cupxz 3 Opublikowano 13 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2020 Witam to znowu ja mam znowu problem z tym gui a, mianowicie nie chce mi się otworzyć to drugie gui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 mkko120 1 Opublikowano 13 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2020 (edytowane) a logi z konsoli dałbyś? i jakich pluginów używasz? Edytowane 13 maja 2020 przez mkko120 cupxz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cupxz 3 Opublikowano 13 maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 maja 2020 (edytowane) W dniu 13.05.2020 o 10:27, mkko120 napisał: a logi z konsoli dałbyś? i jakich pluginów używasz? Edytowane 15 lipca 2020 przez Wojciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Helios1993 325 Opublikowano 13 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2020 1. nie używaj format slot 2. wywal pexa cupxz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 CountingDogs 131 Opublikowano 13 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2020 16 minut temu, Helios1993 napisał: 1. nie używaj format slot 2. wywal pexa Jak chce pexa to niech zostawi pexa... Ponadto odpowiadasz nie na temat zaczynając z Pexem... Co do tematu; format slotem nie otworzysz następnego okna, dlatego spróbuj to: command /test: trigger: open chest with 1 row named "Test" to player set slot 0 of current inventory of player to wooden sword stop on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "Test": if clicked slot is 0: close player's inventory open chest with 1 row named "Test 2" to player set slot 0 of current inventory of player to stone sword named "Cos tam" cancel event if inventory name of current inventory of player is "Test 2": if clicked slot is 0: #Kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 nwse 131 Opublikowano 13 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2020 dodaj wait 5 ticks przed każdym otwarciem inventory jeśli już używasz format slota, cupxz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 cupxz 3 Opublikowano 13 maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 maja 2020 2 godziny temu, CountingDogs napisał: Jak chce pexa to niech zostawi pexa... Ponadto odpowiadasz nie na temat zaczynając z Pexem... Co do tematu; format slotem nie otworzysz następnego okna, dlatego spróbuj to: command /test: trigger: open chest with 1 row named "Test" to player set slot 0 of current inventory of player to wooden sword stop on inventory click: if inventory name of current inventory of player is "Test": if clicked slot is 0: close player's inventory open chest with 1 row named "Test 2" to player set slot 0 of current inventory of player to stone sword named "Cos tam" cancel event if inventory name of current inventory of player is "Test 2": if clicked slot is 0: #Kod Działa dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 13 maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 maja 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
cupxz 3
Witam to znowu ja mam znowu problem z tym gui a, mianowicie nie chce mi się otworzyć to drugie gui
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi