Skocz do zawartości
  • 0
SzybkiApple

Problem z skryptem

Pytanie

Użytkownik

Witam

Jestem zielony w skryptach ale coś tam umiem 

Nie rozumiem jaki błąd zawiera ten skrypt ponieważ nie działa na serwerze 1.8 (Mam Skript i SkQuery 3)

Spoiler
command /Luk:   
        trigger:
                give 1 bow of infinity 10 and power 3 and unbreaking 10 named "&b&lLuk Zaglady" with lore "&bLuk Zaglady||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans" to player
                execute console command "/give %player% 262 1 name:&bStrzala_smierci"
                send "                         &e[&6KOCHAM WOJDUSZ!&e]"
                send "                      &eOtrzymales: Luk Zaglady!"
                stop
command /Miecz:   
        trigger:
                give 1 diamond sword of Unbreaking 2 and fortune 2 and sharpness 3 and efficiency 2 and fire aspect 2 named "&5&l☣Miecz Dusz☣" with lore "&bMiecz dusz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eRewelacjyne wywazona!" to player
                send "                         &e[&6KOCHAM WOJDUSZ!&e]"
                send "                      &eOtrzymales: Miecz Dusz!"
                
command /Rog:   
        trigger:
                give 1 light green dye of unbreaking 10 named "&e&lBoski Rog Mocy" with lore "&2Uzyj boski rog mocy!||&2Twoja druzyna otrzyma niespotykana szybkosc||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)" to player
                send "                         &e[&6KOCHAM WOJDUSZ!&e]"
                send "                      &eOtrzymales: Boski Rog Mocy!"                
                
                
                
on rightclick with light green dye:
    if name of player's tool is "&e&lBoski Rog Mocy":
        set {czasr} to difference between {opoznienier.%player%} and now
        if {czasr} is less than 100 seconds:
            send "&ePrzykro mi, ale mozesz uzyc Boski Rog Mocy dopiero za &c&l%difference between 100 seconds and {czasr}%"
            execute console command "playsound mob.ghast.affectionate_scream %player%"
        else:    
            send "&e[&6&l!&e] &b%player% &euzyl &bBoski Rog Mocy &eprzec co zostal wzmocniony!" to all players
            execute console command "playsound buffaloHorn %player%"
            apply swiftness 4 to the player for 30 seconds
            apply regeneration 2 to the player for 5 seconds
            apply strength 2 to the player for 5 seconds
            set {opoznienier.%player%} to now
            
            
            
command /Vortex:   
        trigger:
                give 1 2257 of knockback 3 named "&e&lVORTEX" with lore "&eVorteX!||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie! ||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem!" to player
                send "                         &e[&6KOCHAM WOJDUSZ!&e]"
                send "                        &eOtrzymales: VorteX!"                
            
variables:
    {upadek::%player%} = true

on rightclick with green music disc:
    if name of player's tool is "&e&lVORTEX":
        set {czasv} to difference between {opoznieniev.%player%} and now
        if {czasv} is less than 10 seconds:
            send "&ePrzykro mi, ale mozesz uzyc VorteX dopiero za &c&l%difference between 10 seconds and {czasv}%"
        else:
            execute console command "playsound tile.piston.out %player%"
            set {upadek::%player%} to false
            push the player upwards at velocity 1.5
            push the player horizontally forward at speed 4.5
            apply jump boost 2 to the player for 7 seconds
            set {opoznieniev.%player%} to now
            wait 5 seconds
            set {upadek::%player%} to true
            
            
            
on damage:
    damage is caused by fall:
        if {upadek::%victim%} is false:
            cancel event
            
on script load:
    loop all players:
        set {vortex::%loop-player%} to true
        set {fireball::%loop-player%} to 0
        set {upadek::%loop-player%} to true
            
command /Inferno:   
        trigger:
                give 1 Pink Dye of fire aspect 2 named "&4&lINFERNO" with lore "&7||&4Inferno||&2Magiczna Ognista Rozdzka||&2umozliwi Ci wystrzelenie ognistej!||&2kuli ognia palacej wrogow na popiol!" to player
                send "                         &e[&6KOCHAM WOJDUSZ!&e]"
                send "                      &eOtrzymales: Inferno!"

on rightclick with Pink Dye:
    if name of player's tool is "&4&lINFERNO":
        set {czasi} to difference between {opoznieniei.%player%} and now
        if {czasi} is less than 10 seconds:
            send "&ePrzykro mi, ale mozesz uzyc Inferno dopiero za &c&l%difference between 10 seconds and {czasi}%"
            execute console command "playsound fire.ignite %player%"
        else:
            execute console command "playsound fire.fire %player%"
            shoot a fireball from player
            set {opoznieniei.%player%} to now
            stop
            
on leftclick with Pink Dye:
    if name of player's tool is "&4&lINFERNO":
        set {czasi2} to difference between {opoznieniei2.%player%} and now
        if {czasi2} is less than 10 seconds:
            send "&ePrzykro mi, ale mozesz uzyc Inferno dopiero za &c&l%difference between 10 seconds and {czasi2}%"
            execute console command "playsound fire.ignite %player%"
        else:
            execute console command "playsound fire.fire %player%"
            shoot a fireball from player
            set {opoznieniei2.%player%} to now
            stop

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

19 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
12 godzin temu, SzybkiApple napisał:

Witam

Jestem zielony w skryptach ale coś tam umiem 

Nie rozumiem jaki błąd zawiera ten skrypt ponieważ nie działa na serwerze 1.8 (Mam Skript i SkQuery 3)

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość

command /Luk:   
        trigger:
                give 1 bow of infinity 10 and power 3 and unbreaking 10 named "&b&lLuk Zaglady" with lore "&bLuk Zaglady||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans" to player
                execute console command "/give %player% 262 1 name:&bStrzala_smierci"
                send "                         &e[&6KOCHAM WOJDUSZ!&e]"
                send "                      &eOtrzymales: Luk Zaglady!"
                stop
command /Miecz:   
        trigger:
                give 1 diamond sword of Unbreaking 2 and fortune 2 and sharpness 3 and efficiency 2 and fire aspect 2 named "&5&l☣Miecz Dusz☣" with lore "&bMiecz dusz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eRewelacjyne wywazona!" to player
                send "                         &e[&6KOCHAM WOJDUSZ!&e]"
                send "                      &eOtrzymales: Miecz Dusz!"
                
command /Rog:   
        trigger:
                give 1 light green dye of unbreaking 10 named "&e&lBoski Rog Mocy" with lore "&2Uzyj boski rog mocy!||&2Twoja druzyna otrzyma niespotykana szybkosc||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)" to player
                send "                         &e[&6KOCHAM WOJDUSZ!&e]"
                send "                      &eOtrzymales: Boski Rog Mocy!"                
                
                
                
on rightclick with light green dye:
    if name of player's tool is "&e&lBoski Rog Mocy":
        set {czasr} to difference between {opoznienier.%player%} and now
        if {czasr} is less than 100 seconds:
            send "&ePrzykro mi, ale mozesz uzyc Boski Rog Mocy dopiero za &c&l%difference between 100 seconds and {czasr}%"
            execute console command "playsound mob.ghast.affectionate_scream %player%"
        else:    
            send "&e[&6&l!&e] &b%player% &euzyl &bBoski Rog Mocy &eprzec co zostal wzmocniony!" to all players
            execute console command "playsound buffaloHorn %player%"
            apply swiftness 4 to the player for 30 seconds
            apply regeneration 2 to the player for 5 seconds
            apply strength 2 to the player for 5 seconds
            set {opoznienier.%player%} to now
            
            
            
command /Vortex:   
        trigger:
                give 1 2257 of knockback 3 named "&e&lVORTEX" with lore "&eVorteX!||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie! ||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem!" to player
                send "                         &e[&6KOCHAM WOJDUSZ!&e]"
                send "                        &eOtrzymales: VorteX!"                
            
variables:
    {upadek::%player%} = true

on rightclick with green music disc:
    if name of player's tool is "&e&lVORTEX":
        set {czasv} to difference between {opoznieniev.%player%} and now
        if {czasv} is less than 10 seconds:
            send "&ePrzykro mi, ale mozesz uzyc VorteX dopiero za &c&l%difference between 10 seconds and {czasv}%"
        else:
            execute console command "playsound tile.piston.out %player%"
            set {upadek::%player%} to false
            push the player upwards at velocity 1.5
            push the player horizontally forward at speed 4.5
            apply jump boost 2 to the player for 7 seconds
            set {opoznieniev.%player%} to now
            wait 5 seconds
            set {upadek::%player%} to true
            
            
            
on damage:
    damage is caused by fall:
        if {upadek::%victim%} is false:
            cancel event
            
on script load:
    loop all players:
        set {vortex::%loop-player%} to true
        set {fireball::%loop-player%} to 0
        set {upadek::%loop-player%} to true
            
command /Inferno:   
        trigger:
                give 1 Pink Dye of fire aspect 2 named "&4&lINFERNO" with lore "&7||&4Inferno||&2Magiczna Ognista Rozdzka||&2umozliwi Ci wystrzelenie ognistej!||&2kuli ognia palacej wrogow na popiol!" to player
                send "                         &e[&6KOCHAM WOJDUSZ!&e]"
                send "                      &eOtrzymales: Inferno!"

on rightclick with Pink Dye:
    if name of player's tool is "&4&lINFERNO":
        set {czasi} to difference between {opoznieniei.%player%} and now
        if {czasi} is less than 10 seconds:
            send "&ePrzykro mi, ale mozesz uzyc Inferno dopiero za &c&l%difference between 10 seconds and {czasi}%"
            execute console command "playsound fire.ignite %player%"
        else:
            execute console command "playsound fire.fire %player%"
            shoot a fireball from player
            set {opoznieniei.%player%} to now
            stop
            
on leftclick with Pink Dye:
    if name of player's tool is "&4&lINFERNO":
        set {czasi2} to difference between {opoznieniei2.%player%} and now
        if {czasi2} is less than 10 seconds:
            send "&ePrzykro mi, ale mozesz uzyc Inferno dopiero za &c&l%difference between 10 seconds and {czasi2}%"
            execute console command "playsound fire.ignite %player%"
        else:
            execute console command "playsound fire.fire %player%"
            shoot a fireball from player
            set {opoznieniei2.%player%} to now
            stop

 

on rightclick using pin dye:

on leftclick using pink dye:

 

Zmień to sobie w innych przykładach to with na using

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
Spoiler

[ERROR] '1' is not an entity type (boskie.sk, line 3: give 1 bow of infinity 10 and power 3 and unbreaking 10 named "&b&lLodowy luk" with lore "&bLodowy luk||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans"')

[ERROR] ('1 diamond sword of Unbreaking 2', 'fortune 2', 'sharpness 3', 'efficiency 2' and 'fire aspect 2 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników"') can't be added to a player because the former is neither an item type, an inventory nor an experience point (boskie.sk, line 9: give 1 diamond sword of Unbreaking 2 and fortune 2 and sharpness 3 and efficiency 2 and fire aspect 2 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników" to player')

[ERROR] '"&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)"' is not a text (boskie.sk, line 14: give 1 light green dye of unbreaking 10 named "&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)" to player')

[ERROR] '"&9&lLodowy Vortex" with lore "&9Lodowy Vortex!||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie! ||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem!"' is not a text (boskie.sk, line 37: give 1 2257 of knockback 3 named "&9&lLodowy Vortex" with lore "&9Lodowy Vortex!||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie! ||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem!" to player')

[INFO] [Skript] Encountered 4 errors while reloading boskie.sk!

Dodanie using zamiast nic nie dalo pomocy!

To są błędy gdy przeładowuje skyrpt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Ehh.... A więc tak z tego co widzę to nie ogarniasz jeszcze za bardzo skryptów ale ci pomogę

1:

'1' is not an entity type (boskie.sk, line 3: give 1 bow of infinity 10 and power 3 and unbreaking 10 named "&b&lLodowy luk" with lore "&bLodowy luk||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans"')

Tutaj chodzi o to że "SKRIPT" nie przyjmuje więcej niż dwóch enchantów w jednej linijce czyli w skrócie musisz usunąć jeden enchant stąd

 2:
 

('1 diamond sword of Unbreaking 2', 'fortune 2', 'sharpness 3', 'efficiency 2' and 'fire aspect 2 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników"') can't be added to a player because the former is neither an item type, an inventory nor an experience point (boskie.sk, line 9: give 1 diamond sword of Unbreaking 2 and fortune 2 and sharpness 3 and efficiency 2 and fire aspect 2 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników" to player')

Tak jak wcześniej za dużo enchantów

 

3:
 

[ERROR] '"&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)"' is not a text (boskie.sk, line 14: give 1 light green dye of unbreaking 10 named "&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)" to player')


Spróbuj to zamienić na ID bo czasami skript nie może odczytać dokładnie meta daty chodzi o to że barwnik jest tak na prawdę tylko nazwany "dye" i tak każdy kolor tylko po prostu mają swoją datę a w powiedzmy wersji skripta np. twojej (Nw jaką masz ale tez wyslij jezeli nie podziała) to w kodzie nie ma tego bo np. zapomnieli albo coś innego się zdarza

 

No i 4:

[ERROR] '"&9&lLodowy Vortex" with lore "&9Lodowy Vortex!||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie! ||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem!"' is not a text (boskie.sk, line 37: give 1 2257 of knockback 3 named "&9&lLodowy Vortex" with lore "&9Lodowy Vortex!||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie! ||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem!" to player')


Masz poprawioną wersje tego VORTEX'a:

 

give a record cat of knockback 3 named "&e&lVORTEX" with lore "&eVorteX||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem" to player



PS. Jezeli cos nie bedzie dzialac to sr. ale juz dawno nie siedze w skryptach tylko pluginach ;d Najwyzej zmien wersje skript'a i skquery (Opcjonalnie dodaj Addon 'WildSkript')

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

@JanekMaSkrypta_  nie działa nadal  i mam WildSkript

Poprawiłem te enchanty i wygląda to tak teraz:

Spoiler

command /Luk:   
        trigger:
                give 1 bow of infinity 10 and power 3 named "&b&lLodowy luk" with lore "&bLodowy luk||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans" 
                execute console command "/give %player% 262 1 name:&bStrzala_smierci"                      
                send "                      &eOtrzymałeś lodowy przedmiot:Lodowy łuk!"
                stop
command /Miecz:   
        trigger:
                give 1 diamond sword of Sharpness 3 and fire aspect 2 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników" to player
                send "                      &eOtrzymałeś lodowy przedmiot:Lodowy Miecz!"
                
command /rog:   
        trigger:
                give 1 light green dye of unbreaking 10 named "&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)" to player
                send "                      &eOtrzymałeś lodowy róg zagłady!"                
                
                
                
on rightclick using dye:
    if name of player's tool is "&9&lLodowy róg zagłady":
        set {czasr} to difference between {opoznienier.%player%} and now
        if {czasr} is less than 100 seconds:
            send "&9Mozesz użyć lodowego rogu zagłady dopiero za: &c&l%difference between 100 seconds and {czasr}%"
            execute console command "playsound mob.ghast.affectionate_scream %player%"
        else:    
            send "&e[&6&l!&e] &b%player% &euzyl &9Lodowy Róg zagłady &e przez co zostal wzmocniony!" to all players
            execute console command "playsound buffaloHorn %player%"
            apply swiftness 4 to the player for 30 seconds
            apply regeneration 2 to the player for 5 seconds
            apply strength 2 to the player for 5 seconds
            set {opoznienier.%player%} to now
            
            
            
command /Vortex:   
        trigger:
                give a record cat of knockback 3 named "&e&lVORTEX" with lore "&eVorteX||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem" to player
                send "                        &eOtrzymałeś: Lodowy Vortex!"                
            
variables:
    {upadek::%player%} = true

on rightclick using music disc:
    if name of player's tool is "&9&lLodowy Vortex":
        set {czasv} to difference between {opoznieniev.%player%} and now
        if {czasv} is less than 10 seconds:
            send "&9Przykro mi ale Lodowy Vortex będzie gotowy dopiero za: &c&l%difference between 10 seconds and {czasv}%"
        else:
            execute console command "playsound tile.piston.out %player%"
            set {upadek::%player%} to false
            push the player upwards at velocity 1.5
            push the player horizontally forward at speed 4.5
            apply jump boost 2 to the player for 7 seconds
            set {opoznieniev.%player%} to now
            wait 5 seconds
            set {upadek::%player%} to true
            
            
            
on damage:
    damage is caused by fall:
        if {upadek::%victim%} is false:
            cancel event
            
on script load:
    loop all players:
        set {vortex::%loop-player%} to true
        set {fireball::%loop-player%} to 0
        set {upadek::%loop-player%} to true

 

Pomoże ktoś pls bo robie własnie serwer i pilnie potrzebuje tego!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Problem jest taki ze jak wpisze /luk to daje mi tylko strzale smierci a i wyswietla sie informacja ktora jest zapisana w linijce: send

Jak wpisze /vortex czy tam inna komende to wyswietla sie tylko info i nic nie daje

POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Z tym mam problem:

Spoiler

give 1 bow of infinity 10 named "&b&lLodowy luk" with lore '&bLodowy luk||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans' to player

Kolejnym: 

Spoiler

give 1 diamond sword of Sharpness 3 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników" to player

Tym jeszcze:

Spoiler

give 1 light green dye of unbreaking 10 named "&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)" to player

I ostatnie:

Spoiler

give a record cat of knockback 3 named "&e&lVORTEX" with lore "&eVorteX||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem" to player

Chodzi o to ze jak uzyje komendy np. /vortex to wyswietla sie tylko komunikat ktory jest w skrypcie a nie dosytaje itemu.

Z /luk jest tak ze dostaje tylko strzale a luku juz nie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Ok a wiec tak. Chcialbym aby jakas osoba poprawila ten skrypt aby byl poprawny

SKRYPT:

Spoiler

command /Luk:
        trigger:
                give 1 bow of infinity 10 named "&b&lLodowy_luk" with lore "&bLodowy luk||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans" to player
                execute console command "/give %player% 262 1 name:&bStrzala smierci"                      
                send "                      &eOtrzymałeś lodowy przedmiot:Lodowy łuk!"
                stop
command /Miecz:   
        trigger:
                give @p diamond sword of Sharpness 3 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników" to player
                send "                      &eOtrzymałeś lodowy przedmiot:Lodowy Miecz!"
                
command /rog:   
        trigger:
                give @p light green dye of unbreaking 10 named "&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)" to player
                send "                      &eOtrzymałeś lodowy róg zagłady!"                
                
                
                
on rightclick using dye:
    if name of player's tool is "&9&lLodowy róg zagłady":
        set {czasr} to difference between {opoznienier.%player%} and now
        if {czasr} is less than 100 seconds:
            send "&9Mozesz użyć lodowego rogu zagłady dopiero za: &c&l%difference between 100 seconds and {czasr}%"
            execute console command "playsound mob.ghast.affectionate_scream %player%"
        else:    
            send "&e[&6&l!&e] &b%player% &euzyl &9Lodowy Róg zagłady &e przez co zostal wzmocniony!" to all players
            execute console command "playsound buffaloHorn %player%"
            apply swiftness 4 to the player for 30 seconds
            apply regeneration 2 to the player for 5 seconds
            apply strength 2 to the player for 5 seconds
            set {opoznienier.%player%} to now
            
            
            
command /Vortex:   
        trigger:
                give a record cat of knockback 3 named "&e&lVORTEX" with lore "&eVorteX||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem" to player
                send "                        &eOtrzymałeś: Lodowy Vortex!"                
            
variables:
    {upadek::%player%} = true

on rightclick using music disc:
    if name of player's tool is "&9&lLodowy Vortex":
        set {czasv} to difference between {opoznieniev.%player%} and now
        if {czasv} is less than 10 seconds:
            send "&9Przykro mi ale Lodowy Vortex będzie gotowy dopiero za: &c&l%difference between 10 seconds and {czasv}%"
        else:
            execute console command "playsound tile.piston.out %player%"
            set {upadek::%player%} to false
            push the player upwards at velocity 1.5
            push the player horizontally forward at speed 4.5
            apply jump boost 2 to the player for 7 seconds
            set {opoznieniev.%player%} to now
            wait 5 seconds
            set {upadek::%player%} to true
            
            
            
on damage:
    damage is caused by fall:
        if {upadek::%victim%} is false:
            cancel event
            
on script load:
    loop all players:
        set {vortex::%loop-player%} to true
        set {fireball::%loop-player%} to 0
        set {upadek::%loop-player%} to true
           

I tu bledy jak /sk reload 

Spoiler

 
[19:30:06 ERROR]: '"&b&lLodowy_luk" with lore "&bLodowy luk||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans"' is not a text (boskie.sk, line 3: add 1 bow of infinity 10 named "&b&lLodowy_luk" with lore "&bLodowy luk||&aSmiernonosny potezny luk||&6Jedna z najpotenzniejszych broni||&eRewelacjyne w walce na dystans" to player's inventory')
[19:30:06 ERROR]: '"&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników"' is not a text (boskie.sk, line 9: give @p diamond sword of Sharpness 3 named "&9&lLodowy Miecz" with lore "&bLodowy Miecz!||&aPotnij swoich wrogow na kawalki!||&6Jedna z najlepszych broni!||&eZimna jak serca przeciwników" to player')
[19:30:06 ERROR]: '"&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)"' is not a text (boskie.sk, line 14: give @p light green dye of unbreaking 10 named "&9&lLodowy róg zagłady" with lore "&2Uzyj lodowego rogu zagłady!||&2Otrzymasz niespotykana prędkość||&2a Twoje zycie bedzie sie regenerowac!||&2(mozesz go uzywac co 100 sek.)" to player')
[19:30:06 ERROR]: '"&e&lVORTEX" with lore "&eVorteX||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem"' is not a text (boskie.sk, line 37: give a record cat of knockback 3 named "&e&lVORTEX" with lore "&eVorteX||&2Ta magiczna rozdzka umozliwi Ci||&2Bardzo szybkie przemieszczanie sie||&2Jest doskonala do ucieczki przed wrogiem" to player')

 

Edytowane przez SzybkiApple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

zamiast give mozesz dac:

add 1 bow of {enchant 1} {poziom enchantu}, {enchant 2} {i tak mozesz dalej po przecinkach} named "nazwa"  to player

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0

Proszę o zamknięcie tematu.

Problem sam naprawiłem ale dziękuje każdemu za chęci :)

Pozdrawiam!

Edytowane przez SzybkiApple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×