IgorM2008 10 Opublikowano 19 października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 października 2020 Witam czy ktos by mi zrobil taki skrypt: komenda /zg ta komenda otworzy ci GUI do ktorego bedzie mozna wlazyc itemy a po ponownym otworzeniu GUI one tam beda to ma byc cos w stylu EC tylko ze wszysyscy je beda widziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 19 października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 października 2020 6 minut temu, IgorM2008 napisał: Witam czy ktos by mi zrobil taki skrypt: komenda /zg ta komenda otworzy ci GUI do ktorego bedzie mozna wlazyc itemy a po ponownym otworzeniu GUI one tam beda to ma byc cos w stylu EC tylko ze wszysyscy je beda widziec Proszę. Zablokowałem to, co mogłoby powodować bugowanie się (klikanie z shiftem zostało zablokowane, oprócz środkowego przycisku myszy + Shift), mimo wszystko wymaga to testowania. Na górze skryptu ustawiasz sobie ilość rzędów w GUI. options: ilosc-rzedow: 3 command /zg: trigger: set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "&6&lWspólny schowek" loop (9 * {@ilosc-rzedow}) times: set slot loop-number - 1 of {_gui} to {zg::slot::%loop-number - 1%} add player to {zg::otwarteGUI::*} open {_gui} to player on inventory close: if name of player's current inventory is not "&6&lWspólny schowek": stop remove player from {zg::otwarteGUI::*} on inventory click: if name of player's current inventory is not "&6&lWspólny schowek": stop if clicked inventory is player's inventory: stop if click type is left mouse button with shift or right mouse button with shift: cancel event stop set {zg::slot::%clicked slot%} to slot (clicked slot) of player's current inventory loop {zg::otwarteGUI::*}: if loop-value is event-player: stop set slot (clicked slot) of loop-value's current inventory to {zg::slot::%clicked slot%} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IgorM2008 10 Opublikowano 20 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 października 2020 (edytowane) set {zg::slot::%clicked slot%} to slot (clicked slot) of player's current inventory set slot (clicked slot) of loop-value's current inventory to {zg::slot::%clicked slot%} w tych linijkach wyswietla mi sie blad Edytowane 20 października 2020 przez xNightPower_ Umieszczam kod w code. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 20 października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 października 2020 18 minut temu, IgorM2008 napisał: set {zg::slot::%clicked slot%} to slot (clicked slot) of player's current inventory set slot (clicked slot) of loop-value's current inventory to {zg::slot::%clicked slot%} w tych linijkach wyswietla mi sie blad W takim razie masz zapewne starą wersję Skripta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IgorM2008 10 Opublikowano 20 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 października 2020 a dalo by sie zrobic na 2.5-alpha2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 20 października 2020 Udostępnij Opublikowano 20 października 2020 32 minuty temu, IgorM2008 napisał: a dalo by sie zrobic na 2.5-alpha2? Dziwne, że na tej wersji ci to nie działa, ale mimo wszystko alpha to alpha. Zaktualizuj Skripta do wersji 2.5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IgorM2008 10 Opublikowano 21 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2020 @Kormic pobralem skripta 2.5 i nie dziala te same bledy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 października 2020 (edytowane) 51 minut temu, IgorM2008 napisał: @Kormic pobralem skripta 2.5 i nie dziala te same bledy Dobra, znalazłem o wiele prostszy sposób, bez zmiennych, bez wszelkich problemów. Użyj tego skryptu: command /zg: trigger: open inventory of block at location (-1869.5, 76.5, 352.5) in world "world" to player Ustaw gdzieś w niewidocznym miejscu dla graczy tę skrzynkę i tyle (możesz nawet zakopać głęboko pod ziemią). Następnie kopiujesz jej dokładne koordynaty. Jeśli nie wiesz jakie to są, użyj tego kodu: command /test: trigger: send "%location of targeted block%" to sender Wklejasz te koordynaty do skryptu i gotowe. Edytowane 21 października 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IgorM2008 10 Opublikowano 21 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2020 @Kormic a dalo by sie jeszcze zrobic tak ze gdy klikniesz jaki kolwiek slot tej skrzyni to ona sie zamyka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 października 2020 Udostępnij Opublikowano 21 października 2020 Teraz, IgorM2008 napisał: @Kormic a dalo by sie jeszcze zrobic tak ze gdy klikniesz jaki kolwiek slot tej skrzyni to ona sie zamyka? Na co ci w takim razie ta skrzynia, skoro od razu się ma zamykać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 IgorM2008 10 Opublikowano 21 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 października 2020 powiem tak z tam tym schowkiem to chcialem jako przyklad do skryptu bo tak naprawde potrzebuje GUI w ktorym bedzie sie znajdowac tabele przedmiotow ktore moga ci wypasc z mystery boxa a robienie tego recznie trwalo by bardzo dlugo zwlaszcza ze tych mystery boxow jest pare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
IgorM2008 10
Witam czy ktos by mi zrobil taki skrypt:
komenda /zg
ta komenda otworzy ci GUI do ktorego bedzie mozna wlazyc itemy a po ponownym otworzeniu GUI one tam beda to ma byc cos w stylu EC tylko ze wszysyscy je beda widziec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.