command /helm [<text>]:
trigger:
if {coins::%player%} >= 2000
remove 2000 from {coins::%player%}
give player 1 diamond helmet of protection 4 and unbreaking 3
send "&aPomyslnie kupiles &fhelm"
else:
send "&4Blad: &cNie posiadasz wystarczajacej ilosci coinsow! &8(&f2000&8)"
Błędem jest to, że niby powinny być 2 tab przy 3 liniach tj: remove 2000 from {coins::%player%} i 2 ponizej czyli give oraz send pokazuje ,że powinny być 2 taby ,a ja mam 3 wcześniej mi to działało po reloadzie już mi nie działa co jest przyczyną? Przypominam ,że mam komende /sklep oraz dodany variables wiec nie piszcie ze nie mam variablesu {coins::%player%} prosze o odpowiedzi z pełno napisanym skryptem
Pytanie
niewazne123 1
Błędem jest to, że niby powinny być 2 tab przy 3 liniach tj: remove 2000 from {coins::%player%} i 2 ponizej czyli give oraz send pokazuje ,że powinny być 2 taby ,a ja mam 3 wcześniej mi to działało po reloadzie już mi nie działa co jest przyczyną? Przypominam ,że mam komende /sklep oraz dodany variables wiec nie piszcie ze nie mam variablesu {coins::%player%} prosze o odpowiedzi z pełno napisanym skryptem
Edytowane przez TakiJakTyUsuwam caps lock'a z tytułu.
Notatka dodana przez TakiJakTy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi