Skocz do zawartości
  • 0

skrypt na npc


RediQ
 Udostępnij

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
54 minuty temu, RediQ napisał:

szukam skryptu na npc. W sensie ze chce zeby tak wygladala komenda

/npc [nazwa moba] [ilosc zycia] [ilosc damage]

bedzie to komenda pod rpg

nastepnie sie spawnuje wybrany typ moba

Zrobiłem dla ciebie dwie wersje:

1. Do tej potrzeba dodatku obsługującego NBT (np. SkBee, SkNBeeT, itp.):

command /npc <entity> <integer> <integer>:
	trigger:
		spawn a arg 1 at location of the player
		set last spawned entity's max health to arg 2
		add "{Attributes:[{Name:generic.attackDamage,Base:%arg 3%}]}" to last spawned entity's nbt

2. Tutaj wystarczy sam Skript:

command /npc <entity> <integer> <integer>:
	trigger:
		execute player command "/summon %arg 1% ~ ~1 ~ {Attributes:[{Name:generic.maxHealth,Base:%arg 2%},{Name:generic.attackDamage,Base:%arg 3%}]}"

Proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 godzin temu, Kormic napisał:

Zrobiłem dla ciebie dwie wersje:

1. Do tej potrzeba dodatku obsługującego NBT (np. SkBee, SkNBeeT, itp.):

command /npc <entity> <integer> <integer>:
	trigger:
		spawn a arg 1 at location of the player
		set last spawned entity's max health to arg 2
		add "{Attributes:[{Name:generic.attackDamage,Base:%arg 3%}]}" to last spawned entity's nbt

2. Tutaj wystarczy sam Skript:

command /npc <entity> <integer> <integer>:
	trigger:
		execute player command "/summon %arg 1% ~ ~1 ~ {Attributes:[{Name:generic.maxHealth,Base:%arg 2%},{Name:generic.attackDamage,Base:%arg 3%}]}"

Proszę.

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...