variables:
{siekiera.%player%} = true
options:
item: emerald block named "&aSiekiera"
on first join:
set {siekiera.%player%} to true
on rightclick:
if clicked block is emerald block:
if name of clicked block is "&aSiekiera":
if {siekiera.%player%} is true:
add 1 271 of unbreaking 10 named "&7&lZniszczona Siekiera" with lore " &7Stara, zuzyta, siekiera... " to player's inventory
send " &8> &7Uzyskales &aSiekiere&7!" to player
wait a tick
set {siekiera.%player%} to false
else:
send " &8> &cJuz odebrales bron!"
stop
Wyżej jest kod, który nie działa poprawnie, nie wiem co jest źłe, dlatego proszę o pomoc ;)
Chodzi mi o to, aby po kliknięciu na szmaragdowy blok gracz otrzymał tą drewnianą siekierkę, ale żeby to działało TYLKO po kliknięciu na nazwany blok szmaragdu "&aSiekiera" a na zwyczajny blok szmaragdu nie.
Pytanie
Psycho1337 0
variables: {siekiera.%player%} = true options: item: emerald block named "&aSiekiera" on first join: set {siekiera.%player%} to true on rightclick: if clicked block is emerald block: if name of clicked block is "&aSiekiera": if {siekiera.%player%} is true: add 1 271 of unbreaking 10 named "&7&lZniszczona Siekiera" with lore " &7Stara, zuzyta, siekiera... " to player's inventory send " &8> &7Uzyskales &aSiekiere&7!" to player wait a tick set {siekiera.%player%} to false else: send " &8> &cJuz odebrales bron!" stop
Wyżej jest kod, który nie działa poprawnie, nie wiem co jest źłe, dlatego proszę o pomoc ;)
Chodzi mi o to, aby po kliknięciu na szmaragdowy blok gracz otrzymał tą drewnianą siekierkę, ale żeby to działało TYLKO po kliknięciu na nazwany blok szmaragdu "&aSiekiera" a na zwyczajny blok szmaragdu nie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.