Aberforth 0 Opublikowano 18 października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 października 2019 on damage of zombie: if attacker is player: if attacker's held item is stone axe: send "tekst" to attacker Skrypt nie działa, nie wyrzuca błędów. Po usunięciu linijki z attacker's held item działa poprawnie. Takie same efekty były z "if attacker's tool is stone axe", "if tool of attacker is stone axe" oraz "if attacker is holding a stone axe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 3meraldK 101 Opublikowano 18 października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 października 2019 34 minuty temu, Aberforth napisał: on damage of zombie: if attacker is player: if attacker's held item is stone axe: send "tekst" to attacker Skrypt nie działa, nie wyrzuca błędów. Po usunięciu linijki z attacker's held item działa poprawnie. Takie same efekty były z "if attacker's tool is stone axe", "if tool of attacker is stone axe" oraz "if attacker is holding a stone axe" if attacker is holding a stone axe: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 18 października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 października 2019 (edytowane) on damage: if attacker is a player: if attacker's tool is stone axe named "nazwa": # do something Edytowane 18 października 2019 przez TakiJakTy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Aberforth 0 Opublikowano 18 października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 października 2019 40 minut temu, 3meraldK napisał: if attacker is holding a stone axe: Tego juz probowalem, i nie dziala. 38 minut temu, TakiJakTy napisał: on damage: if attacker is a player: if attacker's tool is stone axe named "nazwa": # do something Niestety, nie dziala. Nie wyrzuca zadnego bledu. Jestem na wersji 1.12.2 jesli to pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 19 października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 października 2019 Może dlatego, że robicie dwa ify na raz. if attakcer's tool is item: if name of attakcer's tool is "nazwa": Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Aberforth 0 Opublikowano 19 października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 października 2019 Udalo sie rozwiazac problem uzywajac: if id of attacker's tool is 275: Jednak to nie bedzie dzialac po zaktualizowaniu do 1.13+ wiec jesli ktos ma jeszcze jakis inny pomysl to chetnie wyslucham. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Toranktto 32 Opublikowano 19 października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 października 2019 4 godziny temu, Aberforth napisał: Udalo sie rozwiazac problem uzywajac: if id of attacker's tool is 275: Jednak to nie bedzie dzialac po zaktualizowaniu do 1.13+ wiec jesli ktos ma jeszcze jakis inny pomysl to chetnie wyslucham. Jakiej wersji Skripta używasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Aberforth 0 Opublikowano 19 października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 października 2019 (edytowane) W dniu 19.10.2019 o 16:33, Toranktto napisał: Jakiej wersji Skripta używasz? 2.3 ----------- Wydaje mi sie ze z jakiegos powodu skryptowi przeszkadza zmieniona nazwa itemu. np. ze zwyczajna siekiera wszystko dziala, ale chcialbym aby ta siekiera mogla miec dowolna nazwe. Edytowane 26 października 2019 przez Aberforth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Aberforth 0
on damage of zombie: if attacker is player: if attacker's held item is stone axe: send "tekst" to attacker
Skrypt nie działa, nie wyrzuca błędów. Po usunięciu linijki z attacker's held item działa poprawnie.
Takie same efekty były z "if attacker's tool is stone axe", "if tool of attacker is stone axe" oraz "if attacker is holding a stone axe"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi