Parczik 7 Opublikowano 16 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2020 Siema potrzebuję skryptu na włączanie się redstonowych lamp o 7:30AM w minecrafcie. Gdy jest godzina 7:30AM (19:30) lampy się włączają, a o 5:20 wyłączają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 16 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2020 5 minut temu, Parczik napisał: Siema potrzebuję skryptu na włączanie się redstonowych lamp o 7:30AM w minecrafcie. Gdy jest godzina 7:30AM (19:30) lampy się włączają, a o 5:20 wyłączają on place of redstone lamp: if {ustawianie::lamp::%player%} is true: add location of event-block to {lampy::redstone::nocne::*} on break of redstone lamp: if {lampy::redstone::nocne::*} contains location of event-block: remove location of event-block from {lampy::redstone::nocne::*} at 19:30: loop {lampy::redstone::nocne::*}: set block at loop-value to lit redstone lamp at 5:20: loop {lampy::redstone::nocne::*}: set block at loop-value to redstone lamp command /stawianielamp [<text>]: trigger: if player is not op: stop if {ustawianie::lamp::%player%} is not set: set {ustawianie::lamp::%player%} to false if arg 1 is "on" or "true": set {ustawianie::lamp::%player%} to true send "&aTeraz bedziesz ustawial lampy!" to player if arg 1 is "off" or "false": set {ustawianie::lamp::%player%} to false send "&cJuz nie bedziesz ustawial lamp!" to player Sprawdź czy zadziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Parczik 7 Opublikowano 16 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2020 6 minut temu, Kormic napisał: on place of redstone lamp: if {ustawianie::lamp::%player%} is true: add location of event-block to {lampy::redstone::nocne::*} on break of redstone lamp: if {lampy::redstone::nocne::*} contains location of event-block: remove location of event-block from {lampy::redstone::nocne::*} at 19:30: loop {lampy::redstone::nocne::*}: set block at loop-value to lit redstone lamp at 5:20: loop {lampy::redstone::nocne::*}: set block at loop-value to redstone lamp command /stawianielamp [<text>]: trigger: if player is not op: stop if {ustawianie::lamp::%player%} is not set: set {ustawianie::lamp::%player%} to false if arg 1 is "on" or "true": set {ustawianie::lamp::%player%} to true send "&aTeraz bedziesz ustawial lampy!" to player if arg 1 is "off" or "false": set {ustawianie::lamp::%player%} to false send "&cJuz nie bedziesz ustawial lamp!" to player Sprawdź czy zadziała. nie ma errorów ani nic, wszystko działa ale i tak lampy się nie zapalają o 19:30, a gdy ustawię włączoną ręcznie to nie zamienia się w zwykłą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 16 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2020 1 minutę temu, Parczik napisał: nie ma errorów ani nic, wszystko działa ale i tak lampy się nie zapalają o 19:30, a gdy ustawię włączoną ręcznie to nie zamienia się w zwykłą Zapomniałem dać parę słów wyjaśnienia. Jeśli myślałeś, że jest sposób, aby wykryć wszystkie redstone lampy, to niestety, ale to wymagałoby "skanu" mapy, a to by najprawdopodobniej spowodowało crash serwera. Dlatego musisz użyć komendy w tym skrypcie, aby włączyć sobie stawianie lamp nocnych, te, które były wcześniej postawione, nie będą zmieniane przez skrypt. Więc po prostu musisz znaleźć wszystkie lampy, włączyć sobie komendą opcję stawiania lamp nocnych i zamieniasz wszystkie stare na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Parczik 7 Opublikowano 16 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2020 Teraz, Kormic napisał: Zapomniałem dać parę słów wyjaśnienia. Jeśli myślałeś, że jest sposób, aby wykryć wszystkie redstone lampy, to niestety, ale to wymagałoby "skanu" mapy, a to by najprawdopodobniej spowodowało crash serwera. Dlatego musisz użyć komendy w tym skrypcie, aby włączyć sobie stawianie lamp nocnych, te, które były wcześniej postawione, nie będą zmieniane przez skrypt. Więc po prostu musisz znaleźć wszystkie lampy, włączyć sobie komendą opcję stawiania lamp nocnych i zamieniasz wszystkie stare na nowe. tylko, że nie stawiałem wcześniej żadnych lamp, a te postawione po wpisaniu komendy i tak nie świecą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 323 Opublikowano 16 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2020 (edytowane) on place of redstone lamp: if {ustawianielamp::%player%} is true: add location of event-block to {lampy::redstone::nocne::*} on break of redstone lamp: if {lampy::redstone::nocne::*} contains location of event-block: remove location of event-block from {lampy::redstone::nocne::*} at 19:30: loop {lampy::redstone::nocne::*}: activate block at loop-value at 5:20: loop {lampy::redstone::nocne::*}: deactivate block at loop-value command /stawianielamp [<text>]: permission: skript.stawianielamp trigger: if {ustawianielamp::%player%} is not set: set {ustawianielamp::%player%} to true send "&aTeraz bedziesz ustawial lampy!" to player\ else: clear {ustawianielamp::%player%} send "&cJuz nie bedziesz ustawial lamp!" to player Edytowane 16 sierpnia 2020 przez Helios1993 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 16 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2020 15 minut temu, Parczik napisał: tylko, że nie stawiałem wcześniej żadnych lamp, a te postawione po wpisaniu komendy i tak nie świecą on place of redstone lamp: if {ustawianie::lamp::%player%} is true: add location of event-block to {lampy::redstone::nocne::*} send "&aUstawiles lampe!" to player on break of redstone lamp: if {lampy::redstone::nocne::*} contains location of event-block: if {ustawianie::lamp::%player%} is true: remove location of event-block from {lampy::redstone::nocne::*} send "&aUsunales lampe!" to player else: cancel event send "&cMusisz wlaczyc tryb stawiania lamp!" to player at 19:30: loop {lampy::redstone::nocne::*}: set block at location at loop-value to lit redstone lamp at 5:20: loop {lampy::redstone::nocne::*}: set block at location at loop-value to unlit redstone lamp command /stawianielamp [<text>]: trigger: if player is not op: stop if {ustawianie::lamp::%player%} is not set: set {ustawianie::lamp::%player%} to false if arg 1 is "on" or "true": set {ustawianie::lamp::%player%} to true send "&aTeraz bedziesz ustawial lampy!" to player if arg 1 is "off" or "false": set {ustawianie::lamp::%player%} to false send "&cJuz nie bedziesz ustawial lamp!" to player Sprawdź jeszcze ewentualnie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Parczik 7 Opublikowano 16 sierpnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2020 4 godziny temu, Kormic napisał: on place of redstone lamp: if {ustawianie::lamp::%player%} is true: add location of event-block to {lampy::redstone::nocne::*} send "&aUstawiles lampe!" to player on break of redstone lamp: if {lampy::redstone::nocne::*} contains location of event-block: if {ustawianie::lamp::%player%} is true: remove location of event-block from {lampy::redstone::nocne::*} send "&aUsunales lampe!" to player else: cancel event send "&cMusisz wlaczyc tryb stawiania lamp!" to player at 19:30: loop {lampy::redstone::nocne::*}: set block at location at loop-value to lit redstone lamp at 5:20: loop {lampy::redstone::nocne::*}: set block at location at loop-value to unlit redstone lamp command /stawianielamp [<text>]: trigger: if player is not op: stop if {ustawianie::lamp::%player%} is not set: set {ustawianie::lamp::%player%} to false if arg 1 is "on" or "true": set {ustawianie::lamp::%player%} to true send "&aTeraz bedziesz ustawial lampy!" to player if arg 1 is "off" or "false": set {ustawianie::lamp::%player%} to false send "&cJuz nie bedziesz ustawial lamp!" to player Sprawdź jeszcze ewentualnie to. Dalej nic, żaden z skryptów podanych powyżej nie sprawia, że lampy zaczynają świecić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kormic 1 824 Opublikowano 16 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2020 19 minut temu, Parczik napisał: Dalej nic, żaden z skryptów podanych powyżej nie sprawia, że lampy zaczynają świecić Potestowałem i doszedłem do wniosku, że problem nie leży w skrypcie, a w samym ustawianiu bloku, mianowicie ustawia lampę, ale ona od razu gaśnie ze względu na brak źródła zasilania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 323 Opublikowano 17 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2020 16 godzin temu, Helios1993 napisał: on place of redstone lamp: if {ustawianielamp::%player%} is true: add location of event-block to {lampy::redstone::nocne::*} on break of redstone lamp: if {lampy::redstone::nocne::*} contains location of event-block: remove location of event-block from {lampy::redstone::nocne::*} at 19:30: loop {lampy::redstone::nocne::*}: activate block at loop-value at 5:20: loop {lampy::redstone::nocne::*}: deactivate block at loop-value command /stawianielamp [<text>]: permission: skript.stawianielamp trigger: if {ustawianielamp::%player%} is not set: set {ustawianielamp::%player%} to true send "&aTeraz bedziesz ustawial lampy!" to player\ else: clear {ustawianielamp::%player%} send "&cJuz nie bedziesz ustawial lamp!" to player To powinno zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 17 sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2020 (edytowane) command /lamp [<text>]: trigger: if arg is "on": loop {lampy::*}: turnon(loop-value) set {lamp::%loop-value%} to true stop if arg is "off": loop {lampy::*}: set block at loop-value to redstone lamp set {lamp::%loop-value%} to false stop if target block is not redstone lamp: send "Blok musi byc lampa!" stop if arg is "add": turnon(location of target block) set {lamp::%location of target block%} to true add location of target block to {lampy::*} send "Poprawnie dodano lampe!" stop if arg is "remove": clear {lamp::%location of target block%} remove location of target block from {lampy::*} send "Poprawnie usunieto lampe!" set target block to redstone lamp stop if arg is "clear": clear {lamp::*} and {lampy::*} send "Usunieto wszystkie lampy!" at 19:30: loop {lampy::*}: turnon(loop-value) #activate block at loop-value set {lamp::%loop-value%} to true at 5:20: loop {lampy::*}: set block at loop-value to redstone lamp set {lamp::%loop-value%} to false on block physics: if event-block is active redstone lamp: {lamp::%location of event-block%} is true cancel event Edytowane 17 sierpnia 2020 przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Parczik 7
Siema potrzebuję skryptu na włączanie się redstonowych lamp o 7:30AM w minecrafcie.
Gdy jest godzina 7:30AM (19:30) lampy się włączają, a o 5:20 wyłączają
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
10 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.