Username 2 Opublikowano 18 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2019 (edytowane) Cześć, mam problem ze skryptem. command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::loop-value} to 1 set {misjon::loop-index} to 1 Działa tylko raz i potem już nie zmienia zmiennej na 1... Początek dalszego kodu: on join: if {atarum.%player%} is 5: if {misjon::%player%} is 1: set {misjon::%player%} to 2 Edytowane 19 lipca 2019 przez HeezQ Wstawiam w code Notatka dodana przez HeezQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 549 Opublikowano 18 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2019 a co ejst dodawane do {misjon::*} ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 HeezQ 231 Opublikowano 18 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2019 (edytowane) Nic nie opisałeś, dałeś tylko błąd... Skąd mamy wiedzieć co to {atarum.%player%} czy {misjon::%player%} i czego tak naprawdę potrzebujesz... // Nie rozumiem... {misjon::*} dla ::* jest na dole jako {misjon::%player%} a na górze już jako zmienna do czegoś innego. Proszę przybliż temat. Edytowane 19 lipca 2019 przez HeezQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Username 2 Opublikowano 19 lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2019 (edytowane) command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::loop-value} to 1 set {misjon::loop-index} to 1 O północy komenda podana wyżej zostaje aktywowana i po prostu {misjon::%player%} powinno być zmienione na 1. Następnie, gdy gracz dołącza do gry zmienna zmienia się na 2 i w dalszej części skryptu losują mu się rzeczy związane z misją dzienną. Wszystko powinno działać natomiast zmienna {misjon::%player%} czasami się zmienia na 1 a czasami nie i zostaje w niej zapisana cyfra 2. on join: if {atarum.%player%} is 5: if {misjon::%player%} is 1: set {misjon::%player%} to 2 {atarum.%player%} - to jest zmienna sprawdzająca czy gracz wykonał poprzednie zadania, gdyż aby mieć dostęp do misji dziennych trzeba zrobić misje fabularne. To jest nie ważne. Edytowane 19 lipca 2019 przez knugi Poprawiam formatowanie. Notatka dodana przez knugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 HeezQ 231 Opublikowano 19 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2019 (edytowane) command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::loop-value} to 1 set {misjon::loop-index} to 1 Spróbuj zmienić {misjon::loop-value} oraz {misjon::loop-index} na {misjon::%loop-value%} oraz {misjon::%loop-index%}, czyli: command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::%loop-value%} to 1 set {misjon::%loop-index%} to 1 bo bez %% wyrażenie ustawia {misjon::loop-value} na 1, a nie {misjon::%player%}. Mam nadzieję, że zrozumiałeś Edytowane 19 lipca 2019 przez knugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Username 2 Opublikowano 19 lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2019 Do zamknięcia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 782 Opublikowano 19 lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 lipca 2019 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Username 2
Cześć, mam problem ze skryptem.
command /hasz: trigger: loop {misjon::*}: set {misjon::loop-value} to 1 set {misjon::loop-index} to 1
Działa tylko raz i potem już nie zmienia zmiennej na 1...
Początek dalszego kodu:
on join: if {atarum.%player%} is 5: if {misjon::%player%} is 1: set {misjon::%player%} to 2
Wstawiam w code
Notatka dodana przez HeezQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi