hajlabajla 1 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2020 Witam potrzebuje skriptu na respienie się zoombie na losowych kordynatach co 10 minut tylko w świecie world i by nie respił się w bloku oraz skript na wywołanie losowej komendy z 5 innych komend przez konsole o danej godzinie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lock3rX 2 Opublikowano 19 kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 kwietnia 2020 (edytowane) Na zombie (jak coś nie sprawdzane) options: minx: 10 #minimalne koordynaty X maxx: 10 #maksymalne koordynaty X zmin: 10 #minimalne koordynaty z zmax: 10 #maksymalne koordynaty z every 10 seconds: set {_x} to random integer between {@minx} and {@maxx} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@zmin} and {@zmax} set {zombie.god} to true spawn zombie at {_x} and {_y} and {_z} on damage: if victim is zombie: if {zombie.god} is true: cancel event delete {zombie.god} stop Skrypt na komende o danej godzinie: options: godzina: 12:00 at {@godzina}: execute console command "komenda1" or "komenda2" or "komenda3" or "komenda4" or "komenda5" Edytowane 19 kwietnia 2020 przez Lock3rX Poprawiam, dodaje code, zmieniam code na lua Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hajlabajla 1 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 kwietnia 2020 (edytowane) W dniu 20.04.2020 o 01:11, Lock3rX napisał: Na zombie (jak coś nie sprawdzane) options: minx: 10 #minimalne koordynaty X maxx: 10 #maksymalne koordynaty X zmin: 10 #minimalne koordynaty z zmax: 10 #maksymalne koordynaty z every 10 seconds: set {_x} to random integer between {@minx} and {@maxx} set {_y} to 256 set {_z} to random integer between {@zmin} and {@zmax} set {zombie.god} to true spawn zombie at {_x} and {_y} and {_z} on damage: if victim is zombie: if {zombie.god} is true: cancel event delete {zombie.god} stop Skrypt na komende o danej godzinie: options: godzina: 12:00 at {@godzina}: execute console command "komenda1" or "komenda2" or "komenda3" or "komenda4" or "komenda5" Co do 1 skriptu to taki błąd wywala Edytowane 23 kwietnia 2020 przez xAxee Poprawiam cytat Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lock3rX 2 Opublikowano 20 kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 kwietnia 2020 Spróbuj zmienić pod options Xmax na 100 Xmin na 50 Zmax na 100 Zmin na 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hajlabajla 1 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2020 2 godziny temu, Lock3rX napisał: Spróbuj zmienić pod options Xmax na 100 Xmin na 50 Zmax na 100 Zmin na 50 Errora już nie ma ale moba nie respi dałem mu nazwe by zobaczyć ale nic się nie respi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wiktorm12 104 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2020 (edytowane) options: x: 1000 z: 1000 every 600 seconds: loop all players: add loop-player to {_p::*} set {_x} to random integer between -{@x} and {@x} set {_z} to random integer between -{@z} and {@z} set {_y} to 255 loop 255 times: set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world if block at {_loc} is air: remove 1 from {_y} delete {_loc} spawn a zombie at {_loc} W opcjach x i y ustawiasz największe koordynaty, na których ma się respić zombiak (czyli jeżeli ma być to od x-100 do 100 i y-100 do 100 to ustawiasz x: 100 i y: 100) A co do wykonywania komend o danej godzinie, mają one się wykonywać o danej godzinie w grze czy w rzeczywistości? Edytowane 21 kwietnia 2020 przez wiktorm12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lock3rX 2 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2020 4 godziny temu, wiktorm12 napisał: options: x: 1000 z: 1000 every 600 seconds: loop all players: add loop-player to {_p::*} set {_x} to random integer between -{@x} and {@x} set {_z} to random integer between -{@z} and {@z} set {_y} to 255 loop 255 times: set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world if block at {_loc} is air: remove 1 from {_y} delete {_loc} spawn a zombie at {_loc} W opcjach x i y ustawiasz największe koordynaty, na których ma się respić zombiak (czyli jeżeli ma być to od x-100 do 100 i y-100 do 100 to ustawiasz x: 100 i y: 100) A co do wykonywania komend o danej godzinie, mają one się wykonywać o danej godzinie w grze czy w rzeczywistości? Po co every 600 seconds? Nie latwiej every 10 minutes? loop all players: add loop-player to {_p::*} Po co ta pętla? Wiesz jak to zlaguje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hajlabajla 1 Opublikowano 21 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 kwietnia 2020 W dniu 21.04.2020 o 17:18, wiktorm12 napisał: options: x: 1000 z: 1000 every 600 seconds: loop all players: add loop-player to {_p::*} set {_x} to random integer between -{@x} and {@x} set {_z} to random integer between -{@z} and {@z} set {_y} to 255 loop 255 times: set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world if block at {_loc} is air: remove 1 from {_y} delete {_loc} spawn a zombie at {_loc} W opcjach x i y ustawiasz największe koordynaty, na których ma się respić zombiak (czyli jeżeli ma być to od x-100 do 100 i y-100 do 100 to ustawiasz x: 100 i y: 100) A co do wykonywania komend o danej godzinie, mają one się wykonywać o danej godzinie w grze czy w rzeczywistości? zara sprawdz a co do tej godziny to ma być rzeczywista jednak at {czas} nie działa zrobiłem na sprawdzanie co 1 minute ale no wolał bym by sprawdzało o danej godzinie a nie odświeżało co 1 minute ale no to "at" nie działa Nic a nic nie działa chłopaki a jak by tak np po prostu co te 10 minut spawnowało tego zombie na tej 150 kratce dało mu się absorption potionem na 20 sekund by se spadł spokojnie ? Łączę posty Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 wiktorm12 104 Opublikowano 22 kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2020 a jaką masz wersje pluginu skript? Ja sprawdzałem i działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hajlabajla 1 Opublikowano 22 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2020 (edytowane) W dniu 22.04.2020 o 10:10, wiktorm12 napisał: a jaką masz wersje pluginu skript? Ja sprawdzałem i działa v2.1.2 No dodałem mu nazwe by sprawdzić no i nie respi się taki zombie z taką nazwa plus wywala błąd z set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world konkrektnie z world player's world Edytowane 23 kwietnia 2020 przez xAxee Poprawiam formatowanie, wstawiam w code Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Lock3rX 2 Opublikowano 22 kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 kwietnia 2020 (edytowane) 19 godzin temu, hajlabajla napisał: v2.1.2 No dodałem mu nazwe by sprawdzić no i nie respi się taki zombie z taką nazwa plus wywala błąd z set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world player's world konkrektnie z world player's world zmień końcówkę na in player's world powinno wyglądać set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in player's world Edytowane 23 kwietnia 2020 przez xAxee Poprawiam cytat Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hajlabajla 1 Opublikowano 23 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2020 (edytowane) 16 godzin temu, Lock3rX napisał: zmień końcówkę na in player's world powinno wyglądać set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in player's world a powiedz mi jeszcze od czego jest ta linijka loop 255 times: i co daje to loop all players: add loop-player to {_p::*} Edytowane 23 kwietnia 2020 przez xAxee Poprawiam formatowanie, wstawiam w code Notatka dodana przez xAxee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 23 kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2020 options: x: 1000 z: 1000 world: world every 10 minutes: set {_x} to random integer between -{@x} and {@x} set {_z} to random integer between -{@z} and {@z} set {_y} to 256 set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world "{@world}" while block under {_loc} is air: set y-coord of {_loc} to (y-coord of {_loc}) - 1 spawn a zombie at {_loc} @hajlabajla 11 godzin temu, hajlabajla napisał: a powiedz mi jeszcze od czego jest ta linijka loop 255 times: powtarza 255 razy, jezeli blok na lokalizacji to powietrze to zmniejsza y o 1 11 godzin temu, hajlabajla napisał: i co daje to loop all players: add loop-player to {_p::*} nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hajlabajla 1 Opublikowano 23 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2020 4 godziny temu, xAxee napisał: options: x: 1000 z: 1000 world: world every 10 minutes: set {_x} to random integer between -{@x} and {@x} set {_z} to random integer between -{@z} and {@z} set {_y} to 256 set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world "{@world}" while block under {_loc} is air: set y-coord of {_loc} to (y-coord of {_loc}) - 1 spawn a zombie at {_loc} @hajlabajla powtarza 255 razy, jezeli blok na lokalizacji to powietrze to zmniejsza y o 1 nic. Działa wszystko jak należy a powiedz jeszcze czy da rade zrobić żeby tylko np 20 ich się respiło i dopiero jak zginie dany to się respi kolejny tak wiesz limit żeby ich milion nie było tylko jesli 1 zginie to respi się kolejny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 23 kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2020 22 minuty temu, hajlabajla napisał: Działa wszystko jak należy a powiedz jeszcze czy da rade zrobić żeby tylko np 20 ich się respiło i dopiero jak zginie dany to się respi kolejny tak wiesz limit żeby ich milion nie było tylko jesli 1 zginie to respi się kolejny options: x: 1000 z: 1000 world: world on death of zombie: set {zombie} to false every 10 minutes: {zombie} is false set {zombie} to true set {_x} to random integer between -{@x} and {@x} set {_z} to random integer between -{@z} and {@z} set {_y} to 256 set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world "{@world}" while block under {_loc} is air: set y-coord of {_loc} to (y-coord of {_loc}) - 1 spawn a zombie at {_loc} jeden sie moze zrespic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 hajlabajla 1 Opublikowano 23 kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 kwietnia 2020 19 minut temu, xAxee napisał: options: x: 1000 z: 1000 world: world on death of zombie: set {zombie} to false every 10 minutes: {zombie} is false set {zombie} to true set {_x} to random integer between -{@x} and {@x} set {_z} to random integer between -{@z} and {@z} set {_y} to 256 set {_loc} to location at {_x}, {_y}, {_z} in world "{@world}" while block under {_loc} is air: set y-coord of {_loc} to (y-coord of {_loc}) - 1 spawn a zombie at {_loc} jeden sie moze zrespic a żeby 10 się respilo u utrzymywało tą ilość np respi się 10 i ktoś zabije 2 to sprawdza to i dorespia tych 2 na losowych wiesz limit tych zombie na mapie żeby nie respiło więcej niż 10 jednak dopełniało do 10 gdy kilka zginie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
hajlabajla 1
Witam potrzebuje skriptu na respienie się zoombie na losowych kordynatach co 10 minut tylko w świecie world i by nie respił się w bloku oraz skript na wywołanie losowej komendy z 5 innych komend przez konsole o danej godzinie dzięki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.