Bercikv9 0 Opublikowano 21 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2014 Chciałbym zrobić tak, aby po zabiciu wszystkich zombie z nazwa Ochrona respił się jakiś inny mob.Mam taki kod:command /event: trigger: loop {eventresp.list::*}: spawn zombie at location of loop-value set the name of spawned entity to "Ochrona" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Żyraf 170 Opublikowano 21 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2014 on death of zombie: name of victim is "Ochrona" spawn X at location of victim Bercikv9 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bercikv9 0 Opublikowano 21 kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2014 @up ten skrypt respi moba kiedy zabijamy każdego zombiego a mi chodzi kiedy zostanie zabity ostatni zombie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 21 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2014 on death of zombie: loop all zombies: if name of loop-zombie is "Ochrona": add loop-zombie to {_zombie} if size of {_zombie} is smaller than 1: spawn x at location of player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bercikv9 0 Opublikowano 21 kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2014 @up wywala taki błąd:{_zombie} can only ever have one value at most, thus the 'amount of...' expression is useless. Use '... exists' instead to find out whether the expression has a value. (skrypt, line 14: if size of{_zombie} is smaller than 1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patek 189 Opublikowano 21 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2014 Poprawka :on death of zombie: loop all zombies: if name of loop-zombie is "Ochrona": add loop-zombie to {_zombie::*} if size of {_zombie::*} is smaller than 1: spawn x at location of player Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bercikv9 0 Opublikowano 21 kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2014 Teraz żadnych błędów nie wyrzuca, ale nie respi mobka po zabiciu tych zombie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piratjsk 699 Opublikowano 21 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2014 command /event: trigger: loop {eventresp.list::*}: spawn zombie at location of loop-value set the name of spawned entity to "Ochrona" set {zombie} to 0on death of zombie: name of victim is "Ochrona" add 1 to {zombie} {zombie} is size of {eventresp.list::*}: delete {zombie} spawn <mob do zespawnienia> at <lokacja spawnu moba> Bercikv9 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Bercikv9 0 Opublikowano 21 kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2014 @up dzięki działa ;)Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 piratjsk 699 Opublikowano 21 kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2014 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Ten temat został zamknięty przez moderatora lub osobę, która posiada do tego uprawnienia. Powód: Wyjaśnione. (@up) Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją skontaktuj się z moderatorem, który zamknął ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Bercikv9 0
Chciałbym zrobić tak, aby po zabiciu wszystkich zombie z nazwa Ochrona respił się jakiś inny mob.
Mam taki kod:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi