Skocz do zawartości
  • 0

Rdzen


AudiIK
 Udostępnij

Pytanie

Hej moglby mi ktos napisac skrypt, na jakby takiego metina? Metin bedzie mial nazwe Wzmocnienie, i bedzie mial jakby 50 hp, kazde uderzenie zabiera mu 1 hp mozna go bic w kordynatach 12,12,12 w swiecie world. Po zabiciu jakby metina teleportuje nas na kordynaty 12,50,25 w swiecie world.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
12 minut temu, AudiIK napisał:

Hej moglby mi ktos napisac skrypt, na jakby takiego metina? Metin bedzie mial nazwe Wzmocnienie, i bedzie mial jakby 50 hp, kazde uderzenie zabiera mu 1 hp mozna go bic w kordynatach 12,12,12 w swiecie world. Po zabiciu jakby metina teleportuje nas na kordynaty 12,50,25 w swiecie world.

command /metin:
	trigger:
		spawn a zombie at location of the player
		equip last spawned zombie with all diamond armor of protection 10 and unbreaking 10
		set tool of last spawned zombie to diamond sword of sharpness 10 and unbreaking 10
		set last spawned zombie's max health to 50
		set name of last spawned zombie to "Wzmocnienie"
		
on damage:
	if victim's name is not "Wzmocnienie":
		stop
	set {_loc} to location of the victim
	if distance between {_loc} and block at location at (12, 12, 12) in world "world" is less than 1:
		cancel event
		damage victim by 1
		stop
	cancel event
		
on death:
	if victim's name is not "Wzmocnienie":
		stop
	if attacker is not a player:
		stop
	teleport attacker to location at 12, 50, 25 in world "world"	

Powinno wszystko poprawnie działać. Proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, Kormic napisał:
command /metin:
	trigger:
		spawn a zombie at location of the player
		equip last spawned zombie with all diamond armor of protection 10 and unbreaking 10
		set tool of last spawned zombie to diamond sword of sharpness 10 and unbreaking 10
		set last spawned zombie's max health to 50
		set name of last spawned zombie to "Wzmocnienie"
		
on damage:
	if victim's name is not "Wzmocnienie":
		stop
	set {_loc} to location of the victim
	if distance between {_loc} and block at location at (12, 12, 12) in world "world" is less than 1:
		cancel event
		damage victim by 1
		stop
	cancel event
		
on death:
	if victim's name is not "Wzmocnienie":
		stop
	if attacker is not a player:
		stop
	teleport attacker to location at 12, 50, 25 in world "world"	

Powinno wszystko poprawnie działać. Proszę.

A moglby byc to metin jako Blok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, AudiIK napisał:

Poprostu ze jako blok, zcyli zamiast moba bijesz blok i zadajesz mu hp

Jeśli chcesz bić blok, to musiałbyś zrobić entity, które miałoby nałożony na siebie wielki blok. Ewentualnie można wykorzystać event 'on block damage:', ale wtedy blok "umrze" w 2-3 sekundy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, AudiIK napisał:

A moglbys zrobic z tym eventem on block damage? tylko ze to emerald.

on load:
	set {metin::getdamage::cooldown} to false

every 10 minutes:
	if block at location at (12, 12, 12) in world "world" is not emerald block:
		set block at location at (12, 12, 12) in world "world" to emerald block
		set {metin::hp} to 50
		set {metin::getdamage::cooldown} to false
		#składnia od pojawienia się hologramu
		
on block damage:
	if location of event-block is not location at 12, 12, 12 in world "world":
		stop
	if {metin::getdamage::cooldown} is true:
		cancel event
	remove 1 from {metin::hp}
	if {metin::hp} is less than or equal to 0:
		set event-block to air
		#składnia od usuwania hologramu
		stop
	set {metin::getdamage::cooldown} to true
	wait 10 ticks
	set {metin::getdamage::cooldown} to false

Nie mogłem wpaść na nic lepszego. Dodałem komentarze dotyczące hologramów, gdybyś chciał dodać. Od razu zaznaczam, że do tego jest potrzebny dodatek np. Skellett, SkRayFall itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
11 minut temu, Kormic napisał:
on load:
	set {metin::getdamage::cooldown} to false

every 10 minutes:
	if block at location at (12, 12, 12) in world "world" is not emerald block:
		set block at location at (12, 12, 12) in world "world" to emerald block
		set {metin::hp} to 50
		set {metin::getdamage::cooldown} to false
		#składnia od pojawienia się hologramu
		
on block damage:
	if location of event-block is not location at 12, 12, 12 in world "world":
		stop
	if {metin::getdamage::cooldown} is true:
		cancel event
	remove 1 from {metin::hp}
	if {metin::hp} is less than or equal to 0:
		set event-block to air
		#składnia od usuwania hologramu
		stop
	set {metin::getdamage::cooldown} to true
	wait 10 ticks
	set {metin::getdamage::cooldown} to false

Nie mogłem wpaść na nic lepszego. Dodałem komentarze dotyczące hologramów, gdybyś chciał dodać. Od razu zaznaczam, że do tego jest potrzebny dodatek np. Skellett, SkRayFall itp.

a Moglbys dac gdzies komende ktora sprawdza ile mjetin ma hp po uderzeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 minut temu, Kormic napisał:
command /metin:
	trigger:
		send "&6Metin &7ma obecnie &c%{metin::hp}% &7punktow zycia." to player

Dorzuć do skryptu i tyle.

Em a jak zadac mu hp, poniewaz gdy bije go na gm 0 nic sie nie dzieje

EDIT: blad jest z tym (znaczy nie ma go) ale jak usunalem ta linijke moge bic tego metina..

if location of event-block is not location at 12, 12, 12 in world "world":
		stop
Edytowane przez AudiIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Uderzam go

5 godzin temu, Kormic napisał:

Musisz go uderzać, nie niszczyć. Jest też cooldown 0.5 sekundy między uderzeniami.

.. xD

Edit: tylko ze jak usunalem ta linijke to wszystkie bloki jako metin sie zaliczaja..

 

5 godzin temu, Kormic napisał:

Musisz go uderzać, nie niszczyć. Jest też cooldown 0.5 sekundy między uderzeniami.

A tak wogole jakich dodatkow jeszcze potrzebuje?

mam skrayfall, skellet, wild skript , skquery

 

Temat do zamkniecia, wystarczylo troche pomyslec i zmienic ten event block na inna funkcje

Edytowane przez AudiIK
xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...