Skocz do zawartości

Bodziusiu2

Użytkownik
  • Zawartość

    206
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bodziusiu2

  • Tytuł
    Użytkownik III

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam mam kod: inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6Cialo": if targeted entity is set: stop else: cancel event close player's inventory send "&6Patrz na cialo!!" ale czyta mi targeted entity przez sciane i jak to naprawić
  2. chce zablokować otwieranie ciał w pluginie corpse reborn przez sciany i dlatego chce sprawdzać czy tergeted entity to niewidzialna krowa //edit albo inaczej czy da sie sprawdzic targeten name ?
  3. na gamemode 3 widać niewidzialną krowe //edit może inaczej mam taki kod: inventory click: if inventory name of current inventory of player is "&6Cialo": if targeted entity contains cow: stop else: cancel event close player's inventory send "&6Patrz na srodek ciala" i nie wykrywa mi jak klikam na krowe
  4. jeśli mam niewidzialną krowe którą widzę tylko na gamemode 3 to jest git i chce aby na gamemode 0 też wykrywało tą (niewidzialną) krowe if targeted entity is cow:
  5. Jaki się nazywa niewidzialna krowa w targeted entity ? bo cow na gm 0 nie działa tylko na gm 3
  6. Witam poprosił bym o zablokowanie otwierania się gui gdy nazwa tego gui to np.fff i target block nie jest krowa jeśli da się tak zrobić
  7. Bodziusiu2

    odstęp między furtkami

    działa ale tylko gdy furtka jest zamknięta na otwartą już niedziała
  8. Bodziusiu2

    odstęp między furtkami

    nie mogę w ogóle postawić
  9. Bodziusiu2

    odstęp między furtkami

    Nie działa, stawiam plotek i od razu mi go usuwa, ale wartości się ustawiają.
  10. Bodziusiu2

    odstęp między furtkami

    właśnie mi nie działa kod: on place: if event-block is birch wood fence gate or eastward birch wood fence gate or northward birch wood fence gate or westward birch wood fence gate: loop all blocks in radius 1 around event-block: if loop-block is birch wood fence gate or closed eastward birch wood fence gate or closed westward birch wood fence gate or closed northward birch wood fence gate or open southward birch wood fence gate or open eastward birch wood fence gate or open westward birch wood fence gate or open northward birch wood fence gate: cancel event stop else: set {drzwi::%location of event-block%::owner::*} to player set {drzwi::%location of event-block%::members::*} to player set {drzwi::%location of event-block%::hp} to 100 set block above event-block to oak fence i w ogóle nie mogę postawić, ale to, co jest po else się wykonuje.
  11. Witam tak jak w tytule, chce, aby nie można było stawiać furtki od razu obok siebie, tylko chce, aby była 1 kratka odstępu.
  12. Jak zablokować aby nie dało się przepalać węglem albo było to nieupłacalne ?
  13. Witam chce aby po dojściu do durabibity 0 item się usuwał cancel event set event-block to air chance of 30%: damage player's tool by 1
  14. ale ty tu nic nie zmieniłeś xd
×