Skocz do zawartości
  • 0
AudiIK

Klasa - Ninja

Pytanie

Użytkownik

Witam Prosilbym, o przeedytowanie takiej klasy o nazwie Ninja

Bedzie ona miala Podwojny Skok, jesli ujesz 2 razy spacje co 10s, jesli przed czasem klikniesz 2 razy spacje napisze ci ze Double Jump Moze byc uzyty co {czas}

dodatkowo ma Speeda

Ma Seta  Skorzanego

I Zelazny Miecz Sharp 1

Daje + za naj odpowiedz :D

Tekst do Przeedytowania:P 

if arg 1 are "ninja":
	if player have permissions "permissja.ninja":
		close player's inventory
		execute console command "/clearinventory %player%"
		remove speed from player
		remove fire resistance from player
		apply speed to player for 100 days
		remove helmet from player
		remove boots from player
		remove chestplate from player
		remove leggings from player
		set chestplate of player to leather chestplate
		dye player's chestplate black
		give stone sword to the player
		give 16 cooked beef to the player

 

Edytowane przez Kurotsuwa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

@LjayPL789 Mam Plugin na te klasy, i nie musi byc na komende tylko zeby zedytowac to tak zeby byl double jump  skorzana zbroja zelazny miecz sharp 1 i tyle :P

np. 

if arg 1 are "ninja":
	if player have permissions "permissja.ninja":
		close player's inventory
		execute console command "/clearinventory %player%"
		remove speed from player
		remove fire resistance from player
		apply speed to player for 100 days
                {nie znam sie ale tu moze byc double jump}
		remove helmet from player
		remove boots from player
		remove chestplate from player
		remove leggings from player
		set chestplate of player to leather chestplate
		dye player's chestplate black
		give stone sword to the player
		give 16 cooked beef to the player

 

bo ja juz am komende jak wpiszesz ./kit ninja to mi to daje zestaw

 

Edytowane przez BrixNW
Poprawiam formatowanie
TakiJakTy

Łączę posty!

Notatka dodana przez TakiJakTy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
on anymove:
	if player's gamemode is survival:
		block under player is not air:
			set {fly::%player%} to 0
			enable fly for player
		if player is flying:
			block under player is air:
				if {fly::%player%} is 1:
					disable fly for player
				else:
					disable fly for player
					push the player in the direction of the player at speed 2 #tu edytujesz
					set {fly::%player%} to 1

on damage of player:
	if damage cause is fall:
		cancel event

Sprawdź czy to działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
if arg 1 are "ninja":
	if player have permissions "permissja.ninja":
		close player's inventory
		execute console command "/clearinventory %player%"
		remove speed from player
		remove fire resistance from player
		apply speed to player for 100 days
                {nie znam sie ale tu moze byc double jump}
		remove helmet from player
		remove boots from player
		remove chestplate from player
		remove leggings from player
		set chestplate of player to leather chestplate
		dye player's chestplate black
		give stone sword to the player
		give 16 cooked beef to the player 

działa :P,, ale jak w temacie chcialbym zeby do bylo do tego skriptu 

Edytowane przez BrixNW
Poprawiam formatowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0

no to wklej ten skrypt pod Twój xD
 

if arg 1 are "ninja":
	if player have permissions "permissja.ninja":
		close player's inventory
		execute console command "/clearinventory %player%"
		remove speed from player
		remove fire resistance from player
		apply speed to player for 100 days
		remove helmet from player
		remove boots from player
		remove chestplate from player
		remove leggings from player
		set chestplate of player to leather chestplate
		dye player's chestplate black
		give stone sword to the player
		give 16 cooked beef to the player


on anymove:
	if player's gamemode is survival:
		block under player is not air:
			set {fly::%player%} to 0
			enable fly for player
		if player is flying:
			block under player is air:
				if {fly::%player%} is 1:
					disable fly for player
				else:
					disable fly for player
					push the player in the direction of the player at speed 2 #tu edytujesz
					set {fly::%player%} to 1

on damage of player:
	if damage cause is fall:
		cancel event

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

db, napisalem od tego 

on anymove:
	if player's gamemode is survival:
		block under player is not air:
			set {fly::%player%} to 0
			enable fly for player
		if player is flying:
			block under player is air:
				if {fly::%player%} is 1:
					disable fly for player
				else:
					disable fly for player
					push the player in the direction of the player at speed 2 #tu edytujesz
					set {fly::%player%} to 1

bylo dość latwe bo czabyło zmienic tylko cooldown i permisje a poprostu jak masz ta klase doda ci permissje a gdy wezniesz inna usuwa ci ja :)

Temat do Zamkniecia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość i zarejestrować się później. Jeżeli masz już konto, zaloguj się, aby dodać zawartość za jego pomocą.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×