Skocz do zawartości
  • 0

Skript na zombie/czas


hajlabajla
 Udostępnij

Pytanie

15 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Na zombie (jak coś nie sprawdzane)

options:
    minx: 10 #minimalne koordynaty X
    maxx: 10 #maksymalne koordynaty X
    zmin: 10 #minimalne koordynaty z
    zmax: 10 #maksymalne koordynaty z
every 10 seconds:
    set {_x} to random integer between {@minx} and {@maxx}
    set {_y} to 256
    set {_z} to random integer between {@zmin} and {@zmax}
    set {zombie.god} to true
    spawn zombie at {_x} and {_y} and {_z}
on damage:
    if victim is zombie:
        if {zombie.god} is true:
            cancel event
            delete {zombie.god}
            stop

Skrypt na komende o danej godzinie:

options:
    godzina: 12:00

at {@godzina}:
    execute console command "komenda1" or "komenda2" or "komenda3" or "komenda4" or "komenda5"

 

Edytowane przez Lock3rX
Poprawiam, dodaje code, zmieniam code na lua
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 20.04.2020 o 01:11, Lock3rX napisał:

Na zombie (jak coś nie sprawdzane)


options:
    minx: 10 #minimalne koordynaty X
    maxx: 10 #maksymalne koordynaty X
    zmin: 10 #minimalne koordynaty z
    zmax: 10 #maksymalne koordynaty z
every 10 seconds:
    set {_x} to random integer between {@minx} and {@maxx}
    set {_y} to 256
    set {_z} to random integer between {@zmin} and {@zmax}
    set {zombie.god} to true
    spawn zombie at {_x} and {_y} and {_z}
on damage:
    if victim is zombie:
        if {zombie.god} is true:
            cancel event
            delete {zombie.god}
            stop

Skrypt na komende o danej godzinie:


options:
    godzina: 12:00

at {@godzina}:
    execute console command "komenda1" or "komenda2" or "komenda3" or "komenda4" or "komenda5"

Co do 1 skriptu to taki błąd wywala

Edytowane przez xAxee
xAxee

Poprawiam cytat

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
    x: 1000
    z: 1000

every 600 seconds:
    loop all players:
        add loop-player to {_p::*}
    set {_x} to random integer between -{@x} and {@x}
    set {_z} to random integer between -{@z} and {@z}
    set {_y} to 255
    loop 255 times:
        set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world
        if block at {_loc} is air:
            remove 1 from {_y}
            delete {_loc}
    spawn a zombie at {_loc}

W opcjach x i y ustawiasz największe koordynaty, na których ma się respić zombiak (czyli jeżeli ma być to od x-100 do 100 i y-100 do 100 to ustawiasz x: 100 i y: 100)

A co do wykonywania komend o danej godzinie, mają one się wykonywać o danej godzinie w grze czy w rzeczywistości?

Edytowane przez wiktorm12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, wiktorm12 napisał:

options:
    x: 1000
    z: 1000

every 600 seconds:
    loop all players:
        add loop-player to {_p::*}
    set {_x} to random integer between -{@x} and {@x}
    set {_z} to random integer between -{@z} and {@z}
    set {_y} to 255
    loop 255 times:
        set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world
        if block at {_loc} is air:
            remove 1 from {_y}
            delete {_loc}
    spawn a zombie at {_loc}

W opcjach x i y ustawiasz największe koordynaty, na których ma się respić zombiak (czyli jeżeli ma być to od x-100 do 100 i y-100 do 100 to ustawiasz x: 100 i y: 100)

A co do wykonywania komend o danej godzinie, mają one się wykonywać o danej godzinie w grze czy w rzeczywistości?

Po co every 600 seconds? Nie latwiej every 10 minutes?

    loop all players:
        add loop-player to {_p::*}

Po co ta pętla? Wiesz jak to zlaguje?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 21.04.2020 o 17:18, wiktorm12 napisał:

options:
    x: 1000
    z: 1000

every 600 seconds:
    loop all players:
        add loop-player to {_p::*}
    set {_x} to random integer between -{@x} and {@x}
    set {_z} to random integer between -{@z} and {@z}
    set {_y} to 255
    loop 255 times:
        set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world
        if block at {_loc} is air:
            remove 1 from {_y}
            delete {_loc}
    spawn a zombie at {_loc}

W opcjach x i y ustawiasz największe koordynaty, na których ma się respić zombiak (czyli jeżeli ma być to od x-100 do 100 i y-100 do 100 to ustawiasz x: 100 i y: 100)

A co do wykonywania komend o danej godzinie, mają one się wykonywać o danej godzinie w grze czy w rzeczywistości?

zara sprawdz a co do tej godziny to ma być rzeczywista jednak at {czas} nie działa zrobiłem na sprawdzanie co 1 minute ale no wolał bym by sprawdzało o danej godzinie a nie odświeżało co 1 minute ale no to "at" nie działa

 

Nic a nic nie działa chłopaki a jak by tak np po prostu co te 10 minut spawnowało tego zombie na tej 150 kratce dało mu się absorption  potionem na 20 sekund by se spadł spokojnie ?

xAxee

Łączę posty

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 22.04.2020 o 10:10, wiktorm12 napisał:

a jaką masz wersje pluginu skript? Ja sprawdzałem i działa 

v2.1.2

No dodałem mu nazwe by sprawdzić no i nie respi się taki zombie z taką nazwa plus wywala błąd z

set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world

konkrektnie z world player's world

Edytowane przez xAxee
xAxee

Poprawiam formatowanie, wstawiam w code

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 godzin temu, hajlabajla napisał:

v2.1.2

No dodałem mu nazwe by sprawdzić no i nie respi się taki zombie z taką nazwa plus wywala błąd z 


set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world

konkrektnie z world player's world

zmień końcówkę na in player's world

powinno wyglądać

set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in player's world

 

Edytowane przez xAxee
xAxee

Poprawiam cytat

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 godzin temu, Lock3rX napisał:

zmień końcówkę na in player's world

powinno wyglądać


set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in player's world


 

BDU0DOv.png

a powiedz mi jeszcze od czego jest ta linijka 

loop 255 times:

i co daje to 

loop all players:
	add loop-player to {_p::*}

 

Edytowane przez xAxee
xAxee

Poprawiam formatowanie, wstawiam w code

Notatka dodana przez xAxee

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	x: 1000
	z: 1000
	world: world

every 10 minutes:
	set {_x} to random integer between -{@x} and {@x}
	set {_z} to random integer between -{@z} and {@z}
	set {_y} to 256
	set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world "{@world}"
	while block under {_loc} is air:
		set y-coord of {_loc} to (y-coord of {_loc}) - 1
	spawn a zombie at {_loc}

@hajlabajla

11 godzin temu, hajlabajla napisał:

a powiedz mi jeszcze od czego jest ta linijka 

loop 255 times:

powtarza 255 razy, jezeli blok na lokalizacji to powietrze to zmniejsza y o 1

11 godzin temu, hajlabajla napisał:

i co daje to 


    loop all players:
        add loop-player to {_p::*}

 

nic. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, xAxee napisał:

options:
	x: 1000
	z: 1000
	world: world

every 10 minutes:
	set {_x} to random integer between -{@x} and {@x}
	set {_z} to random integer between -{@z} and {@z}
	set {_y} to 256
	set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world "{@world}"
	while block under {_loc} is air:
		set y-coord of {_loc} to (y-coord of {_loc}) - 1
	spawn a zombie at {_loc}

@hajlabajla

powtarza 255 razy, jezeli blok na lokalizacji to powietrze to zmniejsza y o 1

nic. 

Działa wszystko jak należy a powiedz jeszcze czy da rade zrobić żeby tylko np 20 ich się respiło i dopiero jak zginie dany to się respi kolejny tak wiesz limit żeby ich milion nie było tylko jesli 1 zginie to respi się kolejny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
22 minuty temu, hajlabajla napisał:

Działa wszystko jak należy a powiedz jeszcze czy da rade zrobić żeby tylko np 20 ich się respiło i dopiero jak zginie dany to się respi kolejny tak wiesz limit żeby ich milion nie było tylko jesli 1 zginie to respi się kolejny

options:
	x: 1000
	z: 1000
	world: world
on death of zombie:
	set {zombie} to false
every 10 minutes:
	{zombie} is false
	set {zombie} to true
	set {_x} to random integer between -{@x} and {@x}
	set {_z} to random integer between -{@z} and {@z}
	set {_y} to 256
	set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world "{@world}"
	while block under {_loc} is air:
		set y-coord of {_loc} to (y-coord of {_loc}) - 1
	spawn a zombie at {_loc}

jeden sie moze zrespic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 minut temu, xAxee napisał:

options:
	x: 1000
	z: 1000
	world: world
on death of zombie:
	set {zombie} to false
every 10 minutes:
	{zombie} is false
	set {zombie} to true
	set {_x} to random integer between -{@x} and {@x}
	set {_z} to random integer between -{@z} and {@z}
	set {_y} to 256
	set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world "{@world}"
	while block under {_loc} is air:
		set y-coord of {_loc} to (y-coord of {_loc}) - 1
	spawn a zombie at {_loc}

jeden sie moze zrespic

a żeby 10 się respilo u utrzymywało tą ilość np respi się 10 i ktoś zabije 2 to sprawdza to i dorespia tych 2 na losowych wiesz limit tych zombie na mapie żeby nie respiło więcej niż 10 jednak dopełniało do 10 gdy kilka zginie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...