Skocz do zawartości
  • 0

Zablokowanie Konkretnych Komend Podczas PVP


nitolar
 Udostępnij

Pytanie

Witam tak jak jest napisane w tytule potrzebuje zablokowania komendy podczas PVP ponieważ ostatnio napisałem taki prosty skrypt

options:
#   <opcja>: <x>, <y>, <z>
    PVP: 490 81 -438


command /pvpspawn:
    trigger:
        if player's world is "PVP":
            execute console command "/tp %player% {@PVP}"
            send "Przeniesiono cię na spawn PVP"
        else:
            send "Nie ma cię w świecie do PVP"

I chcę zablokować możliwość tp na spawn (blokada ma trwać 15 sekund) podczas walki (najlepiej by było jak by to działało na konkretny świat o nazwie PVP) ale nie wiem jak to zrobić z góry dziękuje za pomoc :) i mam jeszcze małą prośbę czy można by było zrobić tak by czas blokady komendy wyświetlał się na np bossbar lub actionbar.

Jak zostaną użyte jakieś dodatki do skryptów to proszę mi powiedzieć jakie bo nie mam wszystkich zainstalowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
4 minuty temu, Meffak napisał:

Nie wiem czy dokładnie o to chodziło ale skleiłem dwa skrypty i wyszedł kod, nie testowałem ale raczej powinno wszystko śmigać.

 

Skrypt raczej będzie działał teraz nie mogę sprawdzić ale chodziło mi o to żeby ten antylogout działał tylko w tym świecie PVP a nie na wszystkich światach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Podmień

on damage:
    if player's world is "PVP":
        if attacker is player:
           if victim is player:
               if {antylogout::%victim%} is not set:
                    send "&cJestes podczas walki! Nie logaj!" to victim
                    send "&cJestes podczas walki! Nie logaj!" to attacker
                set {antylogout::%victim%} to 15
                set {antylogout::%attacker%} to 15

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	time: 15
	cmds: "helpop" or "msg" or "m" or "r" or "efekty" or "tell"
on damage of player:
	if {AntyLogaut::%victim%} is not set:
		set {AntyLogaut::%victim%} to {@time}
		send "&cJestes podczas walki!" to victim
		while {AntyLogaut::%victim%} is set:
			if {AntyLogaut::%victim%} > 0:
				set action bar of victim to "&7AntyLogaut: &c%{AntyLogaut::%victim%}%&cs"
				wait 1 second
				remove 1 from {AntyLogaut::%victim%}
			else:
				send "&aSkonczyles Walczyc!" to victim
				set action bar of victim to "&7AntyLogaut: &aSkonczyles walczyc"
				delete {AntyLogaut::%victim%}
		stop
	set {AntyLogaut::%victim%} to {@time}
	set action bar of victim to "&7AntyLogaut: &c%{AntyLogaut::%victim%}%&cs"
on quit:
	if {AntyLogaut::%player%} is set:
		delete {AntyLogaut::%player%}
		kill player
		send "&c%player% wylogowal sie podczas walki!" to all players
on join:
	delete {AntyLogaut::%player%}
on death of player:
	if {AntyLogaut::%victim%} is set:
		delete {AntyLogaut::%victim%}
on command:
	if {AntyLogaut::%player%} is set:
		if command is not {@cmds}:
			cancel event
			send "&cNie mozesz uzywac tej komendy podczas walki! &c(&6%command%&c)"

skRayFall

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, xAxee napisał:
options:
	time: 15
	cmds: "helpop" or "msg" or "m" or "r" or "efekty" or "tell"
on damage of player:
	if {AntyLogaut::%victim%} is not set:
		set {AntyLogaut::%victim%} to {@time}
		send "&cJestes podczas walki!" to victim
		while {AntyLogaut::%victim%} is set:
			if {AntyLogaut::%victim%} > 0:
				set action bar of victim to "&7AntyLogaut: &c%{AntyLogaut::%victim%}%&cs"
				wait 1 second
				remove 1 from {AntyLogaut::%victim%}
			else:
				send "&aSkonczyles Walczyc!" to victim
				set action bar of victim to "&7AntyLogaut: &aSkonczyles walczyc"
				delete {AntyLogaut::%victim%}
		stop
	set {AntyLogaut::%victim%} to {@time}
	set action bar of victim to "&7AntyLogaut: &c%{AntyLogaut::%victim%}%&cs"
on quit:
	if {AntyLogaut::%player%} is set:
		delete {AntyLogaut::%player%}
		kill player
		send "&c%player% wylogowal sie podczas walki!" to all players
on join:
	delete {AntyLogaut::%player%}
on death of player:
	if {AntyLogaut::%victim%} is set:
		delete {AntyLogaut::%victim%}
on command:
	if {AntyLogaut::%player%} is set:
		if command is not {@cmds}:
			cancel event
			send "&cNie mozesz uzywac tej komendy podczas walki! &c(&6%command%&c)"

skRayFall

Skrypt działa ale czy można by było zrobić tak by działał tylko w konkretnym świecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...