Skocz do zawartości
  • 0

Craftingi z nbt


nitolar
 Udostępnij

Pytanie

Witam ostatnim czasem zasiadłem sobie nad datapacka i chciałem w nim zrobić craftingi z nbt ale niestety mojang jest upośledzone i do tej pory nie wprowadziło tej funkcjia dla datapacków a i tak będzie używany na serwerze to tak w sumie mogę to zrobić w skrypcie ale nie wiem jak to zrobić więc proszę was o pomoc jak były by użyte jakieś dodatki proszę poinformować z góry dziękuje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
25 minut temu, nitolar napisał:

Witam ostatnim czasem zasiadłem sobie nad datapacka i chciałem w nim zrobić craftingi z nbt ale niestety mojang jest upośledzone i do tej pory nie wprowadziło tej funkcjia dla datapacków a i tak będzie używany na serwerze to tak w sumie mogę to zrobić w skrypcie ale nie wiem jak to zrobić więc proszę was o pomoc jak były by użyte jakieś dodatki proszę poinformować z góry dziękuje :D

Zaraz, zaraz. Chcesz aby możliwym było wytworzenie itemu zawierającego NBT czy aby były do wytworzenia potrzebne itemy zawierające konkretne NBT?

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, nitolar napisał:

konkretnego wybranego przez mnie

W takim wypadku możesz spróbować z SkQuery (rejestracja nowej receptury) oraz SkBee (nadawanie NBT).

on load:
	set {_item} to diamond sword with nbt "{twoje-nbt}"
	register new shaped recipe for {_item} using air, air, air, air, diamond sword, air, air, air, air

Są opcje 'shaped' oraz 'shapeless'. W shaped musi być oczywiście wszystko dokładnie ułożone, natomiast w shapeless muszą jedynie zgadzać się ilościowo itemy do wytwarzania. Potrzebne itemy do wytwarzania podaje się od lewej od góry. Dałem zmienną {_item}, aby przy NBT podanym do itemu register nie zajmował zbyt wiele miejsca (NBT zwykle zajmuje dużo miejsca). Możesz równie dobrze wrzucić cały item prosto do registera zaraz po 'for'.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Kormic napisał:

W takim wypadku możesz spróbować z SkQuery (rejestracja nowej receptury) oraz SkBee (nadawanie NBT).

on load:
	set {_item} to diamond sword with nbt "{twoje-nbt}"
	register new shaped recipe for {_item} using air, air, air, air, diamond sword, air, air, air, air

 

Spoko sprawdzę później czy działa jak będę mógł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Kormic nie działa i wywala taki błąd

4M84G0X.pnga cały kod wygląda tak

on load:
	set {_item} to diamond sword with nbt "{display:{Name:'[{"text":"Emerald Sword","italic":false}]',Lore:['[{"text":"Tezd","italic":false}]']},Enchantments:[{}],AttributeModifiers:[{AttributeName:"generic.movement_speed",Amount:0.2,Operation:0,UUID:[I;-12085,28720,133031,-57440],Slot:mainhand,Name:chodzenie}]}"
	register new shaped recipe for {_item} using air, block of emerald, air, air, block of emerald, air, air, stick, air

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

1. W jaki sposób stworzyłeś te NBT? Wziąłeś je z generatora komend czy może samodzielnie je napisałeś?

2. W tekście powinny być podwojone cudzysłowy. Obecnie Skript myśli, że to jest całe NBT, a reszta to błędnie postawione znaki:

"{display:{Name:'[{"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, Kormic napisał:

1. W jaki sposób stworzyłeś te NBT? Wziąłeś je z generatora komend czy może samodzielnie je napisałeś?

2. W tekście powinny być podwojone cudzysłowy. Obecnie Skript myśli, że to jest całe NBT, a reszta to błędnie postawione znaki:

"{display:{Name:'[{"

 

z generatora komend

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
40 minut temu, Kormic napisał:

1. W jaki sposób stworzyłeś te NBT? Wziąłeś je z generatora komend czy może samodzielnie je napisałeś?

2. W tekście powinny być podwojone cudzysłowy. Obecnie Skript myśli, że to jest całe NBT, a reszta to błędnie postawione znaki:

"{display:{Name:'[{"

 

a teraz skbee wywala błąd o złym nbt @Kormic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, nitolar napisał:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Powiem ci, że używałem generatora na 1.13 i również doświadczyłem błędu. Spróbuj jeszcze z tym generatorem na starsze wersje Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Wystarczy, że ustawisz give i wybierzesz odpowiednie rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Kormic napisał:

Powiem ci, że używałem generatora na 1.13 i również doświadczyłem błędu. Spróbuj jeszcze z tym generatorem na starsze wersje Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Wystarczy, że ustawisz give i wybierzesz odpowiednie rzeczy.

dobrze spróbuje i dam znać czy działa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, nitolar napisał:

@Kormic działa daje mi przedmiot z nbt ale nie zmienia mu nazwy ani nie dodaje lora nie ważne co zrobię czy jest wpisane w nbt czy w początku skryptu

set {_item} to diamond sword named "Emerald Sword" with lore "Tezd" with nbt "{Attribute...

 

Spróbuj tak:

set {_item} to diamond sword with nbt "{AttributeModifiers:[{AttributeName:""generic.movementSpeed"",Name:""generic.movementSpeed"",Amount:0.2,Operation:0,UUIDLeast:735516,UUIDMost:917871,Slot:""mainhand""}],display:{Name:""Emerald Sword"",Lore:[""Tezd""]}}"

oraz tak:

set {_item} to diamond sword named "Emerald Sword" with lore "Tezd" with nbt "{AttributeModifiers:[{AttributeName:""generic.movementSpeed"",Name:""generic.movementSpeed"",Amount:0.2,Operation:0,UUIDLeast:735516,UUIDMost:917871,Slot:""mainhand""}]}"

Zobaczymy czy któreś z tych zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
6 minut temu, Kormic napisał:

Spróbuj tak:

set {_item} to diamond sword with nbt "{AttributeModifiers:[{AttributeName:""generic.movementSpeed"",Name:""generic.movementSpeed"",Amount:0.2,Operation:0,UUIDLeast:735516,UUIDMost:917871,Slot:""mainhand""}],display:{Name:""Emerald Sword"",Lore:[""Tezd""]}}"

oraz tak:

set {_item} to diamond sword named "Emerald Sword" with lore "Tezd" with nbt "{AttributeModifiers:[{AttributeName:""generic.movementSpeed"",Name:""generic.movementSpeed"",Amount:0.2,Operation:0,UUIDLeast:735516,UUIDMost:917871,Slot:""mainhand""}]}"

Zobaczymy czy któreś z tych zadziała.

Działą dzięki

TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...