Skocz do zawartości
  • 0

Raz działa, a raz nie...


Username

Pytanie

Cześć, mam problem ze skryptem.

command /hasz:
    trigger:
        loop {misjon::*}:
            set {misjon::loop-value} to 1
            set {misjon::loop-index} to 1

 

Działa tylko raz i potem już nie zmienia zmiennej na 1...

Początek dalszego kodu:

on join:
    if {atarum.%player%} is 5:
        if {misjon::%player%} is 1:
            set {misjon::%player%} to 2

 

Edytowane przez HeezQ
HeezQ

Wstawiam w code

Notatka dodana przez HeezQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nic nie opisałeś, dałeś tylko błąd... Skąd mamy wiedzieć co to {atarum.%player%} czy {misjon::%player%} i czego tak naprawdę potrzebujesz... 

 

// Nie rozumiem... {misjon::*} dla ::* jest na dole jako {misjon::%player%} a na górze już jako zmienna do czegoś innego. Proszę przybliż temat.

Edytowane przez HeezQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /hasz:
    trigger:
        loop {misjon::*}:
            set {misjon::loop-value} to 1
            set {misjon::loop-index} to 1

O północy komenda podana wyżej zostaje aktywowana i po prostu {misjon::%player%} powinno być zmienione na 1.

 

Następnie, gdy gracz dołącza do gry zmienna zmienia się na 2 i w dalszej części skryptu losują mu się rzeczy związane z misją dzienną.

Wszystko powinno działać natomiast zmienna {misjon::%player%} czasami się zmienia na 1 a czasami nie i zostaje w niej zapisana cyfra 2.

on join:
    if {atarum.%player%} is 5:
        if {misjon::%player%} is 1:
            set {misjon::%player%} to 2

 

{atarum.%player%} - to jest zmienna sprawdzająca czy gracz wykonał poprzednie zadania, gdyż aby mieć dostęp do misji dziennych trzeba zrobić misje fabularne. To jest nie ważne.

 

Edytowane przez knugi
knugi

Poprawiam formatowanie.

Notatka dodana przez knugi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /hasz:
    trigger:
        loop {misjon::*}:
        set {misjon::loop-value} to 1
        set {misjon::loop-index} to 1

 

Spróbuj zmienić {misjon::loop-value} oraz {misjon::loop-index} na {misjon::%loop-value%} oraz {misjon::%loop-index%}, czyli:
 

command /hasz:
    trigger:
        loop {misjon::*}:
            set {misjon::%loop-value%} to 1
            set {misjon::%loop-index%} to 1

bo bez %% wyrażenie ustawia {misjon::loop-value} na 1, a nie {misjon::%player%}. Mam nadzieję, że zrozumiałeś  

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...