Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobić aby to działało?


Khamirum

Pytanie

on grow of tree:
    send "%growed blocks%" to all players

 

Godzinę temu, Khamirum napisał:

Zadałem źle pytanie. Jak otrzymać lokację każdego "wyrośniętego" bloku. Chcę zrobić aby drzewo zostało przycinane w taki sposób aby nie wkraczało na czyjś region. Ale jeżeli będzie postawione na tym regionie wyrastało poprawnie.

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

QnFxIUG.png

 

 

 

Edytowane przez knugi
TakiJakTy

Dodaję w code.

Dodaję aktualizację tematu. //Knugi 

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 godziny temu, Mroczekk napisał:

on grow of tree:
    send "%growed trees%" to all players

nie działa

on grow of tree:
	send "%growed trees%" to all players
[21:08:54 ERROR]: Can't understand this expression: growed trees (item.sk, line 596: send "%growed trees%" to all players')

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, maxcom1Games napisał:

on grow of tree:
	send "%amount of event-blocks%" to all players

LUB


on grow of tree:
	send "%amount of growed blocks%" to all players

nie działa mi to może potrzebuje jakieś api

[00:10:50 ERROR]: Can't understand this condition/effect: send "%amount of growed blocks%" to all players (grow.sk, line 26: send "%amount of growed blocks%" to all players')
[00:10:50 ERROR]: Can't understand this condition/effect: send "%amount of event-blocks%" to all players (grow.sk, line 28: send "%amount of event-blocks%" to all players')

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Zadałem źle pytanie. Jak otrzymać lokację każdego "wyrośniętego" bloku. Chcę zrobić aby drzewo zostało przycinane w taki sposób aby nie wkraczało na czyjś region. Ale jeżeli będzie postawione na tym regionie wyrastało poprawnie.

 

Spoiler

QnFxIUG.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

No to będzie z tym mały problem. Bo ten event pokazuje tylko oak_saplings (nie wiem dlaczego, testowałem na różnych drzewach) i jedną lokację (sadzonki).

// Okej znalazłem coś takiego:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Za pomocą skript-mirror będzie można uzyskać listę bloków :) 

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
19 godzin temu, knugi napisał:

No to będzie z tym mały problem. Bo ten event pokazuje tylko oak_saplings (nie wiem dlaczego, testowałem na różnych drzewach) i jedną lokację (sadzonki).

// Okej znalazłem coś takiego:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Za pomocą skript-mirror będzie można uzyskać listę bloków :) 

on StructureGrowEvent:
    set {_x::*} to event.getBlocks()
    loop {_x::*}:
        set {_d} to loop-value parsed as material

 

Jak otrzymać te bloki w formacie skript anie w org.bukkit.craftbukkit.v1_14_R1.block.CraftBlockState@f6e04229...

Edytowane przez Mroczekk
TakiJakTy

Dodaje w code.

Notatka dodana przez TakiJakTy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Nieaktywny
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...