Skocz do zawartości
  • 0

Problem.


AudiIK

Pytanie

Hej mam skrypt na zbroje od danego lvla i wszystko prawie dziala, tylko ze jak zaloze i mi usuwa i daje ten np helm to on traci enchanty?

ktos pomoze?

 

Edytowane przez TakiJakTy
TakiJakTy

Wstawiam w code.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
Godzinę temu, AudiIK napisał:

Hej mam skrypt na zbroje od danego lvla i wszystko prawie dziala, tylko ze jak zaloze i mi usuwa i daje ten np helm to on traci enchanty?

ktos pomoze?

 

Ta zamiania znaków w nazwie jest okropna, na co ci to? Poza tym objaśnij dokładniej problem. Jak to traci enchanty?

Edytowane przez TakiJakTy
TakiJakTy

Edytuje cytat.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Gdy zakladam zbroje, czy jakas kolwiek czesc seta ona zaklada sie i znika i daje mi ta czesc no bo zbroje sa od danego lvla, tylko ze ona mi giva te np buty bez enchantu.. Np mialem buty prot 2 na lvl 2 i jak zalozylem znikla mi i dalo mi tym givem buty takie same tylko bez enchantu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, AudiIK napisał:

Gdy zakladam zbroje, czy jakas kolwiek czesc seta ona zaklada sie i znika i daje mi ta czesc no bo zbroje sa od danego lvla, tylko ze ona mi giva te np buty bez enchantu.. Np mialem buty prot 2 na lvl 2 i jak zalozylem znikla mi i dalo mi tym givem buty takie same tylko bez enchantu

 

Daj do jakiejś zmiennej item z enchantami, ale bez nazwy i będzie po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, AudiIK napisał:

jak? pozatym jak dam jakis item z enchatami to sie zmieni tylko 1 item, a ja mnostwo mam ich xd

 

set {_ench::*} to enchantments of player's helmet
set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%"

Myślałem o czymś takim, chociaż nie wiem czy to poprawnie zadziała.

EDIT:

Oczywiście dopasuj sobie odpowiednio zmienne, bo nie wiem która za co konkretnie odpowiada.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
set {_helm} to name of player's helmet
            set {_helm.} to type of player's helmet    
            set {_ench::*} to enchantments of player's helmet
            set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%"

nie wiem czy dobrze zrobilem, ale i tak sa bledy

Edytowane przez TakiJakTy
TakiJakTy

Wstawiam w code.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, AudiIK napisał:

set {_helm} to name of player's helmet
            set {_helm.} to type of player's helmet    
            set {_ench::*} to enchantments of player's helmet
            set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%"

nie wiem czy dobrze zrobilem, ale i tak sa bledy

Mogę wiedzieć jakie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

'player' is not an item stack - blad set {_ench::*} to enchantments of player's helmet

2 blad : {_helm.} can only be set to one object, not more - to jest z set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%"'

EDIT: moga byc bledy tego bo to przepisywalem. ale czk

1 blad z tym

set {_ench::*} to enchantments of player's helmet

2 blad z tym

set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%"

EDIT 2: to powinno byc poprawne

Edytowane przez AudiIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, AudiIK napisał:

'player' is not an item stack - blad set {_ench::*} to enchantments of player's helmet

2 blad : {_helm.} can only be set to one object, not more - to jest z set {_helm.} to {_helm.} of {_ench::*} named "%{_helm}%"'

W takim wypadku spróbuj ustawić do zmiennej po prostu hełm gracza i w tej zmiennej wyczyścisz jego nazwę i nadasz odpowiednią. To spowoduje, że enchanty pozostaną, a ty będziesz mógł ustawić nazwę hełmu. Tak samo spróbuj później zrobić z resztą zbroi.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, AudiIK napisał:

Czyli jak, tych zmiennych poprostu jest za duzo i nie wiem gdzie to dokladnie ustawic :P

Edit: caly czas mysle 😜

Po co ci ta zamiana liter? Chcesz uzyskać z nazwy liczbę? Jeśli jest na początku lub na końcu, to można to o wiele łatwiej zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, AudiIK napisał:

Hej, to nie ja zrobilem ten skrypt tylko jakis typ a  ja poprostu se go edytuje, normalnie pisze sam ale jak znalazlem to mozna skorzystac;p

W takim wypadku nie lepiej to samemu napisać? Druga część kodu z zamianą zbroi mogłaby być spokojnie oparta o funkcje, gdyż robisz tę samą czynność 4 razy.

EDIT:

Ewentualnie mogę ci zrobić ten skrypt, tylko musisz mi dokładnie wyjaśnić co chcesz osiągnąć.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, AudiIK napisał:

ale to nie ja napisalem skrypt..

...

Ja nie pytam ciebie czy to twój skrypt, czy też nie. Pytam co chcesz osiągnąć tym skryptem, do czego on ci jest potrzebny. Capiche?

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, AudiIK napisał:

Tak potrzebny mi, bo chce zbroje od lvla czyli jak zbroja ma nazwe Zbroja Lvl 4 jest na Lvl 4 jesli nie masz levelu 4 lub wiecej to poprostu ja nie ubierzesz. tak samo z butami spodniami i helmem.

zmienna lvl.%attacker% lub %player% itp

function checkArmor(p: player, i: item, t: text, int: integer):
	set {_item} to name of {_i}
	set {_item.} to {_i}
	clear {_item.}'s name
	if {_p} can hold {_item.} named "%{_item}%":
		give {_p} {_item.} named "%{_item}%"
	else:
		drop {_item.} named "%{_item}%"
	set {_p}'s helmet to air
	if {_text} is "helm":
		send "Helm: %{_item}%&c jest dostepny od poziomu &2%{_int}% " to {_p}
	if {_text} is "klata":
		send "Klata: %{_item}%&c jest dostepna od poziomu &2%{_int}% " to {_p}
	if {_text} is "spodnie":
		send "Spodnie: %{_item}%&c sa dostepne od poziomu &2%{_int}% " to {_p}
	if {_text} is "buty":
		send "Buty: %{_item}%&c sa dostepne od poziomu &2%{_int}% " to {_p}	

on inventory close:  
    if gamemode of player is survival:
        set {_h} to last character of uncolored name of player's helmet
        set {_k} to last character of uncolored name of player's chestplate
        set {_s} to last character of uncolored name of player's leggings
        set {_b} to last character of uncolored name of player's boots
        if {lvl.%player%} < ({_h} parsed as integer):
            checkArmor(player, player's helmet, "helm", {_h})
        if {lvl.%player%} < ({_k} parsed as integer):
            checkArmor(player, player's chestplate, "klata", {_k})
        if {lvl.%player%} < ({_s} parsed as integer):
            checkArmor(player, player's leggings, "spodnie", {_s})
        if {lvl.%player%} < ({_b} parsed as integer):
            checkArmor(player, player's boots, "buty", {_b})

Napisałem coś takiego, sprawdź czy zadziała.

EDIT:

Był mały błąd, poprawiłem.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

5 bledow, ale cos mi sie zdaje ze to przez to, kiedys mialem takie cos podobne funckje i pierwsze musialem wypisac te funkcje a potem wkleic ten skrypt

EDIT: ale nie jestem pewien

EDIT: moge pokazac tez screenshoty bledow

EDIT: po malym bledzie tak samo

EDIT: bardzo mozliwe ze jak bys wypisal all funkcje to by zadzialalo.

 

Edytowane przez AudiIK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...