Cinu2421 19 Opublikowano 18 września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 września 2020 launch flickering ball firework coloured purple and red fading to pink at location of event-block timed 0 Jak ustawic aby fajerwerka wybuchala za kazdym razem na jednej wysokosci z tym efektem lecacej rakiety? Albo jak wykryc eksplozje fajerwerki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 18 września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 września 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Cinu2421 napisał: launch flickering ball firework coloured purple and red fading to pink at location of event-block timed 0 Jak ustawic aby fajerwerka wybuchala za kazdym razem na jednej wysokosci z tym efektem lecacej rakiety? Albo jak wykryc eksplozje fajerwerki? Do wykrywania eksplozji fajerwerki służy event 'on firework explode'. Przykład: on firework explosion coloured light red, green and blue: broadcast "Boom!" Edytowane 18 września 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 18 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 września 2020 13 minut temu, Kormic napisał: Do wykrywania eksplozji fajerwerki służy event 'on firework explode'. Przykład: on firework explosion coloured light red, green and blue: broadcast "Boom!" Hmmm, mam cos takiego wiesz jak to polaczyc aby po wybuchu droply tam te przedmioty? on place player head: name of player's tool is "%{Bursztynowa}%": cancel event remove 1 of event-item from player's inventory pop ball firework colored black at location of event-block wait 1 seconds loop {Bursztyn.items::*}: if loop-value is not air: chance of {Bursztun.szansa::%loop-index%}%: if {Bursztun.Ilosc::%loop-index%} is not set: drop 1 of loop-value at location of event-block else: set {_a} to random integer between 1 and {Bursztun.Ilosc::%loop-index%} drop {_a} of loop-value at location of event-block Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1824 Opublikowano 18 września 2020 Udostępnij Opublikowano 18 września 2020 5 minut temu, Cinu2421 napisał: Hmmm, mam cos takiego wiesz jak to polaczyc aby po wybuchu droply tam te przedmioty? on place player head: name of player's tool is "%{Bursztynowa}%": cancel event remove 1 of event-item from player's inventory pop ball firework colored black at location of event-block wait 1 seconds loop {Bursztyn.items::*}: if loop-value is not air: chance of {Bursztun.szansa::%loop-index%}%: if {Bursztun.Ilosc::%loop-index%} is not set: drop 1 of loop-value at location of event-block else: set {_a} to random integer between 1 and {Bursztun.Ilosc::%loop-index%} drop {_a} of loop-value at location of event-block Masz na myśli coś takiego, tak? Musiałem nieco przerobić skrypt, aby zmienne ustawiały się przed tą eksplozją. on place player head: name of player's tool is "%{Bursztynowa}%": cancel event remove 1 of event-item from player's inventory loop {Bursztyn.items::*}: if loop-value is air: continue chance of {Bursztun.szansa::%loop-index%}%: if {Bursztun.Ilosc::%loop-index%} is not set: set {fajerwerki::ilosc} to 1 else: set {_a} to random integer between 1 and {Bursztun.Ilosc::%loop-index%} set {fajerwerki::ilosc} to {_a} set {fajerwerki::item} to loop-value set {fajerwerki::loc} to event-location wait 1 second pop ball firework colored black at location of event-block on firework explode colored black: if distance between {fajerwerki::loc} and event-location is greater than 1: stop drop {fajerwerki::ilosc} of {fajerwerki::item} at event-location clear {fajerwerki::*} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 18 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 września 2020 Wyglada jak to tyle ze dropi 1 przedmiot na 40 i fajerwerka nie leci wysoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 18 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 września 2020 Mysle ze prosciej byloby gdyby dalo sie zrobic taka fajerwerke ktora leci na jeden dystans np 10 kratek bo z tego co patrzylem one na rozne wysokosci lataja Albo gdyby dalo sie jakos sprawdzic na jaki dystens ona poleci i na tej wysokosci dropnac te ity i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 18 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 września 2020 (edytowane) name of player's tool is "%{Bursztynowa}%": cancel event remove 1 of event-item from player's inventory set {_x} to location of event-block add 10 to y-loc of {_x} pop ball firework colored black at location of {_x} send "%last spawned entity%" wait 0.5 seconds loop {Bursztyn.items::*}: if loop-value is not air: chance of {Bursztun.szansa::%loop-index%}%: if {Bursztun.Ilosc::%loop-index%} is not set: drop 1 of loop-value at location of {_x} else: set {_a} to random integer between 1 and {Bursztun.Ilosc::%loop-index%} drop {_a} of loop-value at location of {_x} Dalem tak narazie musi mi wystarczyc Edytowane 18 września 2020 przez Cinu2421 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Cinu2421 19 Opublikowano 18 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 września 2020 spawn firework rocket at event-block set {_fire} to last spawned firework add "{LifeTime:20}" to nbt of {_fire} while {_fire} is alive: wait 5 ticks set {_fc} to location of {_fire} pop ball large firework colored yellow and green and red at {_fire} Close Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Cinu2421 19
launch flickering ball firework coloured purple and red fading to pink at location of event-block timed 0
Jak ustawic aby fajerwerka wybuchala za kazdym razem na jednej wysokosci z tym efektem lecacej rakiety?
Albo jak wykryc eksplozje fajerwerki?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi