Bodziusiu2 4 Opublikowano 6 sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 sierpnia 2019 Potrzebuje pomocy bo niewiem jak można zrobić żę jak siedzimy na kurze to ona pokąża za naszym kursorem tak jak koń i 2 jak zrobić abykura jeżeli gracz na niej siedzi nie opadała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 3meraldK 101 Opublikowano 29 października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 października 2019 (edytowane) W dniu 6.08.2019 o 10:34, Bodziusiu2 napisał: Potrzebuje pomocy bo niewiem jak można zrobić żę jak siedzimy na kurze to ona pokąża za naszym kursorem tak jak koń i 2 jak zrobić abykura jeżeli gracz na niej siedzi nie opadała # siedzenie na kurze on rightclick on entity: if player's tool is saddle named "Epickie siodło": make player ride entity set {ride::%entity%} to player # podążanie every 1 second: loop all entities: if {ride::%loop-entity%} is online: make loop-entity pathfind to {ride::%loop-entity%}'s target block at speed 1 # możliwość zejścia z kury on entity dismount: delete {ride::%entity%} chyba tak, ale nie wiem. wymagane SkQuery 3.6.2-lime Edytowane 29 października 2019 przez 3meraldK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 paweU 64 Opublikowano 10 lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2020 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Bodziusiu2 4
Potrzebuje pomocy bo niewiem jak można zrobić żę jak siedzimy na kurze to ona pokąża za naszym kursorem tak jak koń
i 2 jak zrobić abykura jeżeli gracz na niej siedzi nie opadała
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi