Skocz do zawartości
  • 0

falling chest


Cinu2421
 Udostępnij

Pytanie

Witam, chcialem zrobic zrzut skrzynek, ale zauwazylem, ze nie widac spadajacej skrzynki(Inne bloki widac)

Mozna zrobic to bez petli, albo wie ktos moze jak zrobic, aby ta spadajaca skrzynke bylo widac?

command /zrzut:
    trigger:
        set {_loc} to location of player
        set y poss of {_loc} to 254
        loop 254 times:
            if block under {_loc} is air:
                remove 1 from y poss of {_loc}
                set block up {_loc} to air
                set block at {_loc} to chest
            else:
                stop
            wait 1 ticks

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
6 godzin temu, Cinu2421 napisał:

Witam, chcialem zrobic zrzut skrzynek, ale zauwazylem, ze nie widac spadajacej skrzynki(Inne bloki widac)

Mozna zrobic to bez petli, albo wie ktos moze jak zrobic, aby ta spadajaca skrzynke bylo widac?

command /zrzut:
    trigger:
        set {_loc} to location of player
        set y poss of {_loc} to 254
        loop 254 times:
            if block under {_loc} is air:
                remove 1 from y poss of {_loc}
                set block up {_loc} to air
                set block at {_loc} to chest
            else:
                stop
            wait 1 ticks

 

Testowałem przed chwilą twój skrypt i działa. Zrobiłem również jego skróconą i nieco ulepszoną wersję.

command /test:
	trigger:
		set {_loc} to location of player
		set y-loc of {_loc} to 254
		while block under {_loc} is not solid:
			remove 1 from y-loc of {_loc}
			set block above {_loc} to air
			set block at {_loc} to chest
			wait 1 tick

Dzięki temu teraz skrzynka nie będzie się zatrzymywała na m.in. wodzie i na trawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 godzin temu, Kormic napisał:

Testowałem przed chwilą twój skrypt i działa. Zrobiłem również jego skróconą i nieco ulepszoną wersję.

command /test:
	trigger:
		set {_loc} to location of player
		set y-loc of {_loc} to 254
		while block under {_loc} is not solid:
			remove 1 from y-loc of {_loc}
			set block above {_loc} to air
			set block at {_loc} to chest
			wait 1 tick

Dzięki temu teraz skrzynka nie będzie się zatrzymywała na m.in. wodzie i na trawie.

Rozumiem ze nie da sie zrobic falling blocku chesta bez petli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...