jogurcik122pl 10 Opublikowano 1 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 (edytowane) Jak dodać lore do skryptu w wersji na 1.12.2 ? Edytowane 28 czerwca 2020 przez Wojciu Zmniejszam czcionkę. Notatka dodana przez Wojciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 1 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 with lore "lore" przeglądarka nie gryzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 1 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 @bludis gryzie bo nie działa próbowałem with lore "coś||coś||coś" i próbowałem with lore "cos" and "coś" i efekt masz tutaj: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! on script load: register new shaped recipe for hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "lore" using stone, stone, stone, stone, diamond, stone, stone, stone, stone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 1 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 Masz skQuery? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 1 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 (edytowane) @bludisSkQuery-4.1.2, skRayFall+v1.9.20 oraz Script 2.2-dev37c nie orientuje się jeszcze w tych nowych wersjach nw czy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! jest potrzebny czy jakiś jego nowy zamiennik @bludis jakieś pomysły jak to naprawić ? Bo potrzebuję tego w sumie na wczoraj Dzięki za brak pomocy świetne forum Edytowane 1 czerwca 2020 przez jogurcik122pl Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jejosek 3 Opublikowano 1 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 @jogurcik122plpo co się tak denerwować? Nie każdy ma czas na już Ci odpowiedzieć... Jeśli masz wszystkiego aktualne wersje powinno działać Spróbuj ewentualnie setlore "lore" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 1 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 (edytowane) @jejosek również nie działa: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!, trochę wyżej masz czego używam Edytowane 1 czerwca 2020 przez jogurcik122pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tymekd 149 Opublikowano 1 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 give 1 of stone named "Nazwa" with lore "To jest lore ;P" to player masz tu przykład użycia lore a aby ustawić lore np. przedmiotowi w ręce tak: set lore of player's tool to "Nowe lore przedmiotu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 1 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 (edytowane) @Tymekd Jak zastosować to tutaj ? Bo tak jak jest teraz wywala błędy on break of stone: {SmartStone.%event-block%} is true: player is holding gold pickaxe: set {SmartStone.%event-block%} to false send "&8» &cUsunales generator stone!" player can hold 1 emerald ore: give 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE" to the player player doesn't have enough space for 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE": drop 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE" else: wait 0.9 second set the event-block to stone stop on place of emerald ore: if tool is emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE": send "&8» &aPostawiles generator stone! &7(Zniszczysz go zlotym kilofem)" set {SmartStone.%event-block%} to true wait 1 tick set event-block to stone stop on script load: register new shaped recipe for emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE" using stone, stone, stone, stone, emerald, stone, stone, stone, stone Edytowane 2 czerwca 2020 przez xAxee Wstawiam w code Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tymekd 149 Opublikowano 1 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 1 minutę temu, jogurcik122pl napisał: @Tymekd Jak zastosować to tutaj ? Bo tak jak jest teraz wywala błędy on break of stone: {SmartStone.%event-block%} is true: player is holding gold pickaxe: set {SmartStone.%event-block%} to false send "&8» &cUsunales generator stone!" player can hold 1 emerald ore: give 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE" to the player player doesn't have enough space for 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE": drop 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE" else: wait 0.9 second set the event-block to stone stop on place of emerald ore: if tool is emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE": send "&8» &aPostawiles generator stone! &7(Zniszczysz go zlotym kilofem)" set {SmartStone.%event-block%} to true wait 1 tick set event-block to stone stop on script load: register new shaped recipe for emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE" using stone, stone, stone, stone, emerald, stone, stone, stone, stone ale zaznacz gdzie ja ci to mam wstawić bo jasnowidzem nie jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 1 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Tymekd 149 Opublikowano 1 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 (edytowane) [01:56:40 ERROR]: '1 end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem"' can't be added to a player because the former is neither an item type, an in to nie jest item musi być 1 of end stone 01:56:40 ERROR]: can't understand this condition: 'player doesn't have enough space for 1 end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem"' (craftingi.sk, line 11: player doesn't have enough space for 1 end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem":') [01:56:40 ERROR]: Can't compare a slot with 'end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem"' (craftingi.sk, line 18: if tool is end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem":') [01:56:40 ERROR]: Can't understand this condition/effect: register new shaped recipe for end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem" using redstone, iron ingot, redstone, iron ingot, stone, iron ingot, redstone, piston base, redstone (craftingi.sk, line 25: register new shaped recipe for end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem" using redstone, iron ingot, redstone, iron ingot, stone, iron ingot, redstone, piston base, redstone') [01:56:40 ERROR]: ': &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!"' is not a valid item data (craftingi.sk, line 31: register new shaped recipe for enchantment table named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby wykopac||&7dziure do bedrocka.||&4&lUWAGA: &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!" using diamond block, diamond block, diamond block, diamond block, diamond pickaxe, diamond block, diamond block, diamond block, diamond block') [01:56:40 ERROR]: ': &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!"' is not a valid item data (craftingi.sk, line 34: if player's tool is enchantment table named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby wykopac||&7dziure do bedrocka.||&4&lUWAGA: &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!":') [01:56:41 ERROR]: ': &cSlup generuje sie na max 100 kratek!"' is not a valid item data (craftingi.sk, line 43: register new shaped recipe for enchantment table named "&6&lBOYFARMER" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie slup obsydianu.||&4&lUWAGA: &cSlup generuje sie na max 100 kratek!" using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, diamond pickaxe, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian') [01:56:41 ERROR]: ': &cSlup generuje sie na max 100 kratek!"' is not a valid item data (craftingi.sk, line 46: if player's tool is enchantment table named "&6&lBOYFARMER" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal Brak dodatków i jest napisane co jest źle, nie poprawie ci kodu bo jestem na tel ale widze że masz jakieś space for 1 end stone nie ma takiego czegoś zloopuj eq gracza i wtedy sprawdź czy ma miejsce Edytowane 30 czerwca 2020 przez Wojciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 jogurcik122pl 10 Opublikowano 1 czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 a poprawił byś mi to później proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xdzikuu 42 Opublikowano 1 czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 czerwca 2020 Zamień w lore "Wiadomość1||wiadomosć2" na "Wiadomość" and "Wiadomość2" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
jogurcik122pl 10
Jak dodać lore do skryptu w wersji na 1.12.2 ?
Edytowane przez WojciuZmniejszam czcionkę.
Notatka dodana przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.