command /cos [<text>]:
trigger:
if arg 1 is "beacon":
if player don't have 1 beacon
send "nie masz 1 beacon
stop
else:
remove 1 beacon from player
add 1 to {gosh.%player%}
send "masz 1 beacon i dodaje do gosh + 1"
To mi kompletnie nie działa wywala mi, że nie mam beacona w eq gdzie ja go posiadam ale tak jakby nie czytało bloku ktos pomoże? 0 błędów w konsoli. Serwer stoi na 1.12.2. Skript: wersja 2.3-beta2, kompatybilny pod 1.12.2, lecz pisany pod wersję api 1.13. Addony: TuSKe-PikachuPath-v2 wersja: 1.8.2 lecz kompatybilna z serwerem 1.12.2
Pytanie
UltimJPlay | 1
To mi kompletnie nie działa wywala mi, że nie mam beacona w eq gdzie ja go posiadam ale tak jakby nie czytało bloku ktos pomoże? 0 błędów w konsoli. Serwer stoi na 1.12.2. Skript: wersja 2.3-beta2, kompatybilny pod 1.12.2, lecz pisany pod wersję api 1.13. Addony: TuSKe-PikachuPath-v2 wersja: 1.8.2 lecz kompatybilna z serwerem 1.12.2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi