Cinu2421 22 Opublikowano 5 października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 loop {DzialkaSerce::*}: if distance between location of player and loop-value is smaller than 100: To sprawdza sprawdza dobrze tylko gdy odleglosc nie jest mierzona po skosach. Jest mozliwosc zrobienia czegos podobnego aby sprawdzalo odleglosc dobrze po skosach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 5 października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 (edytowane) 4 minuty temu, Cinu2421 napisał: loop {DzialkaSerce::*}: if distance between location of player and loop-value is smaller than 100: To sprawdza sprawdza dobrze tylko gdy odleglosc nie jest mierzona po skosach. Jest mozliwosc zrobienia czegos podobnego aby sprawdzalo odleglosc dobrze po skosach? Wyrażenie 'distance' dobrze liczy, nie wiem o czym mówisz. Edytowane 5 października 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 22 Opublikowano 5 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 (edytowane) 6 minut temu, Kormic napisał: Wyrażenie 'distance' dobrze liczy, nie wiem o czym mówisz. Jesli mam punkt w srodku kwadratu i chce przejsc jak najszybciej do boku to np pokazuje dystans 10 kratek Ale jesli sprawdzam to po skosie to pokazuje liczbe zawyzona mimo tego ze tam tez wchodzi 10 kratek(blokow) Edytowane 5 października 2020 przez Cinu2421 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 22 Opublikowano 5 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 (edytowane) Dla kwadratu 26x26: - od srodka do boku pokazuje pokazuje 13 (blokow jest 13) -od srodka do katu kwadratu pokazuje 18 (blokow jest 13) Dla kwadratu 50x50: -od srodka do boku pokazuje 25 (blokow jest 25) -od srodka do katu pokazuje 35 (blokow jest 25) Prosciej tego opisac nie potrafie, to duzy problem bo dzialki beda rogami sie scinac. Edytowane 5 października 2020 przez Cinu2421 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 5 października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 44 minuty temu, Cinu2421 napisał: Jesli mam punkt w srodku kwadratu i chce przejsc jak najszybciej do boku to np pokazuje dystans 10 kratek Ale jesli sprawdzam to po skosie to pokazuje liczbe zawyzona mimo tego ze tam tez wchodzi 10 kratek(blokow) Dobra, zrozumiałem co masz na myśli. Zrobiłem prosty skrypt sprawdzający odległość między dwoma punktami w blokach. command /odleglosc: trigger: set {_dist} to size of (blocks between block at location at 100, 100, 100 and block at location at 110, 100, 110 in player's world) send "&7Odległość między blokiem na koordynatach &6100&7, 100&7, 100&7, a blokiem na koordynatach &6110&7, &6100&7, &6110 &7wynosi &a%{_dist}%" to player Powinno pomóc. Cinu2421 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 22 Opublikowano 5 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Dobra, zrozumiałem co masz na myśli. Zrobiłem prosty skrypt sprawdzający odległość między dwoma punktami w blokach. command /odleglosc: trigger: set {_dist} to size of (blocks between block at location at 100, 100, 100 and block at location at 110, 100, 110 in player's world) send "&7Odległość między blokiem na koordynatach &6100&7, 100&7, 100&7, a blokiem na koordynatach &6110&7, &6100&7, &6110 &7wynosi &a%{_dist}%" to player Powinno pomóc. A mozna bez sprawdzania wysokosci?, bo bedzie cos podobnego jesli jeden gracz bedzie mial dzialke na wysokosci np 10 kratek a drugi 10 kratek obok ale na wysokosci np 115 Przynajmniej tak mi sie wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 5 października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 1 minutę temu, Cinu2421 napisał: A mozna bez sprawdzania wysokosci?, bo bedzie cos podobnego jesli jeden gracz bedzie mial dzialke na wysokosci np 10 kratek a drugi 10 kratek obok ale na wysokosci np 115 Przynajmniej tak mi sie wydaje W takim wypadku Y od jednej lokalizacji musisz ustawić na ten sam, co w drugiej lokalizacji. Cinu2421 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 22 Opublikowano 5 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 Dobra dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 22 Opublikowano 5 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 22 minuty temu, Kormic napisał: W takim wypadku Y od jednej lokalizacji musisz ustawić na ten sam, co w drugiej lokalizacji. Zrobilem tak: set {_dist} to size of (blocks between block at location at {_lx}, {_ly}, {_lz} and block at location at {_ex}, {_ey}, {_ez} in player's world) Jest dokladnie to samo co przy distance between Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 5 października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 30 minut temu, Cinu2421 napisał: Zrobilem tak: set {_dist} to size of (blocks between block at location at {_lx}, {_ly}, {_lz} and block at location at {_ex}, {_ey}, {_ez} in player's world) Jest dokladnie to samo co przy distance between Zwraca dokładnie tę samą wartość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 22 Opublikowano 5 października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 października 2020 2 minuty temu, Kormic napisał: Zwraca dokładnie tę samą wartość? Nie, distance between zwraca mniejsza niz size of block A co do tematu to mam rozwiazanie: Nalezy porownac do siebie kordy (x do x) oraz (z do z) Nastepnie wybrac wieksza wartosc z tych dwoch i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Cinu2421 22
To sprawdza sprawdza dobrze tylko gdy odleglosc nie jest mierzona po skosach.
Jest mozliwosc zrobienia czegos podobnego aby sprawdzalo odleglosc dobrze po skosach?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi