SkrytyZiomus 3 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 Witam, prosze o napisanie sk na komende /ajpi [nick] i jest np. send "ip %arg 1%: [podaje ip gracza z essentialsow jesli jest taka mozliwosc, jesli nie ma to szkoda;/] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Addiss9 44 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 Zobacz ten skrypt, który znalazłem command /ajpi [<player>]: permission: si.ip trigger: send "&cip gracza %arg% to %arg's ip%!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SkrytyZiomus 3 Opublikowano 30 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 1 minutę temu, Addiss9 napisał: Zobacz ten skrypt, który znalazłem command /ajpi [<player>]: permission: si.ip trigger: send "&cip gracza %arg% to %arg's ip%!" Tak, ale jesli gracza nie ma online to jest <none>, a gdyby sk bral ip z essentialsow np. to by bylo nroamlnie jego ip bo wkoncu byl kiedys na serwie i nie musi byc online zeby moc sprawdzic jego ip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Addiss9 44 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 20 minut temu, Addiss9 napisał: Zobacz ten skrypt, który znalazłem command /ajpi [<player>]: permission: si.ip trigger: send "&cip gracza %arg% to %arg's ip%!" Zobacz tak: command /ajpi [<offline player>]: permission: si.ip trigger: send "&cip gracza %arg% to %arg's ip%!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 3 godziny temu, SkrytyZiomus napisał: Tak, ale jesli gracza nie ma online to jest <none>, a gdyby sk bral ip z essentialsow np. to by bylo nroamlnie jego ip bo wkoncu byl kiedys na serwie i nie musi byc online zeby moc sprawdzic jego ip. To jest nieprawda. Typ <player> wymaga, aby gracz podany jako argument komendy był online. Jeżeli spróbujesz użyć tej komendy z graczem offline, komenda rzuci błędem. Natomiast jeżeli chcesz stworzyć własną wiadomość przy błędnie podanym graczu, to już należy użyć jako typ argumentu <offline player> i w warunku przed wysłaniem adresu IP danego gracza sprawdzić czy ten gracz jest online, bądź offline. Tutaj z pomocą przychodzi prosty warunek: %offline players% (is|are) (online|offline) %offline players% (isn't|is not|aren't|are not) (online|offline) Addiss9 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1965 Opublikowano 30 października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 października 2020 command /ajpi [<offline player>]: permission: si.ip trigger: if arg is online: send "&cip gracza %arg% to %arg's ip%!" stop send "&costatnie ip gracza %arg% to %{ip::%arg%}%" on quit: set {ip::%player%} to player's ip Addiss9 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
SkrytyZiomus 3
Witam, prosze o napisanie sk na komende /ajpi [nick] i jest np. send "ip %arg 1%: [podaje ip gracza z essentialsow jesli jest taka mozliwosc, jesli nie ma to szkoda;/]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.