Łączę posty.

Notatka dodana przez CountingDogs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
9 minut temu, SkrytyZiomus napisał:

niby dziala sk reload itd.. ale kodu z niego w ogole nie czyta;/

A czy usunąłeś również folder po starym Skript'cie? Zrób sobie kopię zapasową skryptów oraz opcjonalnie pliku variables.csv. Następnie usuwasz folder Skript oraz Skripta, wrzucasz .jar od nowego Skripta, włączasz serwer i wrzucasz do folderu Skript wszystko to, co wcześniej skopiowałeś (skrypty, plik ze zmiennymi itd.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

A czy usunąłeś również folder po starym Skript'cie? Zrób sobie kopię zapasową skryptów oraz opcjonalnie pliku variables.csv. Następnie usuwasz folder Skript oraz Skripta, wrzucasz .jar od nowego Skripta, włączasz serwer i wrzucasz do folderu Skript wszystko to, co wcześniej skopiowałeś (skrypty, plik ze zmiennymi itd.).

Robie tak, z paroma wersjami nawet ale niestety ;/, ale wgrywam kazda wersje po kolei moze jakas zadziala, kiedys tez tak mialem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SkrytyZiomus napisał:

Robie tak, z paroma wersjami nawet ale niestety ;/, ale wgrywam kazda wersje po kolei moze jakas zadziala, kiedys tez tak mialem.

Dobra, skoro fork Matocolotoe u ciebie nie działa (a szkoda), to użyj Skripta 2.2.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kormic napisał:

Dobra, skoro fork Matocolotoe u ciebie nie działa (a szkoda), to użyj Skripta 2.2.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

no mam, ale zarzucilo mi troche bledow xD tak jakby dodatki typu wildskript itd. nie dzialaly, tez pobrac nowsze wersje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SkrytyZiomus napisał:

no mam, ale zarzucilo mi troche bledow xD tak jakby dodatki typu wildskript itd. nie dzialaly, tez pobrac nowsze wersje?

To jest właśnie problematyczne przy przesiadce na nowszego Skripta. Wtedy już wiekowe dodatki takie jak chociażby WildSkript odmawiają współpracy.

Co do kodu powyżej, użyj tego.

loop all items in player's inventory:
	if loop-item's type is not player head:
		repair loop-item

Widocznie przesiadka u ciebie na nowsze wersje będzie zbyt czasochłonna, więc jeżeli nie czujesz potrzeby zmiany wersji to pozostań przy tym co masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
8 minut temu, Kormic napisał:

To jest właśnie problematyczne przy przesiadce na nowszego Skripta. Wtedy już wiekowe dodatki takie jak chociażby WildSkript odmawiają współpracy.

Co do kodu powyżej, użyj tego.

loop all items in player's inventory:
	if loop-item's type is not player head:
		repair loop-item

Widocznie przesiadka u ciebie na nowsze wersje będzie zbyt czasochłonna, więc jeżeli nie czujesz potrzeby zmiany wersji to pozostań przy tym co masz.

Jest wiadomosc na chat ze naprawilo wszystkie itemki ale nie naprawia ich;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...