Skocz do zawartości
  • 0

Sprawdzanie zmiennej gracza


xNawi

Pytanie

every 1 seconds:	loop all players:		if {exp::%loop-player%} > {@lvl2}:			if {lvl2.%loop-player%} is false:				send "{@k3}>>> {@k1}Awansowales na {@k2}%{lvl::%loop-player%}% {@k1}LvL! {@k3}<<<{@k1}"				set {exp::%loop-player%} to 0				set {lvl::%loop-player%} to 2				set {lvl2.%loop-player%} to true		if {exp::%loop-player%} > {@lvl3}:			if {lvl3.%loop-player%} is false:				send "{@k3}>>> {@k1}Awansowales na {@k2}%{lvl::%loop-player%}% {@k1}LvL! {@k3}<<<{@k1}"				set {exp::%loop-player%} to 0				set {lvl::%loop-player%} to 3				set {lvl3.%loop-player%} to true		if {exp::%loop-player%} > {@lvl4}:			if {lvl4.%loop-player%} is false:				send "{@k3}>>> {@k1}Awansowales na {@k2}%{lvl::%loop-player%}% {@k1}LvL! {@k3}<<<{@k1}"				set {exp::%loop-player%} to 0				set {lvl::%loop-player%} to 4				set {lvl4.%loop-player%} to true		if {exp::%loop-player%} > {@lvl5}:			if {lvl5.%loop-player%} is false:				send "{@k3}>>> {@k1}Awansowales na {@k2}%{lvl::%loop-player%}% {@k1}LvL! {@k3}<<<{@k1}"				set {exp::%loop-player%} to 0				set {lvl::%loop-player%} to 5				set {lvl5.%loop-player%} to true

W options mam napisane np 

lvl2: 100

 

gdy gracz ma w zmiennej wiecej niz lvl2 to nic sie nie dzieje ;CC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie może tak być bo w jednym i drugim wypadku będzie on próbował jednocześnie wykonać LVL 2 i LVL 3

 

Już widzę ten czat xd:

` Gracz ziomex awansował na LVL 2 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 3 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 2 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 3 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 2 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 3 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 2 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 3 !

[server] Weź sie k*** ogarnij skrypcie :)

Edytowane przez Sabat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@up

czytaj dokładnie XD zobacz:

every 1 seconds:
loop all players:
if {exp::%loop-player%} > {@lvl2}:
if {lvl2.%loop-player%} is false:<-----------------------------------------------------------------to
send "{@k3}>>> {@k1}Awansowales na {@k2}%{lvl::%loop-player%}% {@k1}LvL! {@k3}<<<{@k1}"
set {exp::%loop-player%} to 0
set {lvl::%loop-player%} to 2
set {lvl2.%loop-player%} to true<-------------------------------------------------------------- i to
 
:p
więc jeżeli to co wcześniej pisałem nie działa, to nwm o co chodzi, ale chciałem koledze @up udowodnić że się myli :D
Edytowane przez ziemniaczek320
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Nie może tak być bo w jednym i drugim wypadku będzie on próbował jednocześnie wykonać LVL 2 i LVL 3

 

Już widzę ten czat xd:

` Gracz ziomex awansował na LVL 2 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 3 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 2 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 3 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 2 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 3 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 2 !

` Gracz ziomex awansował na LVL 3 !

[server] Weź sie k*** ogarnij skrypcie :)

Ehhh, jestem na tyle dobrym skryptereem, że tak jak @up napisał, zapobiegłem temu c;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

ref
Powie ktoś doświadczony ?

 

//EDIT

 

Poradziłem sobie....

set {_exp} to {lvl::%player%}						set {_exp1} to {lvl::%player%}+{_exp}						set {_exp2} to {_exp1}*20						set {_result} to {_exp1}*{_exp2}						if {exp.%player%} is greater than {_result}-1:							add 1 to {lvl::%player%}							send " "							send "{@k3}>>>    {@k2}Awansowales na &3%{lvl::%player%}% {@k2}LvL    {@k3}<<<"							if {lvl::%player%} is greater than {@wiadomosci_lvl}-1:								broadcast "{@k3}>>> {@k1}Gracz {@k2}%name of player% {@k1}Awansowal na {@k2}%{lvl::%player%}% &3LvL"								stop
Edytowane przez xNawi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...