Leon135 11 Opublikowano 13 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2018 (edytowane) Plugin na prywatne wiadomości Mojego autorstwa Zastosowanie: /msg <gracz> <wiadomośc> Testowany na wersji 1.13! Zobaczycie że to nie jest zwykły plugin na Msg! UPDATES: Beta - wydanie (hejtowane) xd v1 - dodanie confingu do wiadomości błędu. Wiadomośći mogą być w kolorze! v2 - w confingu można edytować prawie wszystko oprócz "" (nie usuwać). Poprawione błędy. Większa widoczność przycisku "ODPISZ". Download: v2: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Skan: v2: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 14 grudnia 2018 przez Leon135 Update V2 dodaje skan Notatka dodana przez Ixidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 532 Opublikowano 13 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2018 1. Nie sprawdzasz czy argument jest online, może wywalić błędy 2. Nwm po co ci tu taki chat util, skoro można go zrobić w jednej dwóch linijkach: public static String colored(String s){ return ChatColor.translateAlternateColorCodes('&', s); } 3. Brak funkcji reply oraz /ignore 4. Nwm czy to ma jakieś znaczenie ale instance raczej się daje w: public Main(){ instance = this; niż w onEnable, ale tak jak mówiłem, nwm czy to ma znaczenie 5. ChatUtil.sendM(sender, "&8>> &4Poprawne uzycie &2/msg <gracz> <wiadomosc>"); return false; Czemu zwracasz błąd? 6. Nie jest to błąd, ale: } else { else staraj się dawać }else{ Sam plugin działa, brakuje funkcji reply oraz ignore, jak dodasz ocena będzie wyższa. Narazie masz 5/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon135 11 Opublikowano 13 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2018 1 minutę temu, HotAngel2K17 napisał: 1. Nie sprawdzasz czy argument jest online, może wywalić błędy 2. Nwm po co ci tu taki chat util, skoro można go zrobić w jednej dwóch linijkach: public static String colored(String s){ return ChatColor.translateAlternateColorCodes('&', s); } 3. Brak funkcji reply oraz /ignore 4. Nwm czy to ma jakieś znaczenie ale instance raczej się daje w: public Main(){ instance = this; niż w onEnable, ale tak jak mówiłem, nwm czy to ma znaczenie 5. ChatUtil.sendM(sender, "&8>> &4Poprawne uzycie &2/msg <gracz> <wiadomosc>"); return false; Czemu zwracasz błąd? 6. Nie jest to błąd, ale: } else { else staraj się dawać }else{ Sam plugin działa, brakuje funkcji reply oraz ignore, jak dodasz ocena będzie wyższa. Narazie masz 5/10 Wsensie jakie reply i ignore? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 532 Opublikowano 13 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2018 17 minut temu, Leon135 napisał: Wsensie jakie reply i ignore? np jak do kogoś napiszesz, potem możesz odpisać szybko pod: /r Ignore, sprawdzasz czy gracz ma wyłączone prywatne wiadomości itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon135 11 Opublikowano 13 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2018 15 minut temu, HotAngel2K17 napisał: np jak do kogoś napiszesz, potem możesz odpisać szybko pod: /r Ignore, sprawdzasz czy gracz ma wyłączone prywatne wiadomości itd No reply jest: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! a jak najedziesz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! a jak klikniesz Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Queito 104 Opublikowano 13 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2018 dodaj projekt do githuba Peridot 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon135 11 Opublikowano 13 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2018 4 minuty temu, Queito napisał: dodaj projekt do githuba Nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Queito 104 Opublikowano 13 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2018 To załóż Peridot i Leon135 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooniks 347 Opublikowano 13 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2018 3 godziny temu, HotAngel2K17 napisał: 1. Nie sprawdzasz czy argument jest online, może wywalić błędy 2. Nwm po co ci tu taki chat util, skoro można go zrobić w jednej dwóch linijkach: public static String colored(String s){ return ChatColor.translateAlternateColorCodes('&', s); } 3. Brak funkcji reply oraz /ignore 4. Nwm czy to ma jakieś znaczenie ale instance raczej się daje w: public Main(){ instance = this; niż w onEnable, ale tak jak mówiłem, nwm czy to ma znaczenie 5. ChatUtil.sendM(sender, "&8>> &4Poprawne uzycie &2/msg <gracz> <wiadomosc>"); return false; Czemu zwracasz błąd? 6. Nie jest to błąd, ale: } else { else staraj się dawać }else{ Sam plugin działa, brakuje funkcji reply oraz ignore, jak dodasz ocena będzie wyższa. Narazie masz 5/10 no taka instancje robi sie w konstruktorze, ale tutaj raczej lepszym pomyslem jest w onEnable bo jak wywali blad podczas onload i plugin dalej nie leci to niepotrzebnie trzymamy instancje czemu narzucasz mu swoj code style =/ Cytat else staraj się dawać }else{ nie dosc ze brzydkie to przeciez kazdy robi jak mu sie podoba, wlasnie tak jak on robi pelno osob, a niektórzy robią if (expression) { } else { } (np. ja) wiec takie wytykanie kto jak stawia klamry to tez troche bez sensu, tymbardziej ze patrzysz na kod z dekompilatora zapewne to juz wgl :XD: bo przeciez dekompilator robi calkiem inny ja tam nawet na kod nie patrze dopoki nie wrzuci np. na githuba Peridot, LloydPL, kerpson i 1 inny 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpson 532 Opublikowano 13 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 grudnia 2018 Godzinę temu, yooniks napisał: no taka instancje robi sie w konstruktorze, ale tutaj raczej lepszym pomyslem jest w onEnable bo jak wywali blad podczas onload i plugin dalej nie leci to niepotrzebnie trzymamy instancje czemu narzucasz mu swoj code style =/ nie dosc ze brzydkie to przeciez kazdy robi jak mu sie podoba, wlasnie tak jak on robi pelno osob, a niektórzy robią if (expression) { } else { } (np. ja) wiec takie wytykanie kto jak stawia klamry to tez troche bez sensu, tymbardziej ze patrzysz na kod z dekompilatora zapewne to juz wgl :XD: bo przeciez dekompilator robi calkiem inny ja tam nawet na kod nie patrze dopoki nie wrzuci np. na githuba Wiem, niepotrzebnie pisałem z tymi klamrami :p. A z dekompilatora patrzyłem na samo działanie kodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DemoN 15 Opublikowano 26 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 grudnia 2018 (edytowane) Plugin jak plugin, bunkrów nie ma. Kod całkiem krótki, co do sposobu pisania nie zamierzam się czepiać bo każdy pisze jak chce. Popraw tylko w configu "waidomostkomedatylkodlagracza" na "wiadomosckomendatylkodlagracza" oraz w "wiadomoscniepoprawnakomeda" komeda zamien na komenda żeby ładniej to wygladalo, bylo zgodne językowo i nie roznilo sie od reszty. 4/10 Edytowane 26 grudnia 2018 przez DemoN Leon135 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peridot 507 Opublikowano 26 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 grudnia 2018 Nie widziałem jeszcze nigdy MSG z odpisywaniem poprzez wysyłanie wiadomości w którą da się kliknąć za to na pewno masz plusa :V Ale teraz błędy: Nazwa package'a robi się trochę :V czyli np. pl.leon.msg Przynajmniej tak robi duża część programistów :V Nazwy package'ow powinny być po angielsku a nie po polsku :V Tak samo ze zmiennym i configiem :V Nie ma też permisji do tego, wiem że raczej nawet osoba bez uprawnień powinna mieć dostęp do msg ale może jednak ktoś by chciał dać tylko dla vipów (i łamać EULE ) Mimo że kod krótki to wrzuć go na githuba lul :V Ale mam zawalisty tajming z pisaniem co jest złe w pluginie XD Leon135 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.