Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik

Plugin na prywatne wiadomości Mojego autorstwa

Zastosowanie:
/msg <gracz> <wiadomośc>

Testowany na wersji 1.13!
Zobaczycie że to nie jest zwykły plugin na Msg!

UPDATES:

Beta - wydanie (hejtowane) xd
v1 - dodanie confingu do wiadomości błędu. Wiadomośći mogą być w kolorze!
v2 - w confingu można edytować prawie wszystko oprócz "" (nie usuwać). Poprawione błędy. Większa widoczność przycisku "ODPISZ".

Download:

v2:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Skan:

v2:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Edytowane przez Leon135
Update V2
Ixidi

dodaje skan

Notatka dodana przez Ixidi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

1. Nie sprawdzasz czy argument jest online, może wywalić błędy

2. Nwm po co ci tu taki chat util, skoro można go zrobić w jednej dwóch linijkach:

	public static String colored(String s){
		return ChatColor.translateAlternateColorCodes('&', s);
	}

3. Brak funkcji reply oraz /ignore

4. Nwm czy to ma jakieś znaczenie ale instance raczej się daje w:

public Main(){
	instance = this;

niż w onEnable, ale tak jak mówiłem, nwm czy to ma znaczenie

5. 

          ChatUtil.sendM(sender, "&8>> &4Poprawne uzycie &2/msg <gracz> <wiadomosc>");
          return false;

Czemu zwracasz błąd?

6.  Nie jest to błąd, ale:

        }
        else
        {

else staraj się dawać }else{

 

Sam plugin działa, brakuje funkcji reply oraz ignore, jak dodasz ocena będzie wyższa. 

Narazie masz 5/10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
1 minutę temu, HotAngel2K17 napisał:

1. Nie sprawdzasz czy argument jest online, może wywalić błędy

2. Nwm po co ci tu taki chat util, skoro można go zrobić w jednej dwóch linijkach:

	public static String colored(String s){
		return ChatColor.translateAlternateColorCodes('&', s);
	}

3. Brak funkcji reply oraz /ignore

4. Nwm czy to ma jakieś znaczenie ale instance raczej się daje w:

public Main(){
	instance = this;

niż w onEnable, ale tak jak mówiłem, nwm czy to ma znaczenie

5. 

          ChatUtil.sendM(sender, "&8>> &4Poprawne uzycie &2/msg <gracz> <wiadomosc>");
          return false;

Czemu zwracasz błąd?

6.  Nie jest to błąd, ale:

        }
        else
        {

else staraj się dawać }else{

 

Sam plugin działa, brakuje funkcji reply oraz ignore, jak dodasz ocena będzie wyższa. 

Narazie masz 5/10

Wsensie jakie reply i ignore?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
15 minut temu, HotAngel2K17 napisał:

np jak do kogoś napiszesz, potem możesz odpisać szybko pod: /r

Ignore, sprawdzasz czy gracz ma wyłączone prywatne wiadomości itd

No reply jest:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

a jak najedziesz

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

a jak klikniesz

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
3 godziny temu, HotAngel2K17 napisał:

1. Nie sprawdzasz czy argument jest online, może wywalić błędy

2. Nwm po co ci tu taki chat util, skoro można go zrobić w jednej dwóch linijkach:

	public static String colored(String s){
		return ChatColor.translateAlternateColorCodes('&', s);
	}

3. Brak funkcji reply oraz /ignore

4. Nwm czy to ma jakieś znaczenie ale instance raczej się daje w:

public Main(){
	instance = this;

niż w onEnable, ale tak jak mówiłem, nwm czy to ma znaczenie

5. 

          ChatUtil.sendM(sender, "&8>> &4Poprawne uzycie &2/msg <gracz> <wiadomosc>");
          return false;

Czemu zwracasz błąd?

6.  Nie jest to błąd, ale:

        }
        else
        {

else staraj się dawać }else{

 

Sam plugin działa, brakuje funkcji reply oraz ignore, jak dodasz ocena będzie wyższa. 

Narazie masz 5/10

no taka instancje robi sie w konstruktorze, ale tutaj raczej lepszym pomyslem jest w onEnable bo jak wywali blad podczas onload i plugin dalej nie leci to niepotrzebnie trzymamy instancje

 

czemu narzucasz mu swoj code style =/

Cytat

else staraj się dawać }else{

nie dosc ze brzydkie to przeciez kazdy robi jak mu sie podoba, wlasnie tak jak on robi pelno osob, a niektórzy robią

if (expression) {
}
else {
}

(np. ja) wiec takie wytykanie kto jak stawia klamry to tez troche bez sensu, tymbardziej ze patrzysz na kod z dekompilatora zapewne to juz wgl :XD: bo przeciez dekompilator robi calkiem inny

ja tam nawet na kod nie patrze dopoki nie wrzuci np. na githuba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
Godzinę temu, yooniks napisał:

no taka instancje robi sie w konstruktorze, ale tutaj raczej lepszym pomyslem jest w onEnable bo jak wywali blad podczas onload i plugin dalej nie leci to niepotrzebnie trzymamy instancje

 

czemu narzucasz mu swoj code style =/

nie dosc ze brzydkie to przeciez kazdy robi jak mu sie podoba, wlasnie tak jak on robi pelno osob, a niektórzy robią

if (expression) {
}
else {
}

(np. ja) wiec takie wytykanie kto jak stawia klamry to tez troche bez sensu, tymbardziej ze patrzysz na kod z dekompilatora zapewne to juz wgl :XD: bo przeciez dekompilator robi calkiem inny

ja tam nawet na kod nie patrze dopoki nie wrzuci np. na githuba

Wiem, niepotrzebnie pisałem z tymi klamrami :p. A z dekompilatora patrzyłem na samo działanie kodu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Plugin jak plugin, bunkrów nie ma. Kod całkiem krótki, co do sposobu pisania nie zamierzam się czepiać bo każdy pisze jak chce.

Popraw tylko w configu "waidomostkomedatylkodlagracza" na "wiadomosckomendatylkodlagracza" oraz w "wiadomoscniepoprawnakomeda" komeda zamien na komenda żeby ładniej to wygladalo, bylo zgodne językowo i nie roznilo sie od reszty.

4/10

Edytowane przez DemoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik

Nie widziałem jeszcze nigdy MSG z odpisywaniem poprzez wysyłanie wiadomości w którą da się kliknąć za to na pewno masz plusa :V

Ale teraz błędy:

Nazwa package'a robi się trochę :V czyli np. pl.leon.msg :v Przynajmniej tak robi duża część programistów :V

Nazwy package'ow powinny być po angielsku a nie po polsku :V

Tak samo ze zmiennym i configiem :V

Nie ma też permisji do tego, wiem że raczej nawet osoba bez uprawnień powinna mieć dostęp do msg ale może jednak ktoś by chciał dać tylko dla vipów (i łamać EULE :lulkappa:)

Mimo że kod krótki to wrzuć go na githuba lul :V

 

Ale mam zawalisty tajming z pisaniem co jest złe w pluginie XD

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ten temat jest nieaktywny od dłuższego czasu. Nie odkopuj go bez potrzeby.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Losowy awatar
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×