SkrytyZiomus 3 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 Siemka, mam skrypt na repair all repair all items in player's inventory i mianowicie problem jest taki ze np. glowy graczy zmienia w glowy szkieleta prosze o zrobienie zeby naprawialo tylko: sword or pickaxe or bow or hoe or flint and steel or axe or shovel or shears or fishing rod or helmet or chestplate or leggings or boots: (z zwyklego repair kopiuje sorki XD) lub po prostu zeby glow nie repairowalo, dzieki pzodrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 4 godziny temu, SkrytyZiomus napisał: Siemka, mam skrypt na repair all Bardzo dziwne, aż sam będę musiał później przetestować. W każdym bądź razie oto skrypt, wrzuć to w skład jakiejś prostej komendy. loop all items in player's inventory: if loop-item's type is player head: continue repair loop-item Możliwe, że jakimś cudem alias nie będzie się zgadzał, w takim wypadku w drugiej linijce zamień "player head" na "skull". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 command /repairall [<text>]: trigger: loop all items in player's inventory: if damage of loop-item > 0: repair loop-item Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SkrytyZiomus 3 Opublikowano 30 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 11 godzin temu, Kormic napisał: Bardzo dziwne, aż sam będę musiał później przetestować. W każdym bądź razie oto skrypt, wrzuć to w skład jakiejś prostej komendy. loop all items in player's inventory: if loop-item's type is player head: continue repair loop-item Możliwe, że jakimś cudem alias nie będzie się zgadzał, w takim wypadku w drugiej linijce zamień "player head" na "skull". Niestety return may only be used in custom effects and conditions. continue 7 godzin temu, xAxee napisał: command /repairall [<text>]: trigger: loop all items in player's inventory: if damage of loop-item > 0: repair loop-item Wciaz zmienia glowki. Łączę posty. Notatka dodana przez CountingDogs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 15 minut temu, SkrytyZiomus napisał: Niestety return may only be used in custom effects and conditions. continue Mogę wiedzieć jaką posiadasz wersję Skripta? Słówko 'continue' pochodzi ze Skripta 2.2-dev37. Jeżeli rzeczywiście masz niższą wersję Skripta, zaktualizuj do 2.5 forku Matocolotoe. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SkrytyZiomus 3 Opublikowano 30 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 2 godziny temu, Kormic napisał: Mogę wiedzieć jaką posiadasz wersję Skripta? Słówko 'continue' pochodzi ze Skripta 2.2-dev37. Jeżeli rzeczywiście masz niższą wersję Skripta, zaktualizuj do 2.5 forku Matocolotoe. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 2.2 fix jakis tam, juz pobieram ten sk;P Pobralem i w ogole moich skryptow nie wykrywa;/ niby dziala sk reload itd.. ale kodu z niego w ogole nie czyta;/ Łączę posty. Notatka dodana przez CountingDogs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 9 minut temu, SkrytyZiomus napisał: niby dziala sk reload itd.. ale kodu z niego w ogole nie czyta;/ A czy usunąłeś również folder po starym Skript'cie? Zrób sobie kopię zapasową skryptów oraz opcjonalnie pliku variables.csv. Następnie usuwasz folder Skript oraz Skripta, wrzucasz .jar od nowego Skripta, włączasz serwer i wrzucasz do folderu Skript wszystko to, co wcześniej skopiowałeś (skrypty, plik ze zmiennymi itd.). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SkrytyZiomus 3 Opublikowano 30 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: A czy usunąłeś również folder po starym Skript'cie? Zrób sobie kopię zapasową skryptów oraz opcjonalnie pliku variables.csv. Następnie usuwasz folder Skript oraz Skripta, wrzucasz .jar od nowego Skripta, włączasz serwer i wrzucasz do folderu Skript wszystko to, co wcześniej skopiowałeś (skrypty, plik ze zmiennymi itd.). Robie tak, z paroma wersjami nawet ale niestety ;/, ale wgrywam kazda wersje po kolei moze jakas zadziala, kiedys tez tak mialem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 Teraz, SkrytyZiomus napisał: Robie tak, z paroma wersjami nawet ale niestety ;/, ale wgrywam kazda wersje po kolei moze jakas zadziala, kiedys tez tak mialem. Dobra, skoro fork Matocolotoe u ciebie nie działa (a szkoda), to użyj Skripta 2.2. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SkrytyZiomus 3 Opublikowano 30 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 4 minuty temu, Kormic napisał: Dobra, skoro fork Matocolotoe u ciebie nie działa (a szkoda), to użyj Skripta 2.2. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! no mam, ale zarzucilo mi troche bledow xD tak jakby dodatki typu wildskript itd. nie dzialaly, tez pobrac nowsze wersje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 Teraz, SkrytyZiomus napisał: no mam, ale zarzucilo mi troche bledow xD tak jakby dodatki typu wildskript itd. nie dzialaly, tez pobrac nowsze wersje? To jest właśnie problematyczne przy przesiadce na nowszego Skripta. Wtedy już wiekowe dodatki takie jak chociażby WildSkript odmawiają współpracy. Co do kodu powyżej, użyj tego. loop all items in player's inventory: if loop-item's type is not player head: repair loop-item Widocznie przesiadka u ciebie na nowsze wersje będzie zbyt czasochłonna, więc jeżeli nie czujesz potrzeby zmiany wersji to pozostań przy tym co masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SkrytyZiomus 3 Opublikowano 30 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 8 minut temu, Kormic napisał: To jest właśnie problematyczne przy przesiadce na nowszego Skripta. Wtedy już wiekowe dodatki takie jak chociażby WildSkript odmawiają współpracy. Co do kodu powyżej, użyj tego. loop all items in player's inventory: if loop-item's type is not player head: repair loop-item Widocznie przesiadka u ciebie na nowsze wersje będzie zbyt czasochłonna, więc jeżeli nie czujesz potrzeby zmiany wersji to pozostań przy tym co masz. Jest wiadomosc na chat ze naprawilo wszystkie itemki ale nie naprawia ich;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 Teraz, SkrytyZiomus napisał: Jest wiadomosc na chat ze naprawilo wszystkie itemki ale nie naprawia ich;/ Pokaż cały skrypt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SkrytyZiomus 3 Opublikowano 30 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 Naprawilem juz, zle wytabowana wiadomosc i stop mialem, dzieki do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
SkrytyZiomus 3
Siemka, mam skrypt na repair all
repair all items in player's inventory
i mianowicie problem jest taki ze np. glowy graczy zmienia w glowy szkieleta prosze o zrobienie zeby naprawialo tylko:
sword or pickaxe or bow or hoe or flint and steel or axe or shovel or shears or fishing rod or helmet or chestplate or leggings or boots:
(z zwyklego repair kopiuje sorki XD)
lub po prostu zeby glow nie repairowalo, dzieki pzodrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi