Skocz do zawartości
  • 0

Złodziej, wytrych i takie tam


elliot21
 Udostępnij

Pytanie

Witam! Chcę, aby ktoś mi zrobił z was skrypt na Wytrych

Poprostu, żeby otworzyć drzwi i skrzynki (ironowe drzwi 30 procent) (drewniane 60 procent)

i chciałbym też jakiś plugin na działki, żeby współgrał z tym skryptem.

Edytowane przez elliot21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Spróbuje ci zrobić po lolu

do tego mam pytania:

każda skrzynia czy zabezpieczona jakoś?

i czy drzwi drewniane są jakoś zamknięte.

Porobić klucze do drzwi i skrzyń? ze dany gracz może otwierać z kluczem czy dany gracz może otworzyć bez klucza?

Edytowane przez Nihksa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /x:
	trigger:
		add glowing stick named "&6Wytrych" to player
on right click:
	if player's tool is glowing stick named "&6Wytrych":
		if clicked block is iron door or wood door:
			remove glowing stick named "&6Wytrych" from player
			if clicked block is iron door:
				chance of 30%:
					set block at clicked block to air
					drop iron door at clicked block
			if clicked block is wood door:
				cancel event
				chance of 60%:
					set block at clicked block to air
					drop wood door at clicked block

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, Nihksa napisał:

Spróbuje ci zrobić po lolu

do tego mam pytania:

każda skrzynia czy zabezpieczona jakoś?

i czy drzwi drewniane są jakoś zamknięte.

Porobić klucze do drzwi i skrzyń? ze dany gracz może otwierać z kluczem czy dany gracz może otworzyć bez klucza?

Klucze do drzwi ? No jak chcesz to okej

Reszte rob jak chcesz

Tylko zeby na otworzenie byly procenty jak napisane w watku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, elliot21 napisał:

Klucze do drzwi ? No jak chcesz to okej

Reszte rob jak chcesz

Tylko zeby na otworzenie byly procenty jak napisane w watku

i czy do kazdych drzwi/skrzyn ma tak byc? ze sa zablokowane?  zelazne drzwi da sie tylko rozwalic a drewniane moge rbic ze da sie otwierac wiec jak masz powyzej 1.8 to mozna zrobbic inne drzwi jako zelazne chyba ze zelazne do rozwalania

 

za 20 min biore sie za pisanie i edytuje komentarz

Edytowane przez Nihksa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 minut temu, Nihksa napisał:

i czy do kazdych drzwi/skrzyn ma tak byc? ze sa zablokowane?  zelazne drzwi da sie tylko rozwalic a drewniane moge rbic ze da sie otwierac wiec jak masz powyzej 1.8 to mozna zrobbic inne drzwi jako zelazne chyba ze zelazne do rozwalania

 

za 20 min biore sie za pisanie i edytuje komentarz

Rob jak chcesz ja gram na wersji 1.11.2/1.12.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

UWAGA WERSJA BETA 1.6 

Dostępne na tą chwilę do drzwi, i bez klucza bo coś się psuje

Można zrobić tylko iron door i wood door inne nie wlicza czyli spruce i tak dalej :( bo plugin skript jest do wersji 1.7.9 lub 1.7.2

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 11.02.2019 o 00:13, Nihksa napisał:

UWAGA WERSJA BETA 1.6 

Dostępne na tą chwilę do drzwi, i bez klucza bo coś się psuje

Można zrobić tylko iron door i wood door inne nie wlicza czyli spruce i tak dalej :( bo plugin skript jest do wersji 1.7.9 lub 1.7.2

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

 

A jest jakiś plugin do tych działek? żeby współgrało z skryptem

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 11.02.2019 o 12:02, elliot21 napisał:

A jest jakiś plugin do tych działek? żeby współgrało z skryptem

 Plugin odpada bo blokuje wszystko. Niewazne jaki trzeba szperac by znalezc blokowanie uzywania drzwi i skrzyn

Edytowane przez Nihksa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 11.02.2019 o 15:38, Nihksa napisał:

 Plugin odpada bo blokuje wszystko. Niewazne jaki trzeba szperac by znalezc blokowanie uzywania drzwi i skrzyn

jak skoncze pisac skrypt do 2.0 to sie tym zajme mam juz pomysl jak zrobic te klucze ;) co mi nie tylko sie do kluczy przyda kazda osoba ma indetyfikator swoj cyfrowy xD

Edytowane przez Nihksa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

WERSJA 2.0 GOTOWA:

Co daje:

Komendy:

- /nblokdaj

Przedmioty:

- Skrzynia -Kluczana Skrzynia 15%

- Zelazne Drzwi -Kluczane Drzwi 30%

- Drewniane Drzwi -Kluczane Drzwi 60%

- Wytrych -Otwera Drzwi, Skrzynei zalezne od blokady %

Czynności:

- Klikajac prawym na Drzwi,Skrzynie za pomoca wytrychu albo sie otworza lub nie

- Klikajac prawym na Drzwi,Skrzynie admin i gracz ktory to postawil zawsze otworzy

- Klikajac lewym na Drzwi,Skrzynie tylko Gracz ktory postwil lub admin rozwala i dropi drzwi

- Trzeba klikac dolna czesc drzwi poniewaz by nie dzialalo wszystko dobrze: (przy usuwaniu)

Licencja:

- Nie pozwalam na rozpowszechnianie bez mojej wiedzy oraz  zgody

Download/Kopiowanie:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez Nihksa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 10.02.2019 o 13:59, xAxee napisał:
command /x:
	trigger:
		add glowing stick named "&6Wytrych" to player
on right click:
	if player's tool is glowing stick named "&6Wytrych":
		if clicked block is iron door or wood door:
			remove glowing stick named "&6Wytrych" from player
			if clicked block is iron door:
				chance of 30%:
					set block at clicked block to air
					drop iron door at clicked block
			if clicked block is wood door:
				cancel event
				chance of 60%:
					set block at clicked block to air
					drop wood door at clicked block

 

nie zadziala poniewaz zrobiles if clicked w komendzie i lepiej zrobic ze jak sie kliknie lewym to po prostu zamek zlamiesz + musisz dodac ze jezeli gracz a wlapie wytrych. nie da sie zrobic czynsoci w komendzie to jest najwazniejsze ;) jak bys chcial kiedys to moge ci troche potlumaczyc eventy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Nihksa napisał:

nie zadziala poniewaz zrobiles if clicked w komendzie i lepiej zrobic ze jak sie kliknie lewym to po prostu zamek zlamiesz + musisz dodac ze jezeli gracz a wlapie wytrych. nie da sie zrobic czynsoci w komendzie to jest najwazniejsze ;) jak bys chcial kiedys to moge ci troche potlumaczyc eventy

Yyy nie ma if clicked w komendzie... Komenda jest do dania wytruchu... I to tylko...

Zrobilem jak autor chciał drzwi drewniane 60% zelazne 30% i tak dziala

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
13 godzin temu, xAxee napisał:

Yyy nie ma if clicked w komendzie... Komenda jest do dania wytruchu... I to tylko...

Zrobilem jak autor chciał drzwi drewniane 60% zelazne 30% i tak dziala

dobra niezauwazylem czegos xD

ale zapomniales dodac skrzyni

Edytowane przez Nihksa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
W dniu 13.02.2019 o 09:46, Nihksa napisał:

dobra niezauwazylem czegos xD

ale zapomniales dodac skrzyni

No tak zrobiłem tylko z drzwiami. Wsm tutaj jest poprawna wersja: z skrzynką i drzwiami

options:
	Skrzynia: 50%
	Drzwi-Zelazne: 30%
	Drzwi-Drewniane: 70%
	item: glowing stick
	name: &6Wytrych
command /wytrych:
	trigger:
		add {@item} named "{@name}" to player
on right click:
	if clicked block is chest or wood door or iron door:
		if {BLOK::%location of clicked block%} is not name of player:
			cancel event
			if name of player's tool is "{@name}":
				remove {@item} named "{@name}" from player
				if clicked block is chest:
					chance of {@Skrzynia}:
						open inventory of block at clicked block to player
						send "&6Udalo ci sie!"
				if clicked block is iron door:
					chance of {@Drzwi-Zelazne}:
						set {DROP} to true
						set clicked block to air
						set {DROP} to false
						drop iron door at clicked block
						send "&6Udalo cie sie!"
						delete {BLOK::%location of clicked block%}
				if clicked block is wood door:
					chance of {@Drzwi-Drewniane}:
						set {DROP} to true
						set clicked block to air
						set {DROP} to false
						drop wood door at clicked block
						send "&6Udalo cie sie!"
						delete {BLOK::%location of clicked block%}
on place:
	if event-block is chest:
		set {BLOK::%location of event-block%} to name of player
	if event-block is wood door or iron door:
		set {BLOK::%location of event-block%} to name of player
		set {BLOK::%location of block above event-block%} to name of player
on break:
	delete {BLOK::%location of event-block%}
on item spawn:
	if {DROP} is true:
		cancel event

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 godziny temu, xAxee napisał:

No tak zrobiłem tylko z drzwiami. Wsm tutaj jest poprawna wersja: z skrzynką i drzwiami

options:
	Skrzynia: 50%
	Drzwi-Zelazne: 30%
	Drzwi-Drewniane: 70%
	item: glowing stick
	name: &6Wytrych
command /wytrych:
	trigger:
		add {@item} named "{@name}" to player
on right click:
	if clicked block is chest or wood door or iron door:
		if {BLOK::%location of clicked block%} is name of player:
			cancel event
			if name of player's tool is "{@name}":
				remove {@item} named "{@name}" from player
				if clicked block is chest:
					chance of {@Skrzynia}:
						open inventory of block at clicked block to player
						send "&6Udalo ci sie!"
				if clicked block is iron door:
					chance of {@Drzwi-Zelazne}:
						set {DROP} to true
						set clicked block to air
						set {DROP} to false
						drop iron door at clicked block
						send "&6Udalo cie sie!"
						delete {BLOK::%location of clicked block%}
				if clicked block is wood door:
					chance of {@Drzwi-Drewniane}:
						set {DROP} to true
						set clicked block to air
						set {DROP} to false
						drop wood door at clicked block
						send "&6Udalo cie sie!"
						delete {BLOK::%location of clicked block%}
on place:
	if event-block is chest:
		set {BLOK::%location of event-block%} to name of player
	if event-block is wood door or iron door:
		set {BLOK::%location of event-block%} to name of player
		set {BLOK::%location of block above event-block%} to name of player
on break:
	delete {BLOK::%location of event-block%}
on item spawn:
	if {DROP} is true:
		cancel event

 

cancel event jak postawil to ten sam gracz? powinienes dac stop i ponizej cancel event else:

ale i tak mozna je otworzyc poniewaz 1 blok wyzej nie jest postawiona bloka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, Nihksa napisał:

cancel event jak postawil to ten sam gracz? powinienes dac stop i ponizej cancel event else:

ale i tak mozna je otworzyc poniewaz 1 blok wyzej nie jest postawiona bloka

1. Nie trzeba żadnego else starczy dodać "not " nie ma go tam ponieważ jakoś testowałem i zapomniałem zmienić.

2. Nie nie można ponieważ zapisuje podstawę i blok wyżej...

Dzieki za poprawę.

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...