gnomq 223 Opublikowano 12 września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 Czy da się zrobić, aby nazwany przedmiot zmieniał tęczowo kolory? Mogą to być difultowe kolory, ale wolałbym typu hex. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 623 Opublikowano 12 września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 w sensie że jak zmieniał? cały czas? - nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 223 Opublikowano 12 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 4 minuty temu, PanMaruda napisał: w sensie że jak zmieniał? cały czas? - nie tak cały czas losowe kolorki, może być nawet pluginem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 PanMaruda 623 Opublikowano 12 września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 19 minut temu, gnomq2000 napisał: tak cały czas losowe kolorki, może być nawet pluginem nie, nie sądzę gnomq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 12 września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 (edytowane) 33 minuty temu, gnomq2000 napisał: tak cały czas losowe kolorki, może być nawet pluginem Najwyżej możesz zrobić coś takiego. Najpierw przetestuj sobie samą komendę, jak ci się spodoba, to usuń pętlę z komentarzy. Pamiętaj tylko, że to zmienia nazwy wszystkich itemów. W drugiej linijce masz kolorki, kolejne dodajesz sobie po przecinku. function rainbowNapis(t: text) :: text: set {_k} to "3,4,5,6,9,a,b,c,d,e" set {_k::*} to {_k} split at "," set {_t::*} to {_t} split at "" set {_n} to "&%random element out of {_k::*}%" loop {_t::*}: add 1 to {_num} if {_num} is 1: set {_n} to "%{_n}%%loop-value%" else: set {_s} to "&%random element out of {_k::*}%" set {_n} to "%{_n}%%{_s}%%loop-value%" return colored "%{_n}%" command /test: trigger: if player is not op: stop set {_n} to uncoloured name of player's tool set name of player's tool to rainbowNapis("%{_n}%") #every 1 second: # loop all players: # if loop-player's tool is air: # continue # if loop-player's tool's name is not set: # continue # set {_n} to uncoloured name of loop-player's tool # set name of loop-player's tool to rainbowNapis("%{_n}%") EDIT: Poprawiłem skrypt, loop-player wkradł się do komendy Edytowane 12 września 2020 przez Kormic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gnomq 223
Czy da się zrobić, aby nazwany przedmiot zmieniał tęczowo kolory? Mogą to być difultowe kolory, ale wolałbym typu hex.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.