Skocz do zawartości
  • 0

Ignore


gnomq

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command ignore <offline player>:
	trigger:
		if {ignore::%player%::*} contains arg:
			remove name of arg from {ignore::%player%::*}
			send "ignorujesz %arg%"
		else:
			add name of arg to {ignore::%player%::*}
			send "nie ignoreujesz %arg%"

on chat:
	if event is not cancelled:
		loop all players:
			if {ignore::%loop-player%::*} contains name of player:
				send "ignoruejsz tego gracza" to loop-player
				remove loop-player from chat recipients

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 minuty temu, gnomq2000 napisał:

Jeśli wpiszę komendę '/ignore <gracz>', to jego wiadomości będą przeze mnie odczytywane jako '&c&o*ignorujesz tego gracza*. Po ponownym wpisaniu komendy cofa ignorowanie.

on chat:
	loop all players:
		if loop-player is player:
			continue
		if {ignorowani::%loop-player%::*} contains player:
			remove loop-player from chat recipients
			send "&c&o*ignorujesz tego gracza*" to loop-player
			
	
command /ignore [<offline player>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&cMusisz podac nick gracza, ktorego chcesz ignorowac!" to player
			stop
		if arg 1 is player:
			send "&cChcesz ignorowac samego siebie?" to player
			stop
		if {ignorowani::%player%::*} doesn't contain arg 1:
			add arg 1 to {ignorowani::%player%::*}
			send "&aOd teraz ignorujesz gracza &6%arg 1%&a." to player
			stop
		else:
			remove arg 1 from {ignorowani::%player%::*}
			send "&aJuz nie bedziesz ignorowal gracza &6%arg 1%&a." to player

Proszę.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

on chat:
	loop all players:
		if loop-player is player:
			continue
		if {ignorowani::%loop-player%::*} contains player:
			remove loop-player from chat recipients
			
	
command /ignore [<offline player>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&cMusisz podac nick gracza, ktorego chcesz ignorowac!" to player
			stop
		if arg 1 is player:
			send "&cChcesz ignorowac samego siebie?" to player
			stop
		if {ignorowani::%player%::*} doesn't contain arg 1:
			add arg 1 to {ignorowani::%player%::*}
			send "&aOd teraz ignorujesz gracza &6%arg 1%&a." to player
			stop
		else:
			remove arg 1 from {ignorowani::%player%::*}
			send "&aJuz nie bedziesz ignorowal gracza &6%arg 1%&a." to player

Proszę.

ignoruje gracza, ale jeśli on coś napisze, to nic nie wyświetla, a mi chodzi o to, że jak ignorowany gracz coś napisze, to jego wiadomość będzie u mnie wyglądać '&c&oignorujesz tego gracza'

Edytowane przez gnomq2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
10 minut temu, PanMaruda napisał:

command ignore <offline player>:
	trigger:
		if {ignore::%player%::*} contains arg:
			remove name of arg from {ignore::%player%::*}
			send "ignorujesz %arg%"
		else:
			add name of arg to {ignore::%player%::*}
			send "nie ignoreujesz %arg%"

on chat:
	if event is not cancelled:
		loop all players:
			if {ignore::%loop-player%::*} contains name of player:
				send "ignoruejsz tego gracza" to loop-player
				remove loop-player from chat recipients

 

ignoruje gracza, ale jeśli on coś napisze, to nic nie wyświetla, a mi chodzi o to, że jak ignorowany gracz coś napisze, to jego wiadomość będzie u mnie wyglądać '&c&oignorujesz tego gracza'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, gnomq2000 napisał:

ignoruje gracza, ale jeśli on coś napisze, to nic nie wyświetla, a mi chodzi o to, że jak ignorowany gracz coś napisze, to jego wiadomość będzie u mnie wyglądać '&c&oignorujesz tego gracza'

Poprawiłem w kodzie wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, Kormic napisał:

on chat:
	loop all players:
		if loop-player is player:
			continue
		if {ignorowani::%loop-player%::*} contains player:
			remove loop-player from chat recipients
			send "&c&o*ignorujesz tego gracza*" to loop-player
			
	
command /ignore [<offline player>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			send "&cMusisz podac nick gracza, ktorego chcesz ignorowac!" to player
			stop
		if arg 1 is player:
			send "&cChcesz ignorowac samego siebie?" to player
			stop
		if {ignorowani::%player%::*} doesn't contain arg 1:
			add arg 1 to {ignorowani::%player%::*}
			send "&aOd teraz ignorujesz gracza &6%arg 1%&a." to player
			stop
		else:
			remove arg 1 from {ignorowani::%player%::*}
			send "&aJuz nie bedziesz ignorowal gracza &6%arg 1%&a." to player

Proszę.

image.png.9ec4b57c1f97ac29aa3f180f0f1c1c51.png

tylko jakiego gracza :angrythonk:

a da się zrobić to w takiej formie?:image.png.555930e0ea9a569168d331c1f93a1515.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, gnomq2000 napisał:

image.png.9ec4b57c1f97ac29aa3f180f0f1c1c51.png

tylko jakiego gracza :angrythonk:

a da się zrobić to w takiej formie?:image.png.555930e0ea9a569168d331c1f93a1515.png

1. Twoi gracze mają ciekawe nicki.

2. Ustawianie wiadomości odpada, chyba jedynie można zrobić &c&o*ignorujesz gracza &6%player%*.

EDIT:

Nie lepiej zrobić, że po prostu nic się nie pokazuje? Jeżeli jeden gracz będzie chciał coś od drugiego, to ten drugi dostanie np. 5x tę samą wiadomość.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 godzinę temu, Kormic napisał:

1. Twoi gracze mają ciekawe nicki.

2. Ustawianie wiadomości odpada, chyba jedynie można zrobić &c&o*ignorujesz gracza &6%player%*.

1. to mój mulciak xd :kappa: 

2. okej, może być

DZIĘKI :) 

 

temat do zamknięcia

Edytowane przez gnomq2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...