Witam! Otóż mam bardzo nieprzyjemny problem... Skript 2.3.6 pobrany z GitHuba (prawdopodobnie strona twórcy, nie wiem) nie działa na 1.13.2. Ten skript podobno jest z marca, ale kiedy go włączam na serwerze to wyskakują takie błędy: Oto logi z konsoli:
[14:13:39 ERROR]: [Skript] WorldEdit you're using is not compatible with Skript. Disabling WorldGuard support!
[14:13:39 ERROR]: [Skript] Could not hook into WorldGuard. This can happen if Skript doesn't support the installed version of WorldGuard
[14:13:39 INFO]: [Skript] Loading variables...
[14:13:39 INFO]: [Skript] Loaded 23 variables in 0.0 seconds
[14:13:39 WARN]: [Skript] coloured the 1st argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured the 1st argument instead of "%coloured the 1st argument%") (NazywanieItemow (4).sk, line 7: set name of player's tool to "%colored arg%"')
[14:13:39 WARN]: [Skript] coloured the 1st argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured the 1st argument instead of "%coloured the 1st argument%") (NazywanieItemow (4).sk, line 17: set lore of player's tool to "%colored arg%"')
[14:13:40 INFO]: [Skript] All scripts loaded without errors.
[14:13:40 INFO]: [Skript] Loaded 2 scripts with a total of 0 triggers and 3 commands in 1.47 seconds
[14:13:40 INFO]: [Skript] Finished loading.
Jak naprawić ten błąd, aby wszystkie skrypty działały poprawnie? Jednym z moich problemów jest to, że mimo posiadania pluginów Skript i skQuery, GUI nie działają (otwiera się tylko ta skrzynka, ale tych itemów nie ma. Kiedy reloaduje ten skrypt okazuje się, że Skript nie rozumie tego wydarzenia (format slot 0) nie wiem co robić..) Jest jeszcze wiele błędów, których nie powinno być. Albo błąd "coloured the 1st argument is already a text, so you should not put it in one" Bardzo prosiłbym o pomoc, i powiedzenie jak naprawić ten duży błąd. Może wersja niekompatybilna, może jakieś inne źródło z którego to pobrać itp.
Pytanie
3meraldK 99
Witam! Otóż mam bardzo nieprzyjemny problem... Skript 2.3.6 pobrany z GitHuba (prawdopodobnie strona twórcy, nie wiem) nie działa na 1.13.2. Ten skript podobno jest z marca, ale kiedy go włączam na serwerze to wyskakują takie błędy: Oto logi z konsoli:
[14:13:39 ERROR]: [Skript] WorldEdit you're using is not compatible with Skript. Disabling WorldGuard support! [14:13:39 ERROR]: [Skript] Could not hook into WorldGuard. This can happen if Skript doesn't support the installed version of WorldGuard [14:13:39 INFO]: [Skript] Loading variables... [14:13:39 INFO]: [Skript] Loaded 23 variables in 0.0 seconds [14:13:39 WARN]: [Skript] coloured the 1st argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured the 1st argument instead of "%coloured the 1st argument%") (NazywanieItemow (4).sk, line 7: set name of player's tool to "%colored arg%"') [14:13:39 WARN]: [Skript] coloured the 1st argument is already a text, so you should not put it in one (e.g. coloured the 1st argument instead of "%coloured the 1st argument%") (NazywanieItemow (4).sk, line 17: set lore of player's tool to "%colored arg%"') [14:13:40 INFO]: [Skript] All scripts loaded without errors. [14:13:40 INFO]: [Skript] Loaded 2 scripts with a total of 0 triggers and 3 commands in 1.47 seconds [14:13:40 INFO]: [Skript] Finished loading.
Jak naprawić ten błąd, aby wszystkie skrypty działały poprawnie? Jednym z moich problemów jest to, że mimo posiadania pluginów Skript i skQuery, GUI nie działają (otwiera się tylko ta skrzynka, ale tych itemów nie ma. Kiedy reloaduje ten skrypt okazuje się, że Skript nie rozumie tego wydarzenia (format slot 0) nie wiem co robić..) Jest jeszcze wiele błędów, których nie powinno być. Albo błąd "coloured the 1st argument is already a text, so you should not put it in one" Bardzo prosiłbym o pomoc, i powiedzenie jak naprawić ten duży błąd. Może wersja niekompatybilna, może jakieś inne źródło z którego to pobrać itp.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.