AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) Hej mam skrypt na zbroje od danego lvla i wszystko prawie dziala, tylko ze jak zaloze i mi usuwa i daje ten np helm to on traci enchanty? ktos pomoze? Edytowane 19 sierpnia 2020 przez TakiJakTy Wstawiam w code. Notatka dodana przez TakiJakTy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, AudiIK napisał: Hej mam skrypt na zbroje od danego lvla i wszystko prawie dziala, tylko ze jak zaloze i mi usuwa i daje ten np helm to on traci enchanty? ktos pomoze? Ta zamiania znaków w nazwie jest okropna, na co ci to? Poza tym objaśnij dokładniej problem. Jak to traci enchanty? Edytowane 19 sierpnia 2020 przez TakiJakTy Edytuje cytat. Notatka dodana przez TakiJakTy AudiIK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 Gdy zakladam zbroje, czy jakas kolwiek czesc seta ona zaklada sie i znika i daje mi ta czesc no bo zbroje sa od danego lvla, tylko ze ona mi giva te np buty bez enchantu.. Np mialem buty prot 2 na lvl 2 i jak zalozylem znikla mi i dalo mi tym givem buty takie same tylko bez enchantu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 2 minuty temu, AudiIK napisał: Gdy zakladam zbroje, czy jakas kolwiek czesc seta ona zaklada sie i znika i daje mi ta czesc no bo zbroje sa od danego lvla, tylko ze ona mi giva te np buty bez enchantu.. Np mialem buty prot 2 na lvl 2 i jak zalozylem znikla mi i dalo mi tym givem buty takie same tylko bez enchantu Daj do jakiejś zmiennej item z enchantami, ale bez nazwy i będzie po problemie. AudiIK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 jak? pozatym jak dam jakis item z enchatami to sie zmieni tylko 1 item, a ja mnostwo mam ich xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) 3 minuty temu, AudiIK napisał: jak? pozatym jak dam jakis item z enchatami to sie zmieni tylko 1 item, a ja mnostwo mam ich xd set {_ench::*} to enchantments of player's helmet set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%" Myślałem o czymś takim, chociaż nie wiem czy to poprawnie zadziała. EDIT: Oczywiście dopasuj sobie odpowiednio zmienne, bo nie wiem która za co konkretnie odpowiada. Edytowane 19 sierpnia 2020 przez Kormic AudiIK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) set {_helm} to name of player's helmet set {_helm.} to type of player's helmet set {_ench::*} to enchantments of player's helmet set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%" nie wiem czy dobrze zrobilem, ale i tak sa bledy Edytowane 19 sierpnia 2020 przez TakiJakTy Wstawiam w code. Notatka dodana przez TakiJakTy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 Teraz, AudiIK napisał: set {_helm} to name of player's helmet set {_helm.} to type of player's helmet set {_ench::*} to enchantments of player's helmet set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%" nie wiem czy dobrze zrobilem, ale i tak sa bledy Mogę wiedzieć jakie? AudiIK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) 'player' is not an item stack - blad set {_ench::*} to enchantments of player's helmet 2 blad : {_helm.} can only be set to one object, not more - to jest z set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%"' EDIT: moga byc bledy tego bo to przepisywalem. ale czk 1 blad z tym set {_ench::*} to enchantments of player's helmet 2 blad z tym set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%" EDIT 2: to powinno byc poprawne Edytowane 19 sierpnia 2020 przez AudiIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) Teraz, AudiIK napisał: 'player' is not an item stack - blad set {_ench::*} to enchantments of player's helmet 2 blad : {_helm.} can only be set to one object, not more - to jest z set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%"' W takim wypadku spróbuj ustawić do zmiennej po prostu hełm gracza i w tej zmiennej wyczyścisz jego nazwę i nadasz odpowiednią. To spowoduje, że enchanty pozostaną, a ty będziesz mógł ustawić nazwę hełmu. Tak samo spróbuj później zrobić z resztą zbroi. Edytowane 19 sierpnia 2020 przez Kormic AudiIK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) Czyli jak, tych zmiennych poprostu jest za duzo i nie wiem gdzie to dokladnie ustawic Edit: caly czas mysle Edytowane 19 sierpnia 2020 przez AudiIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 Teraz, AudiIK napisał: Czyli jak, tych zmiennych poprostu jest za duzo i nie wiem gdzie to dokladnie ustawic Edit: caly czas mysle Po co ci ta zamiana liter? Chcesz uzyskać z nazwy liczbę? Jeśli jest na początku lub na końcu, to można to o wiele łatwiej zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 Hej, to nie ja zrobilem ten skrypt tylko jakis typ a ja poprostu se go edytuje, normalnie pisze sam ale jak znalazlem to mozna skorzystac;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) 4 minuty temu, AudiIK napisał: Hej, to nie ja zrobilem ten skrypt tylko jakis typ a ja poprostu se go edytuje, normalnie pisze sam ale jak znalazlem to mozna skorzystac;p W takim wypadku nie lepiej to samemu napisać? Druga część kodu z zamianą zbroi mogłaby być spokojnie oparta o funkcje, gdyż robisz tę samą czynność 4 razy. EDIT: Ewentualnie mogę ci zrobić ten skrypt, tylko musisz mi dokładnie wyjaśnić co chcesz osiągnąć. Edytowane 19 sierpnia 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 Tak, ale ja zbytnio nie umiem pisac wymagajacych skryptow, tylko takie luzne/srednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 Teraz, AudiIK napisał: Tak, ale ja zbytnio nie umiem pisac wymagajacych skryptow, tylko takie luzne/srednie W takim wypadku dokładnie opisz co chcesz osiągnąć. Po co ta zamiana liter itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 ale to nie ja napisalem skrypt.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) 1 minutę temu, AudiIK napisał: ale to nie ja napisalem skrypt.. ... Ja nie pytam ciebie czy to twój skrypt, czy też nie. Pytam co chcesz osiągnąć tym skryptem, do czego on ci jest potrzebny. Capiche? Edytowane 19 sierpnia 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 Tak potrzebny mi, bo chce zbroje od lvla czyli jak zbroja ma nazwe Zbroja Lvl 4 jest na Lvl 4 jesli nie masz levelu 4 lub wiecej to poprostu ja nie ubierzesz. tak samo z butami spodniami i helmem. zmienna lvl.%attacker% lub %player% itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1921 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) 14 minut temu, AudiIK napisał: Tak potrzebny mi, bo chce zbroje od lvla czyli jak zbroja ma nazwe Zbroja Lvl 4 jest na Lvl 4 jesli nie masz levelu 4 lub wiecej to poprostu ja nie ubierzesz. tak samo z butami spodniami i helmem. zmienna lvl.%attacker% lub %player% itp function checkArmor(p: player, i: item, t: text, int: integer): set {_item} to name of {_i} set {_item.} to {_i} clear {_item.}'s name if {_p} can hold {_item.} named "%{_item}%": give {_p} {_item.} named "%{_item}%" else: drop {_item.} named "%{_item}%" set {_p}'s helmet to air if {_text} is "helm": send "Helm: %{_item}%&c jest dostepny od poziomu &2%{_int}% " to {_p} if {_text} is "klata": send "Klata: %{_item}%&c jest dostepna od poziomu &2%{_int}% " to {_p} if {_text} is "spodnie": send "Spodnie: %{_item}%&c sa dostepne od poziomu &2%{_int}% " to {_p} if {_text} is "buty": send "Buty: %{_item}%&c sa dostepne od poziomu &2%{_int}% " to {_p} on inventory close: if gamemode of player is survival: set {_h} to last character of uncolored name of player's helmet set {_k} to last character of uncolored name of player's chestplate set {_s} to last character of uncolored name of player's leggings set {_b} to last character of uncolored name of player's boots if {lvl.%player%} < ({_h} parsed as integer): checkArmor(player, player's helmet, "helm", {_h}) if {lvl.%player%} < ({_k} parsed as integer): checkArmor(player, player's chestplate, "klata", {_k}) if {lvl.%player%} < ({_s} parsed as integer): checkArmor(player, player's leggings, "spodnie", {_s}) if {lvl.%player%} < ({_b} parsed as integer): checkArmor(player, player's boots, "buty", {_b}) Napisałem coś takiego, sprawdź czy zadziała. EDIT: Był mały błąd, poprawiłem. Edytowane 19 sierpnia 2020 przez Kormic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 AudiIK 0 Opublikowano 19 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2020 (edytowane) 5 bledow, ale cos mi sie zdaje ze to przez to, kiedys mialem takie cos podobne funckje i pierwsze musialem wypisac te funkcje a potem wkleic ten skrypt EDIT: ale nie jestem pewien EDIT: moge pokazac tez screenshoty bledow EDIT: po malym bledzie tak samo EDIT: bardzo mozliwe ze jak bys wypisal all funkcje to by zadzialalo. Edytowane 19 sierpnia 2020 przez AudiIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
AudiIK 0
Hej mam skrypt na zbroje od danego lvla i wszystko prawie dziala, tylko ze jak zaloze i mi usuwa i daje ten np helm to on traci enchanty?
ktos pomoze?
Wstawiam w code.
Notatka dodana przez TakiJakTy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Top użytkownicy dla tego pytania
44
43
1
Popularne dni
19 Sie
88
Top użytkownicy dla tego pytania
AudiIK 44 odpowiedzi
Kormic 43 odpowiedzi
xAxee 1 odpowiedź
Popularne dni
19 Sie 2020
88 odpowiedzi
Popularne posty
Kormic
Ta zamiania znaków w nazwie jest okropna, na co ci to? Poza tym objaśnij dokładniej problem. Jak to traci enchanty?
Kormic
Daj do jakiejś zmiennej item z enchantami, ale bez nazwy i będzie po problemie.
Kormic
set {_ench::*} to enchantments of player's helmet set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%" Myślałem o czymś takim, chociaż nie wiem czy to poprawnie zadziała. EDIT: Oczywi
87 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi