Skocz do zawartości
  • 0

Składnia do komendy magia


Shateq
 Udostępnij

Pytanie

Witam, napisałem to, lecz nie mam pomysłu jak można dodać tam drugi argument "number", tak to komenda give ale w wydaniu gadżetów które chcę dodać na serwer - sam to skonfiguruję, nie pisałem skryptów przez dwa lata, proszę o pomoc.

command /magia [<text>] [<number>]:
	aliases: magic
	trigger: 
		if arg is empty:
			send "{@logo}"
			send "Dostepne komendy:"
			send "<command:/magia flash>&5/magia &6flash - magia teleportacji"
			send "<command:/magia slowball>&5/magia &bslowball - spowalniajace sniezki."
			send "<command:/magia fireball>&5/magia &cfireball - rzucane kule ognia."
			send "<command:/magia pajeczyna>&5/magia &7pajeczyna - miotana pajeczyna."
			send "<command:/magia thorhammer>&5/magia &ethorhammer - mlot Thora"
			send "<command:/magia goldenhead>&5/magia &6goldenhead - zlote glowki" to player
			send "{@line}"
		if arg 1 is "flash":
			give player 1 blaze rod
		if arg 1 is "slowball":
			give player 1 snowball
		if arg 1 is "fireball":
			give player 1 of fire charge
		if arg 1 is "pajeczyna":
			give player 1 cobweb
		if arg 1 is "thorhammer":
			give player 1 golden axe named "&e&bThor &8&bHammer"
		if arg 1 is "goldenhead":
			give player 1 head 

Wiem, to nie ma prawa działać, właśnie proszę o naprawę skryptu, nie mam pieniędzy ;-; Ale mogę dodać wam repkę.

Chodzi o to, by po napisaniu komendy /magia pokazywała by się ta informacja, a po napisaniu przedmiotu bez liczby (arg 1) dawało jeden taki, z liczbą tyle ile wynosi liczba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, 21Shadow_ napisał:

Witam, napisałem to, lecz nie mam pomysłu jak można dodać tam drugi argument "number", tak to komenda give ale w wydaniu gadżetów które chcę dodać na serwer - sam to skonfiguruję, nie pisałem skryptów przez dwa lata, proszę o pomoc.

command /magia [<text>] [<number>]:
	aliases: magic
	trigger: 
		if arg is empty:
			send "{@logo}"
			send "Dostepne komendy:"
			send "<command:/magia flash>&5/magia &6flash - magia teleportacji"
			send "<command:/magia slowball>&5/magia &bslowball - spowalniajace sniezki."
			send "<command:/magia fireball>&5/magia &cfireball - rzucane kule ognia."
			send "<command:/magia pajeczyna>&5/magia &7pajeczyna - miotana pajeczyna."
			send "<command:/magia thorhammer>&5/magia &ethorhammer - mlot Thora"
			send "<command:/magia goldenhead>&5/magia &6goldenhead - zlote glowki" to player
			send "{@line}"
		if arg 1 is "flash":
			give player 1 blaze rod
		if arg 1 is "slowball":
			give player 1 snowball
		if arg 1 is "fireball":
			give player 1 of fire charge
		if arg 1 is "pajeczyna":
			give player 1 cobweb
		if arg 1 is "thorhammer":
			give player 1 golden axe named "&e&bThor &8&bHammer"
		if arg 1 is "goldenhead":
			give player 1 head 

Wiem, to nie ma prawa działać, właśnie proszę o naprawę skryptu, nie mam pieniędzy ;-; Ale mogę dodać wam repkę.

Chodzi o to, by po napisaniu komendy /magia pokazywała by się ta informacja, a po napisaniu przedmiotu bez liczby (arg 1) dawało jeden taki, z liczbą tyle ile wynosi liczba.

Myślę, że chodziło ci o coś takiego:

command /magia [<text>] [<integer=1>]:
	trigger:
		if arg 1 is "flash":
			give player arg 2 of blaze rod

Proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
14 minut temu, 21Shadow_ napisał:

Dobra, a gdyby argumentów nie wypełniono? Czyli argument 1 byłby pusty to wyświetla się sama komenda, a argument 2 pusty - daje jeden taki przedmiot.

Od pierwszego jest 'usage:' (nad 'trigger:'), a drugie już zrobiłem, domyślna wartość przy niewypełnieniu wynosi 1.

Edytowane przez Kormic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...