Skocz do zawartości
  • 0
DaWiHsS

Przeładowanie argumentu funkcji

Pytanie

Użytkownik

Złapała mnie intryga, czy można przeładować argument komendy tak jak funkcji w zwykłym programowaniu?
Dla tych co nie znają przeładowania: (przykład c++)
 

void funkcja(int x, int y)
{
  // kod dla dwóch argumentów
}

void funkcja(int x, int y, int z)
{
  // kod dla trzech argumentów
}

Chodzi mi głównie o to, czy mógłbym podać argument komendy jako player albo text, żeby przy wpisywaniu komendy, można było wprowadzić w dany argument jakiś tekst, albo gracza (z auto uzupełnianiem na Tab).
Prosiłbym o przykładowy kod jeżeli takoż się da :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 odpowiedź na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
command /siema [<player> or <text>]:
	trigger:
		#...

Wątpie że to ma prawo działać.

Ale masz parsed 



Możesz zrobić wtedu 

command /siema [<text>]:
	trigger:
		if argument is player:
			send "Siema Zbyszek" to argument parsed as player
			stop
		else:
			send "To nie zbyszek" to player
			stop

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×