elliot21 2 Opublikowano 10 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2019 (edytowane) Witam! Chcę, aby ktoś mi zrobił z was skrypt na Wytrych Poprostu, żeby otworzyć drzwi i skrzynki (ironowe drzwi 30 procent) (drewniane 60 procent) i chciałbym też jakiś plugin na działki, żeby współgrał z tym skryptem. Edytowane 10 lutego 2019 przez elliot21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nihksa 3 Opublikowano 10 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2019 (edytowane) Spróbuje ci zrobić po lolu do tego mam pytania: każda skrzynia czy zabezpieczona jakoś? i czy drzwi drewniane są jakoś zamknięte. Porobić klucze do drzwi i skrzyń? ze dany gracz może otwierać z kluczem czy dany gracz może otworzyć bez klucza? Edytowane 10 lutego 2019 przez Nihksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 10 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2019 command /x: trigger: add glowing stick named "&6Wytrych" to player on right click: if player's tool is glowing stick named "&6Wytrych": if clicked block is iron door or wood door: remove glowing stick named "&6Wytrych" from player if clicked block is iron door: chance of 30%: set block at clicked block to air drop iron door at clicked block if clicked block is wood door: cancel event chance of 60%: set block at clicked block to air drop wood door at clicked block Misio12320 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 elliot21 2 Opublikowano 10 lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2019 4 minuty temu, Nihksa napisał: Spróbuje ci zrobić po lolu do tego mam pytania: każda skrzynia czy zabezpieczona jakoś? i czy drzwi drewniane są jakoś zamknięte. Porobić klucze do drzwi i skrzyń? ze dany gracz może otwierać z kluczem czy dany gracz może otworzyć bez klucza? Klucze do drzwi ? No jak chcesz to okej Reszte rob jak chcesz Tylko zeby na otworzenie byly procenty jak napisane w watku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nihksa 3 Opublikowano 10 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2019 (edytowane) 3 godziny temu, elliot21 napisał: Klucze do drzwi ? No jak chcesz to okej Reszte rob jak chcesz Tylko zeby na otworzenie byly procenty jak napisane w watku i czy do kazdych drzwi/skrzyn ma tak byc? ze sa zablokowane? zelazne drzwi da sie tylko rozwalic a drewniane moge rbic ze da sie otwierac wiec jak masz powyzej 1.8 to mozna zrobbic inne drzwi jako zelazne chyba ze zelazne do rozwalania za 20 min biore sie za pisanie i edytuje komentarz Edytowane 10 lutego 2019 przez Nihksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 elliot21 2 Opublikowano 10 lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2019 21 minut temu, Nihksa napisał: i czy do kazdych drzwi/skrzyn ma tak byc? ze sa zablokowane? zelazne drzwi da sie tylko rozwalic a drewniane moge rbic ze da sie otwierac wiec jak masz powyzej 1.8 to mozna zrobbic inne drzwi jako zelazne chyba ze zelazne do rozwalania za 20 min biore sie za pisanie i edytuje komentarz Rob jak chcesz ja gram na wersji 1.11.2/1.12.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 10 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2019 1 minutę temu, elliot21 napisał: Rob jak chcesz ja gram na wersji 1.11.2/1.12.2 Mój skrypt działa? ? knugi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 elliot21 2 Opublikowano 10 lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2019 Godzinę temu, xAxee napisał: Mój skrypt działa? ? Narazie go nie testowalem edytuje watek i napisze czy dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nihksa 3 Opublikowano 10 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 lutego 2019 (edytowane) UWAGA WERSJA BETA 1.6 Dostępne na tą chwilę do drzwi, i bez klucza bo coś się psuje Można zrobić tylko iron door i wood door inne nie wlicza czyli spruce i tak dalej bo plugin skript jest do wersji 1.7.9 lub 1.7.2 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 11 lipca 2020 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 elliot21 2 Opublikowano 11 lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 lutego 2019 (edytowane) W dniu 11.02.2019 o 00:13, Nihksa napisał: UWAGA WERSJA BETA 1.6 Dostępne na tą chwilę do drzwi, i bez klucza bo coś się psuje Można zrobić tylko iron door i wood door inne nie wlicza czyli spruce i tak dalej bo plugin skript jest do wersji 1.7.9 lub 1.7.2 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! A jest jakiś plugin do tych działek? żeby współgrało z skryptem Edytowane 11 lipca 2020 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nihksa 3 Opublikowano 11 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 lutego 2019 (edytowane) W dniu 11.02.2019 o 12:02, elliot21 napisał: A jest jakiś plugin do tych działek? żeby współgrało z skryptem Plugin odpada bo blokuje wszystko. Niewazne jaki trzeba szperac by znalezc blokowanie uzywania drzwi i skrzyn Edytowane 12 lutego 2019 przez Nihksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nihksa 3 Opublikowano 12 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2019 (edytowane) W dniu 11.02.2019 o 15:38, Nihksa napisał: Plugin odpada bo blokuje wszystko. Niewazne jaki trzeba szperac by znalezc blokowanie uzywania drzwi i skrzyn jak skoncze pisac skrypt do 2.0 to sie tym zajme mam juz pomysl jak zrobic te klucze co mi nie tylko sie do kluczy przyda kazda osoba ma indetyfikator swoj cyfrowy xD Edytowane 12 lutego 2019 przez Nihksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nihksa 3 Opublikowano 12 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2019 (edytowane) WERSJA 2.0 GOTOWA: Co daje: Komendy: - /nblokdaj Przedmioty: - Skrzynia -Kluczana Skrzynia 15% - Zelazne Drzwi -Kluczane Drzwi 30% - Drewniane Drzwi -Kluczane Drzwi 60% - Wytrych -Otwera Drzwi, Skrzynei zalezne od blokady % Czynności: - Klikajac prawym na Drzwi,Skrzynie za pomoca wytrychu albo sie otworza lub nie - Klikajac prawym na Drzwi,Skrzynie admin i gracz ktory to postawil zawsze otworzy - Klikajac lewym na Drzwi,Skrzynie tylko Gracz ktory postwil lub admin rozwala i dropi drzwi - Trzeba klikac dolna czesc drzwi poniewaz by nie dzialalo wszystko dobrze: (przy usuwaniu) Licencja: - Nie pozwalam na rozpowszechnianie bez mojej wiedzy oraz zgody Download/Kopiowanie: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 12 lutego 2019 przez Nihksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nihksa 3 Opublikowano 12 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2019 W dniu 10.02.2019 o 13:59, xAxee napisał: command /x: trigger: add glowing stick named "&6Wytrych" to player on right click: if player's tool is glowing stick named "&6Wytrych": if clicked block is iron door or wood door: remove glowing stick named "&6Wytrych" from player if clicked block is iron door: chance of 30%: set block at clicked block to air drop iron door at clicked block if clicked block is wood door: cancel event chance of 60%: set block at clicked block to air drop wood door at clicked block nie zadziala poniewaz zrobiles if clicked w komendzie i lepiej zrobic ze jak sie kliknie lewym to po prostu zamek zlamiesz + musisz dodac ze jezeli gracz a wlapie wytrych. nie da sie zrobic czynsoci w komendzie to jest najwazniejsze jak bys chcial kiedys to moge ci troche potlumaczyc eventy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 12 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 12 lutego 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Nihksa napisał: nie zadziala poniewaz zrobiles if clicked w komendzie i lepiej zrobic ze jak sie kliknie lewym to po prostu zamek zlamiesz + musisz dodac ze jezeli gracz a wlapie wytrych. nie da sie zrobic czynsoci w komendzie to jest najwazniejsze jak bys chcial kiedys to moge ci troche potlumaczyc eventy Yyy nie ma if clicked w komendzie... Komenda jest do dania wytruchu... I to tylko... Zrobilem jak autor chciał drzwi drewniane 60% zelazne 30% i tak dziala Edytowane 12 lutego 2019 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nihksa 3 Opublikowano 13 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 lutego 2019 (edytowane) 13 godzin temu, xAxee napisał: Yyy nie ma if clicked w komendzie... Komenda jest do dania wytruchu... I to tylko... Zrobilem jak autor chciał drzwi drewniane 60% zelazne 30% i tak dziala dobra niezauwazylem czegos xD ale zapomniales dodac skrzyni Edytowane 13 lutego 2019 przez Nihksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 13 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 lutego 2019 (edytowane) W dniu 13.02.2019 o 09:46, Nihksa napisał: dobra niezauwazylem czegos xD ale zapomniales dodac skrzyni No tak zrobiłem tylko z drzwiami. Wsm tutaj jest poprawna wersja: z skrzynką i drzwiami options: Skrzynia: 50% Drzwi-Zelazne: 30% Drzwi-Drewniane: 70% item: glowing stick name: &6Wytrych command /wytrych: trigger: add {@item} named "{@name}" to player on right click: if clicked block is chest or wood door or iron door: if {BLOK::%location of clicked block%} is not name of player: cancel event if name of player's tool is "{@name}": remove {@item} named "{@name}" from player if clicked block is chest: chance of {@Skrzynia}: open inventory of block at clicked block to player send "&6Udalo ci sie!" if clicked block is iron door: chance of {@Drzwi-Zelazne}: set {DROP} to true set clicked block to air set {DROP} to false drop iron door at clicked block send "&6Udalo cie sie!" delete {BLOK::%location of clicked block%} if clicked block is wood door: chance of {@Drzwi-Drewniane}: set {DROP} to true set clicked block to air set {DROP} to false drop wood door at clicked block send "&6Udalo cie sie!" delete {BLOK::%location of clicked block%} on place: if event-block is chest: set {BLOK::%location of event-block%} to name of player if event-block is wood door or iron door: set {BLOK::%location of event-block%} to name of player set {BLOK::%location of block above event-block%} to name of player on break: delete {BLOK::%location of event-block%} on item spawn: if {DROP} is true: cancel event Edytowane 14 lutego 2019 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nihksa 3 Opublikowano 14 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2019 23 godziny temu, xAxee napisał: No tak zrobiłem tylko z drzwiami. Wsm tutaj jest poprawna wersja: z skrzynką i drzwiami options: Skrzynia: 50% Drzwi-Zelazne: 30% Drzwi-Drewniane: 70% item: glowing stick name: &6Wytrych command /wytrych: trigger: add {@item} named "{@name}" to player on right click: if clicked block is chest or wood door or iron door: if {BLOK::%location of clicked block%} is name of player: cancel event if name of player's tool is "{@name}": remove {@item} named "{@name}" from player if clicked block is chest: chance of {@Skrzynia}: open inventory of block at clicked block to player send "&6Udalo ci sie!" if clicked block is iron door: chance of {@Drzwi-Zelazne}: set {DROP} to true set clicked block to air set {DROP} to false drop iron door at clicked block send "&6Udalo cie sie!" delete {BLOK::%location of clicked block%} if clicked block is wood door: chance of {@Drzwi-Drewniane}: set {DROP} to true set clicked block to air set {DROP} to false drop wood door at clicked block send "&6Udalo cie sie!" delete {BLOK::%location of clicked block%} on place: if event-block is chest: set {BLOK::%location of event-block%} to name of player if event-block is wood door or iron door: set {BLOK::%location of event-block%} to name of player set {BLOK::%location of block above event-block%} to name of player on break: delete {BLOK::%location of event-block%} on item spawn: if {DROP} is true: cancel event cancel event jak postawil to ten sam gracz? powinienes dac stop i ponizej cancel event else: ale i tak mozna je otworzyc poniewaz 1 blok wyzej nie jest postawiona bloka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1 951 Opublikowano 14 lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 lutego 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Nihksa napisał: cancel event jak postawil to ten sam gracz? powinienes dac stop i ponizej cancel event else: ale i tak mozna je otworzyc poniewaz 1 blok wyzej nie jest postawiona bloka 1. Nie trzeba żadnego else starczy dodać "not " nie ma go tam ponieważ jakoś testowałem i zapomniałem zmienić. 2. Nie nie można ponieważ zapisuje podstawę i blok wyżej... Dzieki za poprawę. Edytowane 14 lutego 2019 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
elliot21 2
Witam! Chcę, aby ktoś mi zrobił z was skrypt na Wytrych
Poprostu, żeby otworzyć drzwi i skrzynki (ironowe drzwi 30 procent) (drewniane 60 procent)
i chciałbym też jakiś plugin na działki, żeby współgrał z tym skryptem.
Edytowane przez elliot21Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi