Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt na TNT


Ultimatter
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on place:
	if player's tool is tnt named "&6Specjalne_TNT":
		set event-block to air
		spawn primed tnt at event-block
		set {TNT::%spawned entity%} to true
on explode:
	if {TNT::%event-entity%} is true:
		clear {TNT::%event-entity%}
		cancel event
		loop exploded blocks:
			if loop-block is dirt:
				delete loop-block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
on place:
	if player's tool is tnt named "&cBetter tnt":
		set event-block to air
		spawn primed tnt at event-block
		set {tnt::%spawned entity%} to true

on explode:
	if {tnt::%event-entity%} is true:
		clear {tnt::%event-entity%}
		cancel event
		loop exploded blocks:
			if loop-block is dirt:
				set loop-block to air
				drop loop-block

 

TakiJakTy

Jeśli już pomagasz pisz własne skrypty a nie kopiujesz od innych. Inaczej mogę uznać pod podszywanie się pod autora!

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...