gnomq 225 Opublikowano 12 września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 Klikając PPM na bedrocka złotym kilofem o nazwie '&atest' zniszczy bedrocka oraz będzie efekt eksplozji. Usuwanie bedrocka można używać co minutę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 12 września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 6 minut temu, gnomq2000 napisał: Klikając PPM na bedrocka złotym kilofem o nazwie '&atest' zniszczy bedrocka oraz będzie efekt eksplozji. Usuwanie bedrocka można używać co minutę. Proszę. on right click: if player's tool is not golden pickaxe named "&atest": stop if clicked block is not bedrock: stop if {superKilof::cooldown::%player%} is not set: set {superKilof::cooldown::%player%} to now subtract 1 minute from {superKilof::cooldown::%player%} if difference between {superKilof::cooldown::%player%} and now is less than 1 minute: stop set {superKilof::cooldown::%player%} to now break targeted block naturally create a fake explosion at clicked block gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 12 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 5 minut temu, Kormic napisał: Proszę. on right click: if player's tool is not golden pickaxe named "&atest": stop if clicked block is not bedrock: stop if {superKilof::cooldown::%player%} is not set: set {superKilof::cooldown::%player%} to now subtract 1 minute from {superKilof::cooldown::%player%} if difference between {superKilof::cooldown::%player%} and now is less than 1 minute: stop set {superKilof::cooldown::%player%} to now break targeted block naturally create a fake explosion at clicked block pryma, ale czy dodasz wiadomość z odliczaniem w sekundach za ile można ponownie zniszczyć skałę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 12 września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 2 minuty temu, gnomq2000 napisał: pryma, ale czy dodasz wiadomość z odliczaniem w sekundach za ile można ponownie zniszczyć skałę? on right click: if player's tool is not golden pickaxe named "&atest": stop if clicked block is not bedrock: stop if {superKilof::cooldown::%player%} is not set: set {superKilof::cooldown::%player%} to now subtract 1 minute from {superKilof::cooldown::%player%} if difference between {superKilof::cooldown::%player%} and now is less than 1 minute: set {_c} to {superKilof::cooldown::%player%} add 1 minute to {_c} set {_diff} to difference between {_c} and now set {_diff} to translateTimespan({_diff}) send "&cMozesz uzyc niszczenia bedrocka ponownie za &6%{_diff}%&c!" to player stop set {superKilof::cooldown::%player%} to now break clicked block naturally create a fake explosion at clicked block Wymagana tutaj jest funkcja translateTimespan (ta z moich poprzednich skryptów z chociażby cooldownem na czat). gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 12 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 10 minut temu, Kormic napisał: on right click: if player's tool is not golden pickaxe named "&atest": stop if clicked block is not bedrock: stop if {superKilof::cooldown::%player%} is not set: set {superKilof::cooldown::%player%} to now subtract 1 minute from {superKilof::cooldown::%player%} if difference between {superKilof::cooldown::%player%} and now is less than 1 minute: set {_c} to {superKilof::cooldown::%player%} add 1 minute to {_c} set {_diff} to difference between {_c} and now set {_diff} to translateTimespan({_diff}) send "&cMozesz uzyc niszczenia bedrocka ponownie za &6%{_diff}%&c!" to player stop set {superKilof::cooldown::%player%} to now break clicked block naturally create a fake explosion at clicked block Wymagana tutaj jest funkcja translateTimespan (ta z moich poprzednich skryptów z chociażby cooldownem na czat). elegancko działa dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 12 września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 Dla wszystkich w potrzebie załączam funkcję translateTimespan(): function translateTimespan(t: timespan) :: text: set {_t} to "%{_t}%" replace all "seconds" with "sekund" in {_t} replace all "second" with "sekunde" in {_t} replace all "minutes" with "minut" in {_t} replace all "minute" with "minute" in {_t} replace all "hours" with "godzin" in {_t} replace all "hour" with "godzine" in {_t} replace all "months" with "miesiecy" in {_t} replace all "month" with "miesiac" in {_t} replace all "years" with "lat" in {_t} replace all "year" with "rok" in {_t} return "%{_t}%" Wystarczy ją wkleić gdzieś do kodu (najlepiej na górze). gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gnomq 225 Opublikowano 12 września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 34 minuty temu, Kormic napisał: Dla wszystkich w potrzebie załączam funkcję translateTimespan(): function translateTimespan(t: timespan) :: text: set {_t} to "%{_t}%" replace all "seconds" with "sekund" in {_t} replace all "second" with "sekunde" in {_t} replace all "minutes" with "minut" in {_t} replace all "minute" with "minute" in {_t} replace all "hours" with "godzin" in {_t} replace all "hour" with "godzine" in {_t} replace all "months" with "miesiecy" in {_t} replace all "month" with "miesiac" in {_t} replace all "years" with "lat" in {_t} replace all "year" with "rok" in {_t} return "%{_t}%" Wystarczy ją wkleić gdzieś do kodu (najlepiej na górze). dzięki, mam tę funkcję w poprzednim skrypcie temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Wojciu 72 Opublikowano 12 września 2020 Udostępnij Opublikowano 12 września 2020 Problem został rozwiązany. Zamykam na prośbę autora. Notatka dodana przez Wojciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gnomq 225
Klikając PPM na bedrocka złotym kilofem o nazwie '&atest' zniszczy bedrocka oraz będzie efekt eksplozji. Usuwanie bedrocka można używać co minutę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi