knugi 783 Opublikowano 15 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2018 (edytowane) Siemka, otóż nie wiem, czy to jest wina nowszych wersji Skripta, lecz nie mogę uzyskać efektu &6Test zamiast Test. Próbowałem różnych sposobów (wiem, że na wersji Skript 2.1.2 taki efekt udało mi się uzyskać) command /t: trigger: set {_x} to "&6Test" send uncoloured "%coloured {_x}%" Jest to przykładowy skrypt, on również na obu wersjach nie działa. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc (specjalne podziękowania w temacie o kGame) Edytowane 15 grudnia 2018 przez knugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 _Of3k 278 Opublikowano 15 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2018 command /t: trigger: set {_x} to "&6Test" set {_x} to uncoloured {_x} message "%{_x}%" Z czystej ciekawości sprawdź, czy w ten sposób będzie działać :V knugi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 783 Opublikowano 15 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2018 (edytowane) 19 minut temu, _Of3k napisał: command /t: trigger: set {_x} to "&6Test" set {_x} to uncoloured {_x} message "%{_x}%" Z czystej ciekawości sprawdź, czy w ten sposób będzie działać :V Niestety, ani na 2.1.2 ani na 2.2-dev36 nie działa //Udało mi się uzyskać ten efekt poprzez argument. Spoiler Lecz chciałbym taki efekt uzyskać na 1.12, a wyszło tylko na 1.7 (Tak jak pisałem), więc ja idę na obiad i czekam z niecierpliwością na updaty Edytowane 15 grudnia 2018 przez knugi Dowód w sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 15 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2018 (edytowane) Jedyne co mi przychodzi na myśl to nie skript tylko essentials, który namiętnie podmienia te kolory... Z tego co pamiętam chyba jakoś działało podwajanie kolorów: &6&lZiemniak \/ &&66&&llZiemniak @knugi Edytowane 15 grudnia 2018 przez ZiemniaQ Ziemniaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 783 Opublikowano 15 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2018 2 minuty temu, LuckyPotato napisał: Jedyne co mi przychodzi na myśl to essentials, który namiętnie podmienia te kolory... Z tego co pamiętam chyba jakoś działało podwajanie kolorów: &6&lZiemniak \/ &&66&&llZiemniak @knugi Niby działa, lecz trudne będzie do zrealizowania gdy mam te znaki w środku tekstu jest ich nie wiadomo ile (tekst z yml) i ten tekst jest w dodatku konwertowany poprzez specjalną moją funkcję. Lecz nie wiem jak to powiedzieć. Może miałem jakieś błędy w variables.csv lecz się naprawiło. Ogólnie wszystko działało, tylko jak się wpisało podwójnie ten sam kolor: &cTeskt;**....&c2tekst* to drugi tekst był biały xD teraz jest dobrze (nie wiem o co chodziło) Post już zgłosiłem do zamknięcia. Dla każdego daje lajkacza za próbę pomocy i proszę o zamknięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 15 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 grudnia 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
knugi 783
Siemka, otóż nie wiem, czy to jest wina nowszych wersji Skripta, lecz nie mogę uzyskać efektu &6Test zamiast Test.
Próbowałem różnych sposobów (wiem, że na wersji Skript 2.1.2 taki efekt udało mi się uzyskać)
command /t: trigger: set {_x} to "&6Test" send uncoloured "%coloured {_x}%"
Jest to przykładowy skrypt, on również na obu wersjach nie działa.
Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc (specjalne podziękowania w temacie o kGame)
Edytowane przez knugiOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi