Skocz do zawartości
  • 0

Modyfikacja GUI


IgorM2008
 Udostępnij

Pytanie

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
6 minut temu, IgorM2008 napisał:

Witam czy ktos by mi zrobil taki skrypt:

komenda /zg

ta komenda otworzy ci GUI do ktorego bedzie mozna wlazyc itemy a po ponownym otworzeniu GUI one tam beda to ma byc cos w stylu EC tylko ze wszysyscy je beda widziec

Proszę. Zablokowałem to, co mogłoby powodować bugowanie się (klikanie z shiftem zostało zablokowane, oprócz środkowego przycisku myszy + Shift), mimo wszystko wymaga to testowania. Na górze skryptu ustawiasz sobie ilość rzędów w GUI.

options:
	ilosc-rzedow: 3

command /zg:
	trigger:
		set {_gui} to chest inventory with 3 rows named "&6&lWspólny schowek"
		loop (9 * {@ilosc-rzedow}) times:
			set slot loop-number - 1 of {_gui} to {zg::slot::%loop-number - 1%}
		add player to {zg::otwarteGUI::*}
		open {_gui} to player
			
on inventory close:
	if name of player's current inventory is not "&6&lWspólny schowek":
		stop
	remove player from {zg::otwarteGUI::*}
		
on inventory click:
	if name of player's current inventory is not "&6&lWspólny schowek":
		stop
	if clicked inventory is player's inventory:
		stop
	if click type is left mouse button with shift or right mouse button with shift:
		cancel event
		stop
	set {zg::slot::%clicked slot%} to slot (clicked slot) of player's current inventory
	loop {zg::otwarteGUI::*}:
		if loop-value is event-player:
			stop
		set slot (clicked slot) of loop-value's current inventory to {zg::slot::%clicked slot%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
set {zg::slot::%clicked slot%} to slot (clicked slot) of player's current inventory
set slot (clicked slot) of loop-value's current inventory to {zg::slot::%clicked slot%}

w tych linijkach wyswietla mi sie blad

Edytowane przez xNightPower_
Nieaktywny

Umieszczam kod w code.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
18 minut temu, IgorM2008 napisał:
set {zg::slot::%clicked slot%} to slot (clicked slot) of player's current inventory
set slot (clicked slot) of loop-value's current inventory to {zg::slot::%clicked slot%}

w tych linijkach wyswietla mi sie blad

W takim razie masz zapewne starą wersję Skripta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
51 minut temu, IgorM2008 napisał:

@Kormic pobralem skripta 2.5 i nie dziala te same bledy

Dobra, znalazłem o wiele prostszy sposób, bez zmiennych, bez wszelkich problemów. Użyj tego skryptu:

command /zg:
	trigger:
		open inventory of block at location (-1869.5, 76.5, 352.5) in world "world" to player

Ustaw gdzieś w niewidocznym miejscu dla graczy tę skrzynkę i tyle (możesz nawet zakopać głęboko pod ziemią). Następnie kopiujesz jej dokładne koordynaty. Jeśli nie wiesz jakie to są, użyj tego kodu:

command /test:
	trigger:
		send "%location of targeted block%" to sender

Wklejasz te koordynaty do skryptu i gotowe.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

powiem tak z tam tym schowkiem to chcialem jako przyklad do skryptu bo tak naprawde potrzebuje GUI w ktorym bedzie sie znajdowac tabele przedmiotow ktore moga ci wypasc z mystery boxa a robienie tego recznie trwalo by bardzo dlugo zwlaszcza ze tych mystery boxow jest pare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...