Skocz do zawartości
  • 0

Nowa linia w lore


Qotrek
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam taki kod:

on load:
	loop (yaml nodes "items" from file {@fileReplace}):
		set {bPoints::replaceGui::%loop-value%::lore::*} to yaml list "items.%loop-value%.lore" from file {@fileReplace}
command /s [<text>]:
	trigger:
		loop {bPoints::replaceGui::open::*}:
			set {_lore} to join {bPoints::replaceGui::%loop-value%::lore::*} with "%nl%"
			set {_lore} to "%{_lore}%".replace("{KOSZT}", "%{bPoints::replaceGui::%loop-value%::cost}%")
			format gui slot ({bPoints::replaceGui::%loop-value%::slot} parsed as integer) of {_player} with ({bPoints::replaceGui::%loop-value%::item} parsed as itemtype) named colored {bPoints::replaceGui::%loop-value%::name} with lore colored {_lore} to run function bReplacePoints({_player}, loop-value)
			add loop-value to {bPoints::replaceGui::open::*}

i mam pytanie jak zrobić żeby robiły się nowe lnie, próbowałem dużo rzeczy i niestety bez skutecznie.

Edytowane przez Qotrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 minuty temu, Qotrek napisał:

Witam mam taki kod:

			set {_lore} to join {bPoints::replaceGui::%loop-value%::lore::*} with "%nl%"
			set {_lore} to "%{_lore}%".replace("{KOSZT}", "%{bPoints::replaceGui::%loop-value%::cost}%")
			format gui slot ({bPoints::replaceGui::%loop-value%::slot} parsed as integer) of {_player} with ({bPoints::replaceGui::%loop-value%::item} parsed as itemtype) named colored {bPoints::replaceGui::%loop-value%::name} with lore colored {_lore} to run function bReplacePoints({_player}, loop-value)

i mam pytanie jak zrobić żeby robiły się nowe lnie, próbowałem dużo rzeczy i niestety bez skutecznie.

Są 3 możliwości:

1.

set slot 1 of player's current inventory to wool named "Welna" with lore "1. linia||2. linia||3. linia"

2.

set slot 1 of player's current inventory to wool named "Welna" with lore "1. linia" and "2. linia" and "3. linia"

3. Tutaj na pewno SkQuery potrzebne:

set slot 1 of player's current inventory to wool named "Welna" with lore "1. linia%nl%2. linia%nl%3. linia"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, Kormic napisał:

Są 3 możliwości:

1.

set slot 1 of player's current inventory to wool named "Welna" with lore "1. linia||2. linia||3. linia"

2.

set slot 1 of player's current inventory to wool named "Welna" with lore "1. linia" and "2. linia" and "3. linia"

3. Tutaj na pewno SkQuery potrzebne:

set slot 1 of player's current inventory to wool named "Welna" with lore "1. linia%nl%2. linia%nl%3. linia"

 

  

Teraz, Helios1993 napisał:

... with lore "1", "2" and "3"

 

Edytowałem post(dodałem większą część kodu)

nie chce zmieniać formatowania slotu tylko ustawienie {_lore}

Edytowane przez Qotrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, Qotrek napisał:

działa tylko chciałbym aby ze wzrostem wielkości listy {_lore} dodawało kolejną to linię w lore przedmiotu

Spróbuj może tak: 'loop (size of {lista::*}) times: set the line loop-number of item to "%loop-value%".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, xMuffionex napisał:

Nie wiem czy o to chodzi.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Z tego co wiem  " II " nie jest wspierane powyżej wersji 1.8

 

edit: przynajmniej mi na 1.9.4 nie działa

Edytowane przez Qotrek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Qotrek napisał:

poradników na forum jest dużo ;) 

więc jeżeli chcesz pomóc to podaj jaki :) 

Dobra, pokaż obecny rezultat w grze i będę wiedział co konkretnie chcesz osiągnąć.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
17 minut temu, Qotrek napisał:

W grze:

txtv4yA.png

W configu:

items:
  sila:
    lore:
      - '&7Koszt: &6{KOSZT}'
      - '&7Kliknij, aby &6wymienic!'

 

Czyli tak jak myślałem. Daj mi chwilę, napiszę jak to według mnie powinno wyglądać.

EDIT:

Nie wiem szczerze czy to zadziała, nie wiedziałem jak wstawić jedną linijkę z funkcją, więc dałem ją jako komentarz.

on load:
	loop (yaml nodes "items" from file {@fileReplace}):
		set {bPoints::replaceGui::%loop-value%::lore::*} to yaml list "items.%loop-value%.lore" from file {@fileReplace}
command /s [<text>]:
	trigger:
		loop {bPoints::replaceGui::open::*}:
			set {_item} to {bPoints::replaceGui::%loop-value%::item} named colored {bPoints::replaceGui::%loop-value%::name}
			set {_num} to 1
			loop {bPoints::replaceGui::%loop-value%::lore::*}:
				set line {_num} of {_item}'s lore to colored loop-value-2
				add 1 to {_num}
			#set {_lore} to "%{_lore}%".replace("{KOSZT}", "%{bPoints::replaceGui::%loop-value%::cost}%")
			set slot ({bPoints::replaceGui::%loop-value%::slot} parsed as integer) of {_player}'s current inventory to {_item}
			add loop-value to {bPoints::replaceGui::open::*}

 

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...