gnomq 225 Opublikowano 21 września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 (edytowane) Gracz nie będzie mógł pisać pełnych wyrazów z wielkiej litery Edytowane 21 września 2020 przez gnomq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 Teraz, gnomq napisał: Gracz będzie mógł pisać pełnych wyrazów z wielkiej litery A nie przypadkiem "nie będzie mógł"? gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 21 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 Teraz, Kormic napisał: A nie przypadkiem "nie będzie mógł"? właśnie poprawiam XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 6 minut temu, gnomq napisał: Gracz nie będzie mógł pisać pełnych wyrazów z wielkiej litery Po prostu ma dzielić całą wiadomość na wyrazy i sprawdzać każdy, czy nie jest w 100% z wielkich liter, tak? gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 21 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 (edytowane) 2 minuty temu, Kormic napisał: Po prostu ma dzielić całą wiadomość na wyrazy i sprawdzać każdy, czy nie jest w 100% z wielkich liter, tak? tak, aby gracze nie mogli pisać zdań z wielkich liter, ale pojedyncze wyrazy tak. w sensie pierwszą literę wyrazu tak Edytowane 21 września 2020 przez gnomq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 Teraz, gnomq napisał: tak, aby gracze nie mogli pisać zdań z wielkich liter, ale pojedyncze wyrazy tak Czyli rozumiem, że ma sprawdzać czy wiadomość składa się z co najmniej dwóch wyrazów i jeśli tak, to sprawdza czy nie jest ono w 100% z dużych liter, dobrze zrozumiałem? gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 21 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 1 minutę temu, Kormic napisał: Czyli rozumiem, że ma sprawdzać czy wiadomość składa się z co najmniej dwóch wyrazów i jeśli tak, to sprawdza czy nie jest ono w 100% z dużych liter, dobrze zrozumiałem? tak, a jeśli jest z wielkich, to zamienia je na małe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 (edytowane) 4 minuty temu, gnomq napisał: tak, a jeśli jest z wielkich, to zamienia je na małe Spróbuj z tym, po raz pierwszy robię tego typu skrypt. Zrobiłem, że jeżeli ilość wielkich liter w wiadomości przekracza bądź jest równa 80%, to zamienia wiadomość na małe litery. on chat: set {_lista::*} to message split at " " if size of {_lista::*} is less than 2: stop if number of uppercase characters in message / length of message < 0.8: stop set message to "%message%" in lowercase Edytowane 21 września 2020 przez Kormic gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 21 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 14 minut temu, Kormic napisał: Spróbuj z tym, po raz pierwszy robię tego typu skrypt. Zrobiłem, że jeżeli ilość wielkich liter w wiadomości przekracza bądź jest równa 80%, to zamienia wiadomość na małe litery. on chat: set {_lista::*} to message split at " " if size of {_lista::*} is less than 2: stop if number of uppercase characters in message / length of message < 0.8: stop set message to "%message%" in lowercase nie działa, a błędów brak. wciąż mogę pisać z wielkich liter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 (edytowane) 14 minut temu, gnomq napisał: nie działa, a błędów brak. wciąż mogę pisać z wielkich liter W takim wypadku zawsze pomaga stary, dobry debugging. on chat: set {_lista::*} to message split at " " if player is op: send "%{_lista::*}%" to player if size of {_lista::*} is less than 2: stop if player is op: send "1" to player if number of uppercase characters in message / length of message < 0.8: stop if player is op: send "2" to player set message to "%message%" in lowercase if player is op: send "3" to player Sprawdź co wyśle ci na czacie. Spokojnie, tylko graczom z op będzie wyświetlało wiadomości. Podejrzewam, że może pojawić się błąd, iż po wysłaniu tych wiadomości już nie można ustawić message'a. W takim wypadku daj zamiast linijki nr 13 takie coś: if player is op: send "%message%" in lowercase Edytowane 21 września 2020 przez Kormic gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 21 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 12 minut temu, Kormic napisał: W takim wypadku zawsze pomaga stary, dobry debugging. on chat: set {_lista::*} to message split at " " if player is op: send "%{_lista::*}%" to player if size of {_lista::*} is less than 2: stop if player is op: send "1" to player if number of uppercase characters in message / length of message < 0.8: stop if player is op: send "2" to player set message to "%message%" in lowercase if player is op: send "3" to player Sprawdź co wyśle ci na czacie. Spokojnie, tylko graczom z op będzie wyświetlało wiadomości. Podejrzewam, że może pojawić się błąd, iż po wysłaniu tych wiadomości już nie można ustawić message'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 1 minutę temu, gnomq napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Przecież to jest 1 wyraz, wiadomość musi się składać co najmniej z dwóch wyrazów. Przy okazji przeczytaj mój edytowany post wyżej. gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 21 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 29 minut temu, Kormic napisał: Przecież to jest 1 wyraz, wiadomość musi się składać co najmniej z dwóch wyrazów. Przy okazji przeczytaj mój edytowany post wyżej. rzeczywiście działa elegancko, ale wyświetla się ta biała wiadomość nie wiem po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 21 września 2020 Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 Teraz, gnomq napisał: rzeczywiście działa elegancko, ale wyświetla się ta biała wiadomość nie wiem po co? Jeśli nie chcesz tych debug wiadomości, to po prostu usuń wszystkie 'send' i tyle. on chat: set {_lista::*} to message split at " " if size of {_lista::*} is less than 2: stop if number of uppercase characters in message / length of message < 0.8: stop set message to "%message%" in lowercase gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 21 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 września 2020 3 minuty temu, Kormic napisał: Jeśli nie chcesz tych debug wiadomości, to po prostu usuń wszystkie 'send' i tyle. on chat: set {_lista::*} to message split at " " if size of {_lista::*} is less than 2: stop if number of uppercase characters in message / length of message < 0.8: stop set message to "%message%" in lowercase dzięki wielkie działa extra luksus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wiktorm12 104 Opublikowano 22 września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 września 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gnomq 225
Gracz nie będzie mógł pisać pełnych wyrazów z wielkiej litery
Edytowane przez gnomqOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi