Skocz do zawartości
  • 0

LORE


jogurcik122pl

Pytanie

13 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@bludis gryzie bo nie działa próbowałem with lore "coś||coś||coś" i próbowałem with lore "cos" and "coś" i efekt masz tutaj: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

on script load:
        register new shaped recipe for hopper named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "lore" using stone, stone, stone, stone, diamond, stone, stone, stone, stone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@bludisSkQuery-4.1.2skRayFall+v1.9.20 oraz  Script 2.2-dev37c

 

nie orientuje się jeszcze w tych nowych wersjach nw czy Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! jest potrzebny czy jakiś jego nowy zamiennik 

 

@bludis jakieś pomysły jak to naprawić ? Bo potrzebuję tego w sumie na wczoraj 

 

Dzięki za brak pomocy :/ świetne forum 

Edytowane przez jogurcik122pl
xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Tymekd Jak zastosować to tutaj ? Bo tak jak jest teraz wywala błędy

on break of stone:
    {SmartStone.%event-block%} is true:
        player is holding gold pickaxe:
            set {SmartStone.%event-block%} to false
            send "&8» &cUsunales generator stone!"
            player can hold 1 emerald ore:
                give 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE"  to the player
            player doesn't have enough space for 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE":
                drop 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE"
        else:
            wait 0.9 second
            set the event-block to stone
            stop
on place of emerald ore:
    if tool is emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE":
        send "&8» &aPostawiles generator stone! &7(Zniszczysz go zlotym kilofem)"
        set {SmartStone.%event-block%} to true
        wait 1 tick
        set event-block to stone
        stop
on script load:
    register new shaped recipe for emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE" using stone, stone, stone, stone, emerald, stone, stone, stone, stone

 

Edytowane przez xAxee
xAxee

Wstawiam w code

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, jogurcik122pl napisał:

@Tymekd Jak zastosować to tutaj ? Bo tak jak jest teraz wywala błędy

on break of stone:
    {SmartStone.%event-block%} is true:
        player is holding gold pickaxe:
            set {SmartStone.%event-block%} to false
            send "&8» &cUsunales generator stone!"
            player can hold 1 emerald ore:
                give 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE"  to the player
            player doesn't have enough space for 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE":
                drop 1 emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE"
        else:
            wait 0.9 second
            set the event-block to stone
            stop
on place of emerald ore:
    if tool is emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE":
        send "&8» &aPostawiles generator stone! &7(Zniszczysz go zlotym kilofem)"
        set {SmartStone.%event-block%} to true
        wait 1 tick
        set event-block to stone
        stop
on script load:
    register new shaped recipe for emerald ore named "&a&lGENERATOR STONE" using stone, stone, stone, stone, emerald, stone, stone, stone, stone

ale zaznacz gdzie ja ci to mam wstawić bo jasnowidzem nie jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

[01:56:40 ERROR]: '1 end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem"' can't be added to a player because the former is neither an item type, an in

to nie jest item musi być 1 of end stone

 

01:56:40 ERROR]: can't understand this condition: 'player doesn't have enough space for 1 end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem"' (craftingi.sk, line 11: player doesn't have enough space for 1 end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem":')
[01:56:40 ERROR]: Can't compare a slot with 'end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem"' (craftingi.sk, line 18: if tool is end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem":')
[01:56:40 ERROR]: Can't understand this condition/effect: register new shaped recipe for end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem" using redstone, iron ingot, redstone, iron ingot, stone, iron ingot, redstone, piston base, redstone (craftingi.sk, line 25: register new shaped recipe for end stone named "&e&lGENERATOR STONE" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie stone.||&7Generator zniszczysz zlotym kilofem" using redstone, iron ingot, redstone, iron ingot, stone, iron ingot, redstone, piston base, redstone')
[01:56:40 ERROR]: ': &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!"' is not a valid item data (craftingi.sk, line 31: register new shaped recipe for enchantment table named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby wykopac||&7dziure do bedrocka.||&4&lUWAGA: &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!" using diamond block, diamond block, diamond block, diamond block, diamond pickaxe, diamond block, diamond block, diamond block, diamond block')
[01:56:40 ERROR]: ': &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!"' is not a valid item data (craftingi.sk, line 34: if player's tool is enchantment table named "&b&lKOPACZ FOSY" with lore "&7Postaw na ziemi aby wykopac||&7dziure do bedrocka.||&4&lUWAGA: &cAuto Fosa kopie maksymalnie 100 kratek!":')
[01:56:41 ERROR]: ': &cSlup generuje sie na max 100 kratek!"' is not a valid item data (craftingi.sk, line 43: register new shaped recipe for enchantment table named "&6&lBOYFARMER" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal sie slup obsydianu.||&4&lUWAGA: &cSlup generuje sie na max 100 kratek!" using obsidian, obsidian, obsidian, obsidian, diamond pickaxe, obsidian, obsidian, obsidian, obsidian')
[01:56:41 ERROR]: ': &cSlup generuje sie na max 100 kratek!"' is not a valid item data (craftingi.sk, line 46: if player's tool is enchantment table named "&6&lBOYFARMER" with lore "&7Postaw na ziemi aby||&7wygenerowal

 

Brak dodatków i jest napisane co jest źle, nie poprawie ci kodu bo jestem na tel ale widze że masz jakieś space for 1 end stone nie ma takiego czegoś zloopuj eq gracza i wtedy sprawdź czy ma miejsce

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...