Skocz do zawartości
  • 0

WWW domena

Jedynskir
 Udostępnij

Pytanie

Witam mam nastepujace pytanie. Zrobilem strone internetowa w sensie napisalem ja znam sie na tym wiec nie jestem jakis nwm i nie mam zielonego pojecia jak teraz dodac domene do tej strony. Wiec pierwsze moje pytanie: Jak i gdzie moge to zrobic? Drugie pytanie: Czy jest mozliwosc zrobienia tego za darmo?

Pozdrawiam

9 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Nie. Musisz kupić serwer + domene, np. na nazwa.pl możesz to zrobić za niecałe 7zł na 1 rok (nie polecam nazwy - syf).

Potem musisz jedynie ustawiasz przekierowanie na serwer dla danej domeny i już. 

Panel klienta -> *wybierasz domene* -> szczegóły -> przekierowanie -> z listy wybierasz serwer, który zakupiłeś

I tyle.

Dołączam zrzut ekranu: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

//edit

Zapomniałem dodać, że możesz to robić na dwóch różnych usługach hostingowych nawet, wystarczy tylko mieć odpowiednie dane AuthInfo (których nazwa oddawać za bardzo nie chce) :)

Musisz też pamiętać, że na razie jest tanio, lecz potem przy przedłużaniu koszt jest z 10x większy niż normalnie.

Edytowane przez KrejzolekPRO

• 0