Skocz do zawartości
  • 0
Vanagandr

Skrypt na wyłączenie odbierania chatu

Pytanie

Użytkownik

Cześć, potrzebuję skrypt, który po wpisaniu komendy /deaf <player> będzie ukrywało wszystkie wiadomości innych graczy.

Próbowałem robić coś z add arg 1 to {ch::*} i potem on chat: loop-players where {ch::*} is "OFF" ale nie doszedłem do skutku.

Fajnie jeżeli byłoby bez loop all players, bo nie chciałbym lagów. Dzięki z góry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
command /deaf [<player>]:
	permission: deaf
	trigger:
		if arg is not set:
			send "&7Podaj gracza!"
			stop
		if {antychat::*} contain arg:
			remove arg from {antychat::*}
			send "&7Wlaczono chat dla &a%arg%"
			stop
		add arg to {antychat::*}
		send "&7Wylaczono chat dla &a%arg%"
on chat:
	loop {antychat::*}:
		event.getRecipients().remove(loop-value)

prosz

skript-mirror

Edytowane przez xAxee

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0
on chat:
    if {ch::*} contains player:
        cancel event

Tak zrozumiałem.

Edytowane przez LjayPL789

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
W dniu 15.01.2020 o 08:01, LjayPL789 napisał:
on chat:
    if {ch::*} contains player:
        cancel event

Tak zrozumiałem.

No właśnie, nie działa :/

Jak to podpiąć pod komendę?

on chat:
	if {Chat::*} contains player:
		cancel event

command /deaf <text>:
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if {Chat::*} is set:
				send "You enabled %arg-1%'s chat"
				delete {Chat::*}
			else:
				set {Chat::*} to true
				send "You disabled %arg-1%'s chat"

Chciałem, że po użyciu /deaf wygłusza gracza z możliwości odbierania wiadomości od innych graczy.

 

 

command /deaf <player>:
    trigger:
        if {var::%uuid of player%} is set:
            delete {var::%uuid of player%} 
        else:
            set {var::%uuid of player%} to true

on chat:
    loop all players:
        if {var::%uuid of loop-player%} is set:
            remove loop-player from chat recipients

Mutuje wszystkich graczy czyli jakby wyłącza chat.. Nie wiem o co chodzi..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
45 minut temu, xAxee napisał:
command /deaf [<player>]:
	permission: deaf
	trigger:
		if arg is not set:
			send "&7Podaj gracza!"
			stop
		if {antychat::*} contain arg:
			remove arg from {antychat::*}
			send "&7Wlaczono chat dla &a%arg%"
			stop
		add arg to {antychat::*}
		send "&7Wylaczono chat dla &a%arg%"
on chat:
	loop {antychat::*}:
		event.getRecipients().remove(loop-value)

prosz

skript-mirror

Działa, dzięki wielkie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
5 minut temu, Vanagandr napisał:

Działa, dzięki wielkie.

spoko, to zaznacz najlepszą odpowiedź i daj serduszko :D<3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×