Skocz do zawartości

Pytanie

Użytkownik

Witam, potrafi ktoś napisać skript żeby grał soundsy po zabiciu gracza? Chodzi mi o GUI w którym się wybiera np lektor "zabójstwo głos" i po zabiciu gracza gra nad attackerem ten głos... albo "zabójstwo krzyk" chodzi mi o {_zmienne}... if clicked slot is 4: every kill: playsound "minecraft:custom.zabojstwo" at attacker...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0

Nie testowane!

command /zabicia [<text>]:
	trigger:
  		open chest with 1 rows named "&cMuzyka!" to player
  		set player's current inventory's slot 0 to note block named "&2Wybuch Creppera"
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "&cMuzyka!":
  		cancel event
  		if clicked slot is 0:
  			set {Zabicie:%player%} to "Crepper"
			play raw sound "entity.creeper.primed" at attacker with pitch 1 volmue 5
  			send "&aOd teraz po zabiciu gracza, uslyszysz &2Creppera&a!" to player
on death of player:
	if attacker is player:
  		if {Zabicie:%attacker%} is "Crepper":
  			play raw sound "entity.creeper.primed" at attacker with pitch 1 volmue 5

Wymaga: SkQuery

Edytowane przez Grex

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

 coś nie działa.. a pisało jeżeli jest 1 dwukropek to "do nothing" więc dałem 2.. ale o coś takiego podobnego chodziło <3 bardzo ładnie raczej mi o takie coś chodzi...

Edytowane przez Misio12320

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
W dniu 10.03.2019 o 21:30, Misio12320 napisał:

@Grex  

 coś zedytowałem i nadal nic... nawet send ani nic 

w on death miałeś playera i tez nie miałeś w wiadomości wyznaczonego attackera / victima

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Heej, dźwięki są źle ustawione. Masz tu spis dźwięków Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Masz tu przykład (edytowany z UP):

 

command /zabicia [<text>]:
    trigger:
        open chest with 1 rows named "&cMuzyka!" to player
        set player's current inventory's slot 0 to note block named "&2Crepper"
        
on inventory click:
    if inventory name of current inventory of player is "&cMuzyka!":
        cancel event
        if clicked slot is 0:
            set {Zabicie::%player%} to "Crepper"
            play raw sound "mob.creeper.death" at player with pitch 1 volume 5
            send "&aOd teraz po zabiciu gracza, uslyszysz &2Creppera&a!" to player
            
on death of player:
    if {Zabicie::%attacker%} is "Crepper":
        play raw sound "mob.creeper.death" at attacker with pitch 1 volume 5

 

Edytowane przez Domiis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×