Czoper 2 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 Witam, czy jest jakiś sposób aby dodać %hour% do zmiennej np: {Timer.%player%}? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 Teraz, Czoper napisał: Witam, czy jest jakiś sposób aby dodać %hour% do zmiennej np: {Timer.%player%}? Jeżeli ta zmienna przechowuje wartość typu timespan, to można dodać godzinę do tej zmiennej. add 1 hour to {Timer.%player%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 25 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Jeżeli ta zmienna przechowuje wartość typu timespan, to można dodać godzinę do tej zmiennej. add 1 hour to {Timer.%player%} No ok, to wiem, ale chodzi o to że np nie mogę dodać czasu aktualnego Unix'owego do zmiennej i nie wiem jak sobie z tym poradzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 25 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 Bo system ma działać tak, że do czasu Unix'owego dodaje 1h i potem wyświetla tą wartość w lore na itemku, wszystko działa, tylko ten czas unixowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 2 minuty temu, Czoper napisał: Bo system ma działać tak, że do czasu Unix'owego dodaje 1h i potem wyświetla tą wartość w lore na itemku, wszystko działa, tylko ten czas unixowy... Pokaż w jaki sposób to robisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 25 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 command /turbogive [<text>]: permission: turbo.give trigger: execute console command "/pex user %argument 1% timed add turbo 20 world" set {turbotime.%player%} to %hour% add 1 hour to {turbotime.%player%} Mam coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 1 minutę temu, Czoper napisał: command /turbogive [<text>]: permission: turbo.give trigger: execute console command "/pex user %argument 1% timed add turbo 20 world" set {turbotime.%player%} to %hour% add 1 hour to {turbotime.%player%} Mam coś takiego Czy te %hour% ma reprezentować obecną godzinę? Jeśli tak, to z jaką dokładnością (tylko godzina, godzina i minuty, godzina i minuty oraz sekundy itd.)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 25 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 Teraz, Kormic napisał: Czy te %hour% ma reprezentować obecną godzinę? Jeśli tak, to z jaką dokładnością (tylko godzina, godzina i minuty, godzina i minuty oraz sekundy itd.)? Godziny i minuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 Teraz, Czoper napisał: Godziny i minuty W takim razie źle to robisz, w Skript'cie %hour% oznacza po prostu jedną godzinę. Jeśli chcesz otrzymać godziny i minuty, musisz zapisać do zmiennej zmodyfikowaną zmienną %now%. command /test: trigger: set {_turbotime} to now add 1 hour to {_turbotime} set {_turbotime} to {_turbotime} formatted as "HH:mm" send "%{_turbotime}%" Dałem ci przykład, powinien pomóc. Czoper 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 25 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 3 minuty temu, Kormic napisał: W takim razie źle to robisz, w Skript'cie %hour% oznacza po prostu jedną godzinę. Jeśli chcesz otrzymać godziny i minuty, musisz zapisać do zmiennej zmodyfikowaną zmienną %now%. command /test: trigger: set {_turbotime} to now add 1 hour to {_turbotime} set {_turbotime} to {_turbotime} formatted as "HH:mm" send "%{_turbotime}%" Dałem ci przykład, powinien pomóc. [22:25:56] [Server thread/ERROR]: '{_turbotime} formatted as "HH:mm"' is not an entity type (dropv2.sk, line 281: set {_turbotime} to {_turbotime} formatted as "HH:mm"') daje taki error Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 Teraz, Czoper napisał: [22:25:56] [Server thread/ERROR]: '{_turbotime} formatted as "HH:mm"' is not an entity type (dropv2.sk, line 281: set {_turbotime} to {_turbotime} formatted as "HH:mm"') daje taki error Masz zapewne dość wiekową wersję Skripta. Podany przeze mnie przykład wymaga wersji minimum 2.2-dev31. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 25 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Masz zapewne dość wiekową wersję Skripta. Podany przeze mnie przykład wymaga wersji minimum 2.2-dev31. A gdzie mogę znaleźć taką wersję? Bo zawsze pobierałem tą z craftbukkita i większość co napisałem to działa xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 241 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 1 minutę temu, Czoper napisał: A gdzie mogę znaleźć taką wersję? Bo zawsze pobierałem tą z craftbukkita i większość co napisałem to działa xD Jeżeli masz serwer na 1.8.8 to Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! A jeżeli na wyższych wersjach to Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 Teraz, Czoper napisał: A gdzie mogę znaleźć taką wersję? Bo zawsze pobierałem tą z craftbukkita i większość co napisałem to działa xD 1. Obecnie najlepszym forkiem Skripta jest fork od bensku. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 2. Do jego używania jest wymagany silnik Spigot bądź PaperSpigot (Paper), a na pewno nie CraftBukkit (Bukkit). 3. Wspiera on wersje pomiędzy 1.9.x, a 1.16.x (chociaż wsparcie dla 1.9 i 1.10 oraz zapewne 1.11 to już jest przeszłość, sam korzystam ze Spigota 1.12.2 wraz ze Skriptem 2.4.1). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 241 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 @Kormic byłem pierwszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 Teraz, Michix napisał: @Kormic byłem pierwszy Za to mniej precyzyjny, wrzuciłby Skripta 2.5 na serwer z Bukkitem i wyrywałby przez kilka godzin włosy z głowy zanim by odkrył, że fork bensku nie wspiera Bukkita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 241 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Za to mniej precyzyjny, wrzuciłby Skripta 2.5 na serwer z Bukkitem i wyrywałby przez kilka godzin włosy z głowy zanim by odkrył, że fork bensku nie wspiera Bukkita. Ale kto w 2k20 używa Bukkita? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 Teraz, Michix napisał: Ale kto w 2k20 używa Bukkita? Trzeba brać wszelkie ewentualności pod uwagę i nie należy generalizować problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Glicz 241 Opublikowano 25 września 2020 Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 Teraz, Kormic napisał: Trzeba brać wszelkie ewentualności pod uwagę i nie należy generalizować problemu. Eghem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 25 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 19 minut temu, Kormic napisał: 1. Obecnie najlepszym forkiem Skripta jest fork od bensku. Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! 2. Do jego używania jest wymagany silnik Spigot bądź PaperSpigot (Paper), a na pewno nie CraftBukkit (Bukkit). 3. Wspiera on wersje pomiędzy 1.9.x, a 1.16.x (chociaż wsparcie dla 1.9 i 1.10 oraz zapewne 1.11 to już jest przeszłość, sam korzystam ze Spigota 1.12.2 wraz ze Skriptem 2.4.1). teraz mi inny skrypt wysypało xD on place of emerald ore: if player's tool is emerald ore named "&eGenerator Stone": send "&aPolozyles stoniarke!" add location of block to {stoniarka::*} set block to stone on break of stone: loop {stoniarka::*}: if loop-value is location of target block: if player's tool is golden pickaxe: cancel event drop emerald ore named "&eGenerator Stone" set block to air remove location of block from {stoniarka::*} else: wait 3 seconds set block to stone command /stoniarkadaj: trigger: give player emerald ore named "&eGenerator Stone" wcześniej on działał na tamtym skripcie starym, a teraz nie chce ruszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Czoper 2 Opublikowano 25 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 września 2020 (edytowane) Jeżeli @Kormic byś mógł mi to napisać pod tego starego skripta ze strony craftbukkita będę wdzięczny EDIT: jest to wersja z 2014 roku, a doładniej 2.1.2, wiem że staroć, ale mi normalnie wszystko śmiga na nim Edytowane 25 września 2020 przez Czoper Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Czoper 2
Witam, czy jest jakiś sposób aby dodać %hour% do zmiennej np: {Timer.%player%}?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi